wat een fantastisch argumentquote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij iets van de discussie snapt. Ik heb jouw bijdragen nergens gezien.
Het is een beetje een kleine foto dus heb ik het even vergroot voor je. Sorry dat het een beetje wazig is.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien wel
stuur eens een voorproefje
Omdat het nergens op slaat wat je uitkraamt is ronduit racistisch geblaat. En vervolgens ontken je alles 3 posts later weer.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij iets van de discussie snapt. Ik heb jouw bijdragen nergens gezien.
hier trap ik niet in hequote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Het is een beetje een kleine foto dus heb ik het even vergroot voor je. Sorry dat het een beetje wazig is.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het nergens op slaat wat je uitkraamt is ronduit racistisch geblaat. En vervolgens ontken je alles 3 posts later weer.
Als jij echt die chick uit je fobo bent dan ben je fucking lekkerquote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Het is een beetje een kleine foto dus heb ik het even vergroot voor je. Sorry dat het een beetje wazig is.
[ afbeelding ]
Hij valt niet serieus te nemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het nergens op slaat wat je uitkraamt is ronduit racistisch geblaat. En vervolgens ontken je alles 3 posts later weer.
Jij hebt veel invloed hier zeg. jemigquote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef LETMEIN het volgende:
Tot hier
__________________________________________________________________________________________
ohquote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijn is inhoudelijk een stuk sterker dan jij hoor. Jij praat echt poep.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Als je wil trollen, doe je dat maar bij Stijn. Niet bij mij. Kusje. xx
Wil je de profielschets even invullen?quote:
ja hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hou nog steeds van je hoor
jij ook van mij???
Goeie sc-avond in vergelijking met gisterquote:
ghehequote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb niet zo snel een hekel aan mensen voor hun politieke mening ook al is ie debiel
ik heb een vriendin die links stemt.
de sc was prima gisteravondquote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie sc-avond in vergelijking met gister
hoe weet jij dat als je hetero bent??quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar als hetero ziet zij er best neukbaar uit, dus met je smaak is niets mis.
hahahahahahahahahhahahahhahahaahhahahahahahahahhhahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Vrouwen kunnen elkaar wel gewoon knap vinden zonder dat je een HA GAYY gevoel krijgtquote:
inb4 iehlquote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als man weet jij toch ook wel wanneer een man mooi is of niet?
vind het wel jammer dat je me negeertquote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
matige reactiequote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ja hehe, zo dom ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Was Oranje gekkie.
Meer Feyenoorders dan Ajacieden op het veld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |