hmm zonde zeg!quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neh helaas niet. Wat problemen bij D.
ahh lekker vrij?? Ik moet zo ff leren vorr mn simpele examens van morgen.. verder niets doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:20 schreef norich het volgende:
[..]
Joa, zit in de trein weer naar nijverdal.
als je weet hoe het moet wel ja...quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Windows installeren is ook wel belachelijk makkelijk eigenlijk he
Johquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Windows installeren is ook wel belachelijk makkelijk eigenlijk he
En toen bleek dat de SATA-schijf door de BIOS (nog) niet wordt ondersteund en ik heb geen toetsenbordquote:
ik wel...quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toen bleek dat de SATA-schijf door de BIOS (nog) niet wordt ondersteund en ik heb geen toetsenbord
Ghehehehequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhhm geen idee... hijs officieel niet van mij..
hmm kan m ook niet vinden denk dat mn broer m meegenomen heeft... dus geen over sorry..quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghehehehe
Kijk anders wel even of ik er eentje op de kop kan tikken
Haha, geeft niks!quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm kan m ook niet vinden denk dat mn broer m meegenomen heeft... dus geen over sorry..
No keyboard found. Press F1 to continuequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toen bleek dat de SATA-schijf door de BIOS (nog) niet wordt ondersteund en ik heb geen toetsenbord
en je hebt m wel aangesloten?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook wel eens bij een klant. Druk je op F1 en dan gaat ie doodleuk verderquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
No keyboard found. Press F1 to continue
dat wordt lastig. ik ben vrij druk vanavondquote:
Ja sommige mensen snappen t echt niet. Vandaag belde er 1 op naar W7 ondersteuning en ik kreeg haar ant draad..quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook wel eens bij een klant. Druk je op F1 en dan gaat ie doodleuk verder
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja sommige mensen snappen t echt niet. Vandaag belde er 1 op naar W7 ondersteuning en ik kreeg haar ant draad..
Klant:Hoe kan ik zien of ik windows zeven heb?
Ik: Ziet het er nog uit zoals eerst?
Klant: Ja
Ik: Dan heb je nog geen nieuwe Windows.
Had gekund, maar nee. Echt joh, somsquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of het is stiekem 8 met een 7-skin erovereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |