en de mijne dan... of denk je dat vrouwen niet kunnen klussen??quote:
Jouw aanbod ookquote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
en de mijne dan... of denk je dat vrouwen niet kunnen klussen??
jaa half 7 begonnen met werkenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nikkie!
Wat was jij er vroeg bij vanmorgen! Alles goed?
Toppie! Gisteren lekker bezig geweest op hetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa half 7 begonnen met werken![]()
Met mij is alles oké en met jou ?
Nath!quote:
Ik kan ook nog wel een kaartje krijgen, maar dan zit ik alleen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
Vanavond naar de afscheidswedstrijd vanBoschker.
Gaat erg gezellig worden.
Klinkt als een ontspannende bezigheid. Beter dan werken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hout timmeren met de andere debielen.
nice lekker bezig geweest!!!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toppie! Gisteren lekker bezig geweest op hetdakterras.
De laatste lading bloemen zijn geplant en heb het resterende deel van het druppelsysteem aangelegd. Lekker aanklooi'n dus. Werkt ontspannend.
Vanavond naar de afscheidswedstrijd van
Boschker.
Gaat erg gezellig worden.
[..]
Nath!
Tong uit de kwijlbek en hengsten maar.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klinkt als een ontspannende bezigheid. Beter dan werken..
Gelukkig is dat voor jou vrij natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tong uit de kwijlbek en hengsten maar.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig is dat voor jou vrij natuurlijk
Toch hebben ze wel een mooi pand daar. Mijn vader moest daar revalideren en ik was wel onder de indruk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de visual.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |