Je bent zelf een schatje.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:52 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Je hebt een leuke lach schatje.
Ben een beetje nat eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:54 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hihi, klopt.
Hoe is het met je fluffie van me?
Oh, wacht, ik plaats mijn tong wel daar.quote:
quote:
Laat maar, hoef geen jeuk in mijn mond.quote:Ik heb dus al een weekje of 3 last van jeuk aan mijn piemel.
Het vreemde is dat het soms een dag weg is of een paar dagen en dan weer terug komt, eerst dacht ik er nog over dat mijn onderbroeken te strak zaten of dat mijn piemel te weinig ruimte hebben omdat ik pas geleden nieuwe onderbroeken heb gehaald. Maar daar ligt het waarschijnlijk niet aan.
Klacht: Jeuk aan me piemel.
Ik zal hard zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
[..]
Laat maar, hoef geen jeuk in mijn mond.
Komt omdat ik een eerlijke MarokkaanseHeld ben.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:00 schreef moemoe het volgende:
Je Maakt vreemde topics Marokkaanseheld, maar op de een of andere manier heb je iets aandoenlijks.
Doen we toch een trio.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:56 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Sorry man, ik kan niet alleen van jou houden.
Je zit wel in mijn hart.
Lekker strak kontje.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:02 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Maar ik ben nog maagd he. Alles is nog helemaal vers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |