Ik heb geen idee waar je het allemaal overhebt maar door je Haagsheid stem ik hoe dan ook met je in.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar als hetero ziet zij er best neukbaar uit, dus met je smaak is niets mis.
We hebben hier de policy dat iedereen een profielschets invult voor hij deelneemt aan de SCquote:
jaquote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als man weet jij toch ook wel wanneer een man mooi is of niet?
Je hebt die van mij nog nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben hier de policy dat iedereen een profielschets invult voor hij deelneemt aan de SC
Ik schop je paard in elkaar als je zo laatdunkend blijft doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hehe, zo dom ben ik nou ook weer niet
Een echte Feyenoorder zou daar niet naartoe gaan.
Niet verkeerd om te vertellen wie je mancrush is, zo lang je aan het einde van je zin 'nohomo' toevoegd.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
matige reactie
en ik ben daar wel slecht in, maar van iemand als Beckham (inso weet) kan ik dat wel zien ja
ik heb geen mancrush voor zover ik weetquote:Op zondag 18 mei 2014 23:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Niet verkeerd om te vertellen wie je mancrush is, zo lang je aan het einde van je zin 'nohomo' toevoegd.
Maar ik ben in deze reeks geen newbie meer hoor!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben hier de policy dat iedereen een profielschets invult voor hij deelneemt aan de SC
appelcider drinkenquote:
johquote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef badschaap het volgende:
het is wel erg makkelijk om aan zelfmoordpoeder te komen zeg hier in NL
ohquote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar ik ben in deze reeks geen newbie meer hoor!
Ik post hier heel soms.
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jou rekenen we ook niet mee als poster hier
jij bent zeg maar de dorpsclown van de sc
Die is al maanden wegquote:
Sorry maar is je reinste onzin die docu arseen kan elke mongool zo aankomen via de vakhandel en dat is net ff wat dodelijk dat die rotzooi die hij in dat zakje claimt te hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef badschaap het volgende:
het is wel erg makkelijk om aan zelfmoordpoeder te komen zeg hier in NL
Maar is pijnlijke methode.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry maar is je reinste onzin die docu arseen kan elke mongool zo aankomen via de vakhandel en dat is net ff wat dodelijk dat die rotzooi die hij in dat zakje claimt te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |