Nee, jouw aderen slibben echt niet dicht met deze manier van eten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef Poolbal het volgende:
Vandaag weer gegeten!
Stap 1: kroketten ertussen schuiven.
Stap 2: bedekken en saus erop
Stap 3: eten
En ja dit is superongezond, maar ik zit vrij laag in de BMI, eet zoveel mogelijk volgens de voedselzandloper en ik heb onlangs 15km hardgelopen. Dus ik kan het lijden. Iedereen die beginnend dikkertje is of anderszins ongezond niet eten!
[ afbeelding ]
Probleem is meer dat het bij TS blijkbaar niet "wel eens" is.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:08 schreef ChilllayD het volgende:
Boeiend. Iedereen eet wel eens wat vets?
Maar de combi van kapsalon/doner en kroketten gaan écht niet samen.
Wat zit er trouwens bar weinig doner in je kapsalon! En toooo mutch sla.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |