quote:Op maandag 19 mei 2014 13:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Hij lacht. Vaak. Veel. Overal. Om van alles. Om niets. Tamelijk lullig als je net terugkomt van de kapper, en hij smakelijk lacht als je vraagt wat hij van je nieuwe coupe vindt. Of als hij lachend in de hondenstront trapt, die jij er als zijn vrouw natuurlijk af moet wassen. Lachen als hij het eten aan laat branden, terwijl je al laat thuis komt van het werk en lachen als hij zijn piemel niet omhoog krijgt, omdat hij eigenlijk op mannen valt. Tja...
Als je mij quote en daar op reageert doe het dan wel op iets wat ik gezegd heb. Ik heb alleen gezegd dat wanneer we ministers op een uitkeringsniveau zetten dat je dat niet veel kwaliteitspolitici krijgt. Het levert nu niet heel veel op en daar pleit ik ook niet voor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:29 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
[..]
wat een onzin, hoezo krijg je alleen kwaliteit als het veel opleverd? nederland is beroemd om zn bescheiden politici, zelf rutte komt gewoon nog op de fiets, in goede premier traditie.
ik heb geen behoefte aan volgevreten carriere politici, wel aan mensen die iets goeds voor ons land willen doen, en niet vanwege hun salaris liever bij een multinational de wereld verder naar de klote gaan helpen.
komt nog bij dat het gewoon enorm grappig zou zijn als al die VVDers noodgedwongen met een hongerloontje tevreden zouden moeten zijn, want als ze allemaal uit de politiek zouden gaan, zou niemand de belangen van de welgestelden meer beharigen.
Dat is het wel, maar dat besef ebt een beetje weg door de bewering dat ze er voor de 'hardwerkende Nederlander' zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:13 schreef misterunox het volgende:
[..]
Als je mij quote en daar op reageert doe het dan wel op iets wat ik gezegd heb. Ik heb alleen gezegd dat wanneer we ministers op een uitkeringsniveau zetten dat je dat niet veel kwaliteitspolitici krijgt. Het levert nu niet heel veel op en daar pleit ik ook niet voor.
VVD is trouwens niet alleen een partij voor de welgestelden.
Lezen en know your facts!
De FOK!homofoob heeft zich ook weer gemeld.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind meer zijn maniertjes verdacht, ik zie daar ook wel een faggot in.
De vvd is de partij voor werken en niet voor lam op de bank thuis zitten nee. Ik vind wel dat de VVD teveel gefocust is op de markt en economie. Maar om te zeggen dat de vvd de partij voor de welgestelden is is werkelijk waar onzin. VVD maakt zich trouwens ook sterk voor ondernemers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is het wel, maar dat besef ebt een beetje weg door de bewering dat ze er voor de 'hardwerkende Nederlander' zijn.
ja zal wel aan mij liggen, maar geen idee wat je nou bedoelt met deze post, behalve dat je even wijsneuzerig naar mij wilt doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:13 schreef misterunox het volgende:
[..]
Als je mij quote en daar op reageert doe het dan wel op iets wat ik gezegd heb. Ik heb alleen gezegd dat wanneer we ministers op een uitkeringsniveau zetten dat je dat niet veel kwaliteitspolitici krijgt. Het levert nu niet heel veel op en daar pleit ik ook niet voor.
VVD is trouwens niet alleen een partij voor de welgestelden.
Lezen en know your facts!
Onder VVD-beleid zijn mensen die heel hard werken, maar (voornamelijk) in de laagste schijf vallen gewoon niet zo heel goed af. Topverdieners, grote bedrijven en mensen met een groot vermogen boeren echter prima bij hun beleid. Daarom is het dus de partij voor welgestelden. Daar is verder niet zoveel mis mee, want ook welgestelden mogen best vertegenwoordigd worden. Het is alleen zo zonde dat mensen, door goedkope retoriek, denken dat de VVD voor hun opkomt, alleen omdat ze geen uitkering hebben. Kleine ondernemers maakt de VVD zich ook wel sterk voor ja (al is het zeker geen gegeven dat die het beste uit zijn bij de VVD).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:27 schreef misterunox het volgende:
[..]
De vvd is de partij voor werken en niet voor lam op de bank thuis zitten nee. Ik vind wel dat de VVD teveel gefocust is op de markt en economie. Maar om te zeggen dat de vvd de partij voor de welgestelden is is werkelijk waar onzin. VVD maakt zich trouwens ook sterk voor ondernemers.
P.S. ik stem zelf geen vvd
Het is allang niet meer de partij voor enkel en alleen de welgestelden. Als het geen raakvlakken zou hebben met jan modaal zou het ook nooit de grootste partij worden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Onder VVD-beleid zijn mensen die heel hard werken, maar (voornamelijk) in de laagste schijf vallen gewoon niet zo heel goed af. Topverdieners, grote bedrijven en mensen met een groot vermogen boeren echter prima bij hun beleid. Daarom is het dus de partij voor welgestelden. Daar is verder niet zoveel mis mee, want ook welgestelden mogen best vertegenwoordigd worden. Het is alleen zo zonde dat mensen, door goedkope retoriek, denken dat de VVD voor hun opkomt, alleen omdat ze geen uitkering hebben. Kleine ondernemers maakt de VVD zich ook wel sterk voor ja (al is het zeker geen gegeven dat die het beste uit zijn bij de VVD).
Het is niet de partij die enkel welgestelden trekt nee. Maar dat zijn wel de mensen waar ze zich voor inzetten. Natuurlijk trekt een vijandige houding jegens de EU en migranten en een roep om harde aanpak van criminelen wel extra stemmen van mensen die niet voor het economische beleid op de VVD zouden stemmen. Ik geloof ook dat ze meeliften op het succes van de PVV, omdat ze gezien worden als een soort gematigde versie. En dan speelt nog het beeld mee dat rechtse partijen sowieso beter met geld omgaan. Maar qua economisch beleid is de VVD er wel gewoon voor de welvarende burger. Ik denk zelfs dat de VVD er juist minder sociale elementen op nahoudt dan vroeger.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is allang niet meer de partij voor enkel en alleen de welgestelden. Als het geen raakvlakken zou hebben met jan modaal zou het ook nooit de grootste partij worden.
Het is een partij die wel degelijk ook bepaalde sociale elementen heeft ingekapseld, ongetwijfeld pragmatisch, maar er vooral is voor de werkende mens die zichzelf kan redden. En ze hebben natuurlijk veel stemmen gewonnen met die populistische leuzen op die posters, de VVD doet ook veel beroep op de onderbuik met veiligheid en dergelijke.
Maar alleen een partij voor de rijken zou ik het niet willen noemen, maar het is zeker geen partij voor hulpbehoevenden.
Gaan we zo beginnen? Nee, kijk hoe hij zich gedraagt dan? Net als jij je beste vriend een BFF noemt.. ja, dat vind ik behoorlijk gay.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:09 schreef Copthorne het volgende:
[..]
De FOK!homofoob heeft zich ook weer gemeld.
jan roosquote:Op maandag 19 mei 2014 13:31 schreef Bijna het volgende:
Er gaat een gerucht dat hij een vriend heeft.
Rutte woont al jaren niet meer bij z'n moeder....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef SimplyAlex het volgende:
Hoeveel van jullie zijn zelf 30+ en nog thuiswonend .... Volgens mij is Rutte niet de enige
Was een geintje, man.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaan we zo beginnen? Nee, kijk hoe hij zich gedraagt dan? Net als jij je beste vriend een BFF noemt.. ja, dat vind ik behoorlijk gay.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |