Heel leuk topic, jij bent een zuurpruim.quote:
quote:
Dat klopt.quote:
Wtfquote:Op maandag 19 mei 2014 02:58 schreef Fierce. het volgende:
Toevallig: 1 minuut geleden had ik een nachtmerrie over de middeleeuwen en nu durf ik niet meer te bewegen
Ik schrok zo hard wakker dat ik de angst echt voel. Ken je dat? Ik weet dat het onzin is, maar ik voel echt angst alsof het echt ks. Toen deed ik meteen, wilde ik mensen gaan appen en zag ik dat het al bijna 3 was. Nu durf ik niet meer in slaap vallen.quote:
Ja, maar het was maar een droom.quote:Op maandag 19 mei 2014 03:08 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ik schrok zo hard wakker dat ik de angst echt voel. Ken je dat? Ik weet dat het onzin is, maar ik voel echt angst alsof het echt ks. Toen deed ik meteen, wilde ik mensen gaan appen en zag ik dat het al bijna 3 was. Nu durf ik niet meer in slaap vallen.
Die is wel leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 03:05 schreef Maringo het volgende:
V&A - [TK] witte sideskirts voor paard van 1.80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop