ditquote:Op maandag 19 mei 2014 14:45 schreef BozeHaas het volgende:
Haha ik hoef maar een paar uurtjes buiten te zijn en ben al bruin
Nee zo'n ongezond witte kleur is mooi wilde je zeggen?quote:
Als de kleur ongezond zou zijn, zou je deze niet van nature hebben. Succes met je huidkanker en rimpels op jonge leeftijd.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee zo'n ongezond witte kleur is mooi wilde je zeggen?
Doorgeslagen integratie.quote:
Tnx misschien probeer ik dat dan volgend jaar eensquote:Op maandag 19 mei 2014 14:58 schreef Chocovloek het volgende:
Zonnebank kuurtje doen! Ik zweer erbij en mijn roodharig/reflecterend wit vriendinnetje ook, die werd echt wel bruin!
Van nature had ik nu misschien al rimpels als ik elke zomer 24/7 naakt buiten rond had gelopen zonder me in te smeren.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Als de kleur ongezond zou zijn, zou je deze niet van nature hebben. Succes met je huidkanker en rimpels op jonge leeftijd.
Huidkankerquote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Als de kleur ongezond zou zijn, zou je deze niet van nature hebben. Succes met je huidkanker en rimpels op jonge leeftijd.
[..]
Doorgeslagen integratie.
Ik heb mijn armen,benen en handen net maar weer eens ingesmeerd met SPF 30....zo naar buiten toe.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Doorgeslagen integratie.
Vergeet je decolleté niet!!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb mijn armen,benen en handen net maar weer eens ingesmeerd met SPF 30....zo naar buiten toe.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |