Een vrouw met verstand van eten!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef ChilllayD het volgende:
Anyway, een goede kapsalon is heilig!!!!!!
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:49 schreef technofreak86 het volgende:
Wat je ook kunt doen is 2 kapsalons bestellen, 1 van de 2 bedekken met 6 kleine of 4 grote kroketten, de 2e bak kapsalon hier op de kop opdrukkken, het geheel invriezen voor 24 uur (72 uur als het zo'n klein vakje in je koelkast is) Van het resulterende ijsblok de alubakjes verwijderen, het geheel dompelen in een bierbeslagje en dit vervolgens een kwartiertje frituren in 12 liter olie. Dit is ook wel bekend als een fusion beignet vanwege de verschillende internationale keukens die in dit gerecht gecombineerd worden.
Dan gewoon een blik ragout erdoor roeren, heb je geen kroket nodig.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:21 schreef Poolbal het volgende:
Haha. Nou ik denk dat t wel beter zou zijn als de bitterballen tegelijk met de patat in t bakje gaan. Daarna de kapsalon normaal afmaken. Je krijgt dan dat de ragout zich door de patat mengt als je de kapsalon snijdt.
Ik snap dat het water al in de mond loopt.quote:
Ik druk geregeld 6000 kcal weg op een dagquote:Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
nvoedsel is dan zullen de Goden wel dikkerdjes zijn geweest. Het lijkt me niet eens lekker bovendien is het de vetste snack van alle vette happen met zijn bijn a 2000-calorieen. No thank
Meer van die rotzooi eten dan TS dan heb je in ieder geval geen tijd meer om kutttopics aan te maken want je moet constant flink bewegen om niet vet te worden...win-win voor alle andere users.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:35 schreef Poolbal het volgende:
Gisteren gegeten, en het is gewoon lekker!
En verder genoeg bewegen dan heb je weinig last van de calorieën.
zo he die zit!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Meer van die rotzooi eten dan TS dan heb je in ieder geval geen tijd meer om kutttopics aan te maken want je moet constant flink bewegen om niet vet te worden...win-win voor alle andere users.
Ach, lang daarvoor heb je je kransslagaders al weten te verstoppen dus je komt er helemaal niet aan toe.quote:
Ik zie de combi van shoarma en kaas echt niet voor me.. Dat hoort nergens behalve in de prullenbakquote:Op maandag 19 mei 2014 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd omdat ik wilde weten waar anderen zo lyrisch over waren. Ik zie het niet, ik vond het helemaal niks. Kan ook zijn omdat ik shoarma sowieso al niet lekker vind
Bitterballen bevatten koe. Het zou zomaar kunnen zijn dat er halal bitterballen bestaan.quote:
Zodra ik ergens een 12 liter frituurpan kan vinden ga ik dit proberen!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:49 schreef technofreak86 het volgende:
Wat je ook kunt doen is 2 kapsalons bestellen, 1 van de 2 bedekken met 6 kleine of 4 grote kroketten, de 2e bak kapsalon hier op de kop opdrukkken, het geheel invriezen voor 24 uur (72 uur als het zo'n klein vakje in je koelkast is) Van het resulterende ijsblok de alubakjes verwijderen, het geheel dompelen in een bierbeslagje en dit vervolgens een kwartiertje frituren in 12 liter olie. Dit is ook wel bekend als een fusion beignet vanwege de verschillende internationale keukens die in dit gerecht gecombineerd worden.
Je hebt het niet uit het foliebakje gehaald en goed gemengd met knoflook en sambal en vervolgens in een diep bord (soepbord) gedaan en opgegeten. Dit weet ik omdat je dan wel squirtend klaar gekomen was.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd omdat ik wilde weten waar anderen zo lyrisch over waren. Ik zie het niet, ik vond het helemaal niks. Kan ook zijn omdat ik shoarma sowieso al niet lekker vind
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo vroeg al aan de vette hap of was dit een eerder experiment? Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten en dat wil ik ook zo houden
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo vroeg al aan de vette hap of was dit een eerder experiment? Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten en dat wil ik ook zo houden
Kapsalon moet je ook met doner eten, niet met shoarma.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:18 schreef Isabeau het volgende:
heb het geprobeerd omdat ik wilde weten waar anderen zo lyrisch over waren. Ik zie het niet, ik vond het helemaal niks. Kan ook zijn omdat ik shoarma sowieso al niet lekker vind
quote:Op maandag 19 mei 2014 17:07 schreef technofreak86 het volgende:
Een goede kapsalon kan ik wel waarderen, maar bitterballen eet ik liever met een klein beetje mosterd.
Verkeerd gequote, heb het aangepast.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef technofreak86 het volgende:
[..]
4x posten en dan een halve kwoot voor de grap of per ongeluk?
En waar blijft je zelfgeschoten foto van deze creatie?quote:Op maandag 19 mei 2014 08:13 schreef Poolbal het volgende:
Onlangs bedacht ik me dat er nog iets mistte in de kapsalon. Als experiment heb ik er bitterballen bij besteld en die uitgeprakt over de kapsalon. GROOT SUCCES!
Wilde ik jullie niet onthouden. Het kan ook met één of twee kroketten natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |