abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140139385
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef ChilllayD het volgende:
Anyway, een goede kapsalon is heilig!!!!!!
Een vrouw met verstand van eten! :o _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_140139567
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_140140842
Wat je ook kunt doen is 2 kapsalons bestellen, 1 van de 2 bedekken met 6 kleine of 4 grote kroketten, de 2e bak kapsalon hier op de kop opdrukkken, het geheel invriezen voor 24 uur (72 uur als het zo'n klein vakje in je koelkast is) Van het resulterende ijsblok de alubakjes verwijderen, het geheel dompelen in een bierbeslagje en dit vervolgens een kwartiertje frituren in 12 liter olie. Dit is ook wel bekend als een fusion beignet vanwege de verschillende internationale keukens die in dit gerecht gecombineerd worden.
pi_140142362
Haha. Nou ik denk dat t wel beter zou zijn als de bitterballen tegelijk met de patat in t bakje gaan. Daarna de kapsalon normaal afmaken. Je krijgt dan dat de ragout zich door de patat mengt als je de kapsalon snijdt.
pi_140143971
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:49 schreef technofreak86 het volgende:
Wat je ook kunt doen is 2 kapsalons bestellen, 1 van de 2 bedekken met 6 kleine of 4 grote kroketten, de 2e bak kapsalon hier op de kop opdrukkken, het geheel invriezen voor 24 uur (72 uur als het zo'n klein vakje in je koelkast is) Van het resulterende ijsblok de alubakjes verwijderen, het geheel dompelen in een bierbeslagje en dit vervolgens een kwartiertje frituren in 12 liter olie. Dit is ook wel bekend als een fusion beignet vanwege de verschillende internationale keukens die in dit gerecht gecombineerd worden.
:9~
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_140144434
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:21 schreef Poolbal het volgende:
Haha. Nou ik denk dat t wel beter zou zijn als de bitterballen tegelijk met de patat in t bakje gaan. Daarna de kapsalon normaal afmaken. Je krijgt dan dat de ragout zich door de patat mengt als je de kapsalon snijdt.
Dan gewoon een blik ragout erdoor roeren, heb je geen kroket nodig.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_140146675
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:47 schreef Hallojo het volgende:

[..]

:9~
Ik snap dat het water al in de mond loopt.
Het mooie aan dit gerecht is dat je de oersmaken van vlaanderen en holland (patates frites en kroket) combineert met de oosterse shoarma/kebab. De ingevroren en daarna nog weer gefrituurde sla en knoflooksaus geeft ook een heel aparte textuur.
pi_140156811
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
nvoedsel is dan zullen de Goden wel dikkerdjes zijn geweest. Het lijkt me niet eens lekker bovendien is het de vetste snack van alle vette happen met zijn bijn a 2000-calorieen. No thank
Ik druk geregeld 6000 kcal weg op een dag :{ en geen grammentje vet op de botten hier *O*
  dinsdag 20 mei 2014 @ 02:21:23 #34
244933 trovey
Nachtoele
pi_140157069
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 10:35 schreef Poolbal het volgende:
Gisteren gegeten, en het is gewoon lekker!

En verder genoeg bewegen dan heb je weinig last van de calorieën.
Meer van die rotzooi eten dan TS dan heb je in ieder geval geen tijd meer om kutttopics aan te maken want je moet constant flink bewegen om niet vet te worden...win-win voor alle andere users. *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140165425
quote:
11s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:16 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Een vrouw met verstand van eten! :o _O_
Hell yes *)
pi_140165730
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 02:21 schreef trovey het volgende:

[..]

Meer van die rotzooi eten dan TS dan heb je in ieder geval geen tijd meer om kutttopics aan te maken want je moet constant flink bewegen om niet vet te worden...win-win voor alle andere users. *O*
zo he die zit!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:19:39 #37
244933 trovey
Nachtoele
pi_140165757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:18 schreef Poolbal het volgende:

[..]

zo he die zit!
Ach, lang daarvoor heb je je kransslagaders al weten te verstoppen dus je komt er helemaal niet aan toe. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_140166364
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd omdat ik wilde weten waar anderen zo lyrisch over waren. Ik zie het niet, ik vond het helemaal niks. Kan ook zijn omdat ik shoarma sowieso al niet lekker vind :')
Ik zie de combi van shoarma en kaas echt niet voor me.. Dat hoort nergens behalve in de prullenbak ;)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:00:50 #39
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_140167042
quote:
15s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:23 schreef kurva het volgende:
Lekker halal ook.. :{
Bitterballen bevatten koe. Het zou zomaar kunnen zijn dat er halal bitterballen bestaan.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:02:52 #40
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_140167088
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:49 schreef technofreak86 het volgende:
Wat je ook kunt doen is 2 kapsalons bestellen, 1 van de 2 bedekken met 6 kleine of 4 grote kroketten, de 2e bak kapsalon hier op de kop opdrukkken, het geheel invriezen voor 24 uur (72 uur als het zo'n klein vakje in je koelkast is) Van het resulterende ijsblok de alubakjes verwijderen, het geheel dompelen in een bierbeslagje en dit vervolgens een kwartiertje frituren in 12 liter olie. Dit is ook wel bekend als een fusion beignet vanwege de verschillende internationale keukens die in dit gerecht gecombineerd worden.
Zodra ik ergens een 12 liter frituurpan kan vinden ga ik dit proberen!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_140167231
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd omdat ik wilde weten waar anderen zo lyrisch over waren. Ik zie het niet, ik vond het helemaal niks. Kan ook zijn omdat ik shoarma sowieso al niet lekker vind :')
Je hebt het niet uit het foliebakje gehaald en goed gemengd met knoflook en sambal en vervolgens in een diep bord (soepbord) gedaan en opgegeten. Dit weet ik omdat je dan wel squirtend klaar gekomen was.
pi_140172595
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo vroeg al aan de vette hap of was dit een eerder experiment? Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten en dat wil ik ook zo houden :)
:')
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:32:18 #43
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140189725
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo vroeg al aan de vette hap of was dit een eerder experiment? Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten en dat wil ik ook zo houden
:')
Je weet niet wat je mist.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:32:30 #44
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140189730
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 09:11 schreef Bubble-Urp het volgende:

[..]

Dit dus.
:')
Je weet niet wat je mist.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:33:00 #45
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140189754
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 15:18 schreef Isabeau het volgende:
heb het geprobeerd omdat ik wilde weten waar anderen zo lyrisch over waren. Ik zie het niet, ik vond het helemaal niks. Kan ook zijn omdat ik shoarma sowieso al niet lekker vind
Kapsalon moet je ook met doner eten, niet met shoarma.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:33:11 #46
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140189764
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 17:07 schreef technofreak86 het volgende:
Een goede kapsalon kan ik wel waarderen, maar bitterballen eet ik liever met een klein beetje mosterd.
:Y

[ Bericht 2% gewijzigd door hmmmz op 22-05-2014 03:01:56 ]
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_140228081
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef hmmmz het volgende:

[..]

:Y
4x posten en dan een halve kwoot voor de grap of per ongeluk?
  donderdag 22 mei 2014 @ 03:02:25 #48
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_140230549
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:58 schreef technofreak86 het volgende:

[..]

4x posten en dan een halve kwoot voor de grap of per ongeluk?
Verkeerd gequote, heb het aangepast.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_140248972
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 08:13 schreef Poolbal het volgende:
Onlangs bedacht ik me dat er nog iets mistte in de kapsalon. Als experiment heb ik er bitterballen bij besteld en die uitgeprakt over de kapsalon. GROOT SUCCES!
Wilde ik jullie niet onthouden. Het kan ook met één of twee kroketten natuurlijk.
En waar blijft je zelfgeschoten foto van deze creatie?

Ik kan mij er wel wat bij voorstellen. 1 calorierijk geheel met mogelijk verstopte kanalen in je lichaam met al dat vet... :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2014 17:57:32 ]
  donderdag 22 mei 2014 @ 18:38:19 #50
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_140250149
Wou het bestellen heeft de Turk geen bitterballen ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')