kom ik wel met al mn persoonlijkhedenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat helaas niet... wil best bezoek krijgen, maar niet alles tegelijk
Nah, niet echt vooruitgang, maar omdat er nog allerlei dingen aan komen zijn we vast aan het afbouwen zodat ik niet meteen van het een in het andere terechtkom. Zodra die andere dingen klaar zijn ga ik weer naar het Roessingh (als dat nodig is).quote:
Dit heb ik eerder met een Nicole meegemaakt... even later was ze m'n vriendinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:36 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
kom ik wel met al mn persoonlijkheden
En nog even later lag ze op de 1e hulp met een kapotgereten anus.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit heb ik eerder met een Nicole meegemaakt... even later was ze m'n vriendin
Hartstikke leuk! Waar zit je? Misschien spot ik je wel! Dan krijg je een pilsje van me!quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En nog even later lag ze op de 1e hulp met een kapotgereten anus.
Boven vak-P geloof ik. Maatje heeft de kaarten gehaaldquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En nog even later lag ze op de 1e hulp met een kapotgereten anus.
[..]
Hartstikke leuk! Waar zit je? Misschien spot ik je wel! Dan krijg je een pilsje van me!
Probeer dr eens uitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst beter worden, daarna zoek ik wel weer een vrouwtjequote:
Als ik het goed heb begrepen zit ik aan de overkant op de 2e ring.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Boven vak-P geloof ik. Maatje heeft de kaarten gehaald
Succes met spottenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen zit ik aan de overkant op de 2e ring.
Zo'n rotkop valt meteen op.quote:
Jij en beterquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst beter worden, daarna zoek ik wel weer een vrouwtje
echt hihi grappig... maar heb niet echt meerdere persoonlijkheden geloof ik...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
Zij ook niet, maar die kon na een uitnodiging voor een housewarmingparty als enige en even later lagen we op bedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
echt hihi grappig... maar heb niet echt meerdere persoonlijkheden geloof ik...
oehhhhh nice..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zij ook niet, maar die kon na een uitnodiging voor een housewarmingparty als enige en even later lagen we op bed
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat helaas niet... wil best bezoek krijgen, maar niet alles tegelijk
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Straks naar IKEA bureau halen, dan naar Eanske om 'm in elkaar te flansen
ziet er op tv ook leuk uitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:29 schreef Redbaron het volgende:
Mooi sfeertje in het stadion!
Lekker kort aan het veld ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |