Voorbeeld klopt dan toch niet er staat duidelijk "tot en met 120 km/u"quote:Op maandag 19 mei 2014 00:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij een andere automobilist die op een 120-km weg rijdt, meet de apparatuur 128 km/u. De politie corrigeert de snelheidsmeting met 4 km (3% van 128). De automobilist wordt bekeurd voor 4 km te hard rijden.
[ afbeelding ]
huh
Helleuquote:
Je kent me. We zaten aan een meertje. Regelt iemand nog chicks er bij ook. Helaas kon ik de aandacht daar niet van krijgen.quote:
Maar het spreekt elkaar tegen of nietquote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Voorbeeld klopt dan toch niet er staat duidelijk "tot en met 120 km/u"
Gewoon je haar lang laten groeien, baardje en je bent woest aantrekkelijk bij de hipsters en emo'squote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kent me. We zaten aan een meertje. Regelt iemand nog chicks er bij ook. Helaas kon ik de aandacht daar niet van krijgen.
Gewoon je rits open gooienquote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kent me. We zaten aan een meertje. Regelt iemand nog chicks er bij ook. Helaas kon ik de aandacht daar niet van krijgen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon je haar lang laten groeien, baardje en je bent woest aantrekkelijk bij de hipsters en emo's
Zou het werken?quote:
Ga het nog ff door iemand na laten kijken, anders stuur ik inderdaad een mail.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep.
Slecht gekozen voorbeeld je zou ze een mailtje kunnen sturen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:
moest hardop lachen dus is wel degelijk grappigerquote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Nee heb je, kanker kun je krijgen.was stiekem grappiger
HAHAquote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
feyenoord vraagt 12 mil voor de Vrijquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord wil hem toch ook niet kwijt. Als een club bereid is 12 mil te betalen doen ze hem wel weg. Simpel.quote:
Gewoon nummertje fixen heel erg gaan slijmen sex hebben dumpen werkt gegarandeerdquote:Op maandag 19 mei 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, hosselen is duidelijk niet mijn ding
Of gewoon zat voeren en clitje kietelenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon nummertje fixen heel erg gaan slijmen sex hebben dumpen werkt gegarandeerd
Als het zo zou werkenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon nummertje fixen heel erg gaan slijmen sex hebben dumpen werkt gegarandeerd
LOLquote:Op maandag 19 mei 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
whawhawha check dit buyin voor 1 miljoen poker tourney op wsop
linkquote:Op maandag 19 mei 2014 00:21 schreef JanCees het volgende:
Mark Rutte een relatie met een man aldus Jan Roos.
Verrassend
Maar die zijn leuk. Makkelijke chicks zijn mehquote:Op maandag 19 mei 2014 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon geen moeilijke chicks whatsappen
hahaha nowayquote:Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/alge(...)erkering-met-een-man
daar gaan onze handelsbetrekkingen, leuk dit markquote:Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/alge(...)erkering-met-een-man
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar gaan onze handelsbetrekkingen, leuk dit mark
truequote:Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die zijn leuk. Makkelijke chicks zijn meh
Maar jij bent hier 24/7 mee bezig of niet danquote:Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die zijn leuk. Makkelijke chicks zijn meh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |