Ik zet hem gewoon op 18 graden en dan is er niets aan het handje...quote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef isax het volgende:
[..]
och gut
ik moest in de auto voor ritje praxis
ging dood
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:17 schreef Pavement het volgende:
kon er geen gif van lllaura vinden, babu lukt dat wel
Waarom dat niet? WW wel goed?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Pavement het volgende:
lukt me niet om inteloggen op de links van jullie
airco dee het nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik zet hem gewoon op 18 graden en dan is er niets aan het handje...
Wel geinig om dan bij je bijrijder de stoelverwarming aan te zetten
borsten toch? ben nu toch te moe maar kwam er nie in niequote:
Als ik al zou willen kijken weet ik nog wel een gat in het hek te vindenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
Kan ik nog wat nieuws verwachten?
Jazeker! Er worden verschillende paspoorten geïntroduceerd: een gratis paspoort, een dagpaspoort en een weekpaspoort.
Deze paspoorten maak je op dezelfde wijze aan als een normaal paspoort. Met een dagpaspoort kan je 24 uur met een premium account Utopia volgen en met een weekpaspoort een week. Is de dag of week voorbij? Dan stopt jouw premium periode en heb je automatisch een gratis paspoort.
wtf is jdm nu weer van plan?
Normaal wel of was dit de eerste keer dat je het probeerde?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
borsten toch? ben nu toch te moe maar kwam er nie in nie
die ruikt extra geld ergens of de streamers lopen terug (en kijkers)quote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
Jazeker! Er worden verschillende paspoorten geïntroduceerd: een gratis paspoort, een dagpaspoort en een weekpaspoort.
Deze paspoorten maak je op dezelfde wijze aan als een normaal paspoort. Met een dagpaspoort kan je 24 uur met een premium account Utopia volgen en met een weekpaspoort een week. Is de dag of week voorbij? Dan stopt jouw premium periode en heb je automatisch een gratis paspoort.
nog meer centjes verdienenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef isax het volgende:
quote:
waanzinnig die kerel, echt een baas gewoonquote:
zij is ook niet mis.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
waanzinnig die kerel, echt een baas gewoon
boven je UI gooienquote:
Ik was eerderquote:
dan gaat dat toch /?quote:
Vrouw zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef yvonne het volgende:
Zeg, waskebeurt?
Ze hebben de dood van pierlala laten zitten en een vrolijke nicht eruit gestemd?
Wat heeft dat mens in die paar dagen gedaan dan
Marcel is niet regiseerbaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef yvonne het volgende:
Zeg, waskebeurt?
Ze hebben de dood van pierlala laten zitten en een vrolijke nicht eruit gestemd?
dikke nicht was al 3 keer ingestort en trok teveel naar team charlottequote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef yvonne het volgende:
Zeg, waskebeurt?
ik weet het ook niet en snap het helemaal nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef yvonne het volgende:
Zeg, waskebeurt?
Haha. Jij bedoelt waarschijnlijk harde pik.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ookalleen denk ik dat ik wat anders bedoel
neuken, of een kaartspel of 2 mensen die toevallig ergens staan en iemand vraagt aan je wie zijn dat dan kan je zeggen dat zijn kezen of als je kees heet en je kent iemand die kees heet en je gaat je zo voorstellen bij je nieuwe buren en zegt wij zijn kezenquote:
er komt geen gay parade en isa heeft alles verklootquote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef yvonne het volgende:
Zeg, waskebeurt?
Die dooie wel zeker?quote:
nou nou niet zo grof gelijkquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Haha. Jij bedoelt waarschijnlijk harde pik.
Je bent er nogquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
dikke nicht was al 3 keer ingestort en trok teveel naar team charlotte
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
neuken, of een kaartspel of 2 mensen die toevallig ergens staan en iemand vraagt aan je wie zijn dat dan kan je zeggen dat zijn kezen of als je kees heet en je kent iemand die kees heet en je gaat je zo voorstellen bij je nieuwe buren en zegt wij zijn kezen
die vraagt niet of het een echte oude loods is enzoquote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die dooie wel zeker?Ze ziet er uit als een 7edags evangelist die zwaar vega is.
Zo \;6
Oh ik dacht dat je een keer zei, en je zei bij het voetbal dat je zo ging slapen. Een potje met 4 personen duurt een uurtje ofzo, misschien zelfs langer want ik moet het jullie dan ook uitleggen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:31 schreef Inodder het volgende:
Waar is liesje nou... we moesten toch kezen?
dat neuken wist ik nog net.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
neuken, of een kaartspel of 2 mensen die toevallig ergens staan en iemand vraagt aan je wie zijn dat dan kan je zeggen dat zijn kezen of als je kees heet en je kent iemand die kees heet en je gaat je zo voorstellen bij je nieuwe buren en zegt wij zijn kezen
dat duurt wel heel lang dan, dan kies ik voor het andere keezenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een keer zei, en je zei bij het voetbal dat je zo ging slapen. Een potje met 4 personen duurt een uurtje ofzo, misschien zelfs langer want ik moet het jullie dan ook uitleggen.
echt niet, die is al zo oud of is het dan iets van hier uit de omgevingquote:Op zondag 18 mei 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
dat neuken wist ik nog net.
wat ben jij slim
regie wil toch juist geen sufkut erin, en op zich is er gewoon wel logisch gestemdquote:Op zondag 18 mei 2014 23:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij is wel een act maar ik denk dat hij moeilijk te temmen is door de regie.
Ik heb me bedachtquote:Op zondag 18 mei 2014 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een keer zei, en je zei bij het voetbal dat je zo ging slapen. Een potje met 4 personen duurt een uurtje ofzo, misschien zelfs langer want ik moet het jullie dan ook uitleggen.
ben blij dat ik geen kees heet anders was het kees wil kezen, nog erger je zou maar kees heten en je bent homo met een andere kees je wil gaan kezen maar er bellen net 2 mannen aan die ook kees heten en zich voor willen stellen. Kees, als je dat woord zegt word het na 80x best vreemd ookquote:Op zondag 18 mei 2014 23:35 schreef isax het volgende:
[..]
dat neuken wist ik nog net.
wat ben jij slim
Oh... jij bent niet veel gewend dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat duurt wel heel lang dan, dan kies ik voor het andere keezen
ik ben gewoon bang dat het nu weer saaier gaat wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
regie wil toch juist geen sufkut erin, en op zich is er gewoon wel logisch gestemd
Ik dacht nadat hij er 2 minuten in was dat het al een verloren zaak was voor Marije gezien de reacties van de bewoners.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
regie wil toch juist geen sufkut erin, en op zich is er gewoon wel logisch gestemd
ze moeten er meer alcohol in gooien daarquote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben gewoon bang dat het nu weer saaier gaat worden
moet ook! Dan wordt het gezelliger in de SCquote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben gewoon bang dat het nu weer saaier gaat worden
ik had tsjechische alcohol van de familie open gemaaktquote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze moeten er meer alcohol in gooien daar
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
ben blij dat ik geen kees heet anders was het kees wil kezen, nog erger je zou maar kees heten en je bent homo met een andere kees je wil gaan kezen maar er bellen net 2 mannen aan die ook kees heten en zich voor willen stellen. Kees, als je dat woord zegt word het na 80x best vreemd ook
nah paar waren al wel gelijk tegen, emil, gio, joey, rienk, nico, aike... ook dat kappersgedoe trekt de meeste nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik dacht nadat hij er 2 minuten in was dat het al een verloren zaak was voor Marije gezien de reacties van de bewoners.
ja dat is altijd leuk, zal alleen bij die marije niet werken denk ik, die nicht wel, is juist leuk dan, maar jaquote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze moeten er meer alcohol in gooien daar
heb je je pilletje al ingenomen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Het is echt heel leuk. Eigenlijk is het een soort mens erger je niet maar dan zonder dobbelsteen maar je speelt met speelkaarten, die dan weer een beetje iets pesten achtigs hebben. Met aas mag je opzetten met 4 achteruit lopen en nog wat andere kaarten. En je speelt in teams van 2, wanneer 1 van 2 alle pionnen binnen heeft mag die met de pionnen van de ander lopen.
Absinthequote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik had tsjechische alcohol van de familie open gemaakt
geen idee wat het was
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik had tsjechische alcohol van de familie open gemaakt
geen idee wat het was
maar het duurt dan zo lang, hax is wat korter elke keer, maar wel weer meer stressen. ach misschien een andere keer, klinkt wel interesant in ieder gevalquote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
Het is echt heel leuk. Eigenlijk is het een soort mens erger je niet maar dan zonder dobbelsteen maar je speelt met speelkaarten, die dan weer een beetje iets pesten achtigs hebben. Met aas mag je opzetten met 4 achteruit lopen en nog wat andere kaarten. En je speelt in teams van 2, wanneer 1 van 2 alle pionnen binnen heeft mag die met de pionnen van de ander lopen.
met suiker er inquote:Op zondag 18 mei 2014 23:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Absinthe![]()
Had je het idee dat je slokdarm weg smolt?
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar het duurt dan zo lang, hax is wat korter elke keer, maar wel weer meer stressen. ach misschien een andere keer, klinkt wel interesant in ieder geval
Oh, ik dacht dat ze het over Utopia had.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar het duurt dan zo lang, hax is wat korter elke keer, maar wel weer meer stressen. ach misschien een andere keer, klinkt wel interesant in ieder geval
neuh maar ik heb dat stukje tsjechisch bloed vol op. ik kreeg een keer een compliment van een australische dat ik de enigste was die goed kon zuipen in die kroegquote:Op zondag 18 mei 2014 23:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
Absinthe![]()
Had je het idee dat je slokdarm weg smolt?
het rook niet lekker nee. ach die mensen bedoele het altijd goed. krijgen altijd een fles alcohol meequote:Op zondag 18 mei 2014 23:40 schreef Pavement het volgende:
[..]ruikt naar benzine of niet ? ga je hard op. Ken iemand die daar woont en had het in een jerrycan voor me meegenomen.
hihi wel op blijven letten hequote:Op zondag 18 mei 2014 23:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik dacht dat ze het over Utopia had.
Toen het legaal werd heb ik een fles gekocht maar ik vond het niet lekker. Soort dropsmaak toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef Pavement het volgende:
schijnt dat van Gogh zn oor er heeft afgesneden onder invloed van dat spul. meer dan 2 glaasjes moet je ook echt niet nemen
Ze hadden het in 70 80 en 90 procent alcohol geloof ikquote:
nee meer een brand smaak, echt hardcorequote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen het legaal werd heb ik een fles gekocht maar ik vond het niet lekker. Soort dropsmaak toch?
niet bepaaldquote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Toen het legaal werd heb ik een fles gekocht maar ik vond het niet lekker. Soort dropsmaak toch?
anijs heeft toch een dropsmaakquote:Op zondag 18 mei 2014 23:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee meer een brand smaak, echt hardcore
ja staat me bij iets van 89%quote:Op zondag 18 mei 2014 23:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ze hadden het in 70 80 en 90 procent alcohol geloof ik![]()
Ik had de 70 meegenomen en dat was toch nog wel ff schrikken die eerste slok door je keel en in je maag![]()
samen met 2 maten... volgende dag 4 anderen er bij... wij kenden het spul al en namen heel stoer een flinke slok zonder blikken of blozen... Maar hebben ons kapot gelachen toen die andere 4 dat ook deden
jij bedoeld ricard of pernod denk ikquote:
pure absinthe heeft niets met anijs. dat moet je er dan zelf bij doen.quote:
ik ook maar ik heb geen wilde alcohol dagen gehadquote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef isax het volgende:
ik ben blij dat ik mijn wilde alcohol dagen achter me heb gelaten![]()
ik kan er te goed tegen
quote:
die is coolquote:Op zondag 18 mei 2014 23:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
hoorde gelijk dit nummer in me hoofd[ afbeelding ]
ik had een pools vriendje (heel kort gelukkig)quote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook maar ik heb geen wilde alcohol dagen gehad
Doe ik ook nog wel geregeld een shotje van ja... lekker tussen de biertjes doorquote:
ik met een alcoholist ook kortquote:Op zondag 18 mei 2014 23:51 schreef isax het volgende:
[..]
ik had een pools vriendje (heel kort gelukkig)
en zoop hem onder de tafel![]()
ik vond het echt een prestatie
goeie comboquote:Op zondag 18 mei 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Doe ik ook nog wel geregeld een shotje van ja... lekker tussen de biertjes door
goede combiquote:Op zondag 18 mei 2014 23:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Doe ik ook nog wel geregeld een shotje van ja... lekker tussen de biertjes door
Van de week een keer doen dan? als je het optijd oppert zodat we rond 12 uur klaar zijn, dan kan ik mee doenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
ik drink ook niet zoveel en heb ook geen favo drankjequote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind appelsap niet lekker![]()
Ben ook niet zo'n held met drank, val vrij snel om zeg maar.
Hij gaat te snel en ik zie wazig.. kan het niet lezenquote:
Ik ben ook van de zoete drankjes. Cocktails vind ik vaak wel lekker.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik drink ook niet zoveel en heb ook geen favo drankje
wel dat het zoet is, dan vind ik het al snel lekker
lol moet je een bril?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Hij gaat te snel en ik zie wazig.. kan het niet lezen
zoiets heb ik ze al wel live zien doen.... best geinig.... Maar het kwartier opbouwen als je op een drankje zit te wachten nietquote:
ik ben nu ook niet meer een party animal.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind appelsap niet lekker![]()
Ben ook niet zo'n held met drank, val vrij snel om zeg maar.
ik pleur hem er zelf wel inquote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
zoiets heb ik ze al wel live zien doen.... best geinig.... Maar het kwartier opbouwen als je op een drankje zit te wachten niet![]()
![]()
Ben er bang voor ja... zie steeds vaker 's avonds slecht, en valt me op dat ik dingen van me af ga houden om het te lezen...quote:
je word oud!quote:Op maandag 19 mei 2014 00:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ben er bang voor ja... zie steeds vaker 's avonds slecht, en valt me op dat ik dingen van me af ga houden om het te lezen...
ja voorbij de 30 hequote:Op maandag 19 mei 2014 00:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ben er bang voor ja... zie steeds vaker 's avonds slecht, en valt me op dat ik dingen van me af ga houden om het te lezen...
Leuk.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
Van de week een keer doen dan? als je het optijd oppert zodat we rond 12 uur klaar zijn, dan kan ik mee doen
Zijn er meer die dan mee willen doen van de week een keer?quote:
Prima en ja hoor, gaan we ze van het bord afgooien.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik doe ook mee liesje, mag ik met jou samen dan?
Geen idee welk filmpje je bedoelt maar ik gok dat hoax filmpje.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:04 schreef isax het volgende:
ik heb fok op youtube gezocht
die meets zijn wild
deze vond ik wel amusant.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee welk filmpje je bedoelt maar ik gok dat hoax filmpje.
quote:
quote:
quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook een poging doen!
fijne avond/nacht nog!
fok zelfmoord aan het eindquote:Op maandag 19 mei 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik nog niet, zat ff je filmpje te kijken omg
als je fok! meet youtubed krijg je datquote:Op maandag 19 mei 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij zijn beiden geen FOK!meets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is goed gemaakt. is die ooit op tv vertoont of ergens?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind die docu wel leuk.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Joezi het volgende:
Laten we een nieuwe docu regelenMet gesprekken met BaBu, BoonDock, Mr Manson, Burner, Sly, Jian.. Over gifjesgate, hail hydra en andere praktijken
Hahaha. Je weet niet of ik stoned ben.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
knettertje stoned achter je pc gifjes plaatsend in beeld
Weet ik. Is gewoon gemaakt om te trollen. Meets zijn gewoon leuk en FOK!kers net echte mensen. En ik kan dat weten.quote:
Als je dronken bent, merk ik het wel meestalquote:Op maandag 19 mei 2014 00:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hahaha. Je weet niet of ik stoned ben.
Dat merk ik zelf meestal ook wel. Maar je kan ook nuchter zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je dronken bent, merk ik het wel meestal
nee bij mij er ook uit nu.. kon wel 3 uur durenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:24 schreef Baconbus het volgende:
Wil ik een keer streamen .. doen ze het niet ..
en dan gaan ze lopen vechten, precies nu.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee bij mij er ook uit nu.. kon wel 3 uur duren
1 stream krijg ik nu in beeld! met JWplayerquote:Op maandag 19 mei 2014 00:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
en dan gaan ze lopen vechten, precies nu.
Ja maar dat lijkt meer op een verkapte streamlock.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
1 stream krijg ik nu in beeld! met JWplayer
niet zo slap, gewoon doenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ook, ging bijna in de cos gallen. heb me ingehouden
tijdje terug ja, ik luister wel naarquote:Op maandag 19 mei 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
waarom heb je je daar weg laten jagen dan?
en dan was ik geen eens aan het gallen, alleen maar reageren op anderen mocht ook niet, nu post ik meestal alleen als er niet zoveel zijn zodat je niet 86 keer hetzelfde leestquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
ja mensjes ik ga naar bed. morgen weer een nieuwe week
slaap lekker allemaal![]()
![]()
Slaap ze! Hoop dat je onderweg nog een harde pik tegenkomt.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
ja mensjes ik ga naar bed. morgen weer een nieuwe week
slaap lekker allemaal![]()
![]()
mocht van wie niet, jij bent hier de baas!quote:Op maandag 19 mei 2014 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dan was ik geen eens aan het gallen, alleen maar reageren op anderen mocht ook niet, nu post ik meestal alleen als er niet zoveel zijn zodat je niet 86 keer hetzelfde leest
Ik zit net een filmpje te kijken van de ruzie tussen Isa en Laura.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk gezien van Laura?
In het filmpjestopic?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zit net een filmpje te kijken van de ruzie tussen Isa en Laura.
Heb het even bekeken. Dus Lauw was gestuurd om Isa aan te vallen. Wat een gedoe om niks weer.quote:
heb je ook geen livestream? Vast wel want je zit vaak in de COSquote:Op maandag 19 mei 2014 00:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb het even bekeken. Dus Lauw was gestuurd om Isa aan te vallen. Wat een gedoe om niks weer.
Was weg. Heb er nu één, net als de meesten denk ik. Slechte show, slechte acteurs, slechte techniek.quote:
Ja, je zit je alleen maar te irriteren. Ik kijk ook steeds minder.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Was weg. Heb er nu één, net als de meesten denk ik. Slechte show, slechte acteurs, slechte techniek.
ze maken het ons zo moeilijk. of er gebeurt niks, of het is echt van erbarmelijk niveau. meer slaan zou helpen.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:01 schreef Joezi het volgende:
kom op eh! we moeten bij elkaar blijven tot het einde!
Maar praten erover is wel leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:01 schreef Joezi het volgende:
kom op eh! we moeten bij elkaar blijven tot het einde!
Ik heb het origineel nooit meegemaakt. Wel gezien, maar stoor me teveel aan de verouderde graphics. Die laatste 3 vond ik best vermakelijk qua visuals, maar niet echt qua verhaal. Toch wel leuk dat pod-racen en darth maul, en natuurlijk Liam Neeson.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:24 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe vond jij die laatste 3 delen Star Wars? Ik vond er geen zak aan, een zware belediging voor het origineel.
FREE LANGE LANS!quote:Op maandag 19 mei 2014 01:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Natuurlijk. Cum is geen tepel.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik had gister raar het film gifje, sloeg niet echt aanquote:Op maandag 19 mei 2014 01:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan: 'Raad de filmquote'
Boeiend. Ik begin gewoon. Met een makkelijke. Om in te komen. Wie 'm raadt neemt de fakkel over.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had gister raar het film gifje, sloeg niet echt aan
Dat is te moeilijk. Ik vergeet hele films als ik ze maar 1 keer gezien heb.quote:Op maandag 19 mei 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had gister raar het film gifje, sloeg niet echt aan
pff, 1 woord, wat moet ik daar nou meequote:Op maandag 19 mei 2014 01:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Boeiend. Ik begin gewoon. Met een makkelijke. Om in te komen. Wie 'm raadt neemt de fakkel over.![]()
Yippi-ka-yee!![]()
Hmmm die hard?quote:Op maandag 19 mei 2014 01:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Boeiend. Ik begin gewoon. Met een makkelijke. Om in te komen. Wie 'm raadt neemt de fakkel over.![]()
Yippi-ka-yee!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |