Voorbeeld klopt dan toch niet er staat duidelijk "tot en met 120 km/u"quote:Op maandag 19 mei 2014 00:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij een andere automobilist die op een 120-km weg rijdt, meet de apparatuur 128 km/u. De politie corrigeert de snelheidsmeting met 4 km (3% van 128). De automobilist wordt bekeurd voor 4 km te hard rijden.
[ afbeelding ]
huh
Helleuquote:
Je kent me. We zaten aan een meertje. Regelt iemand nog chicks er bij ook. Helaas kon ik de aandacht daar niet van krijgen.quote:
Maar het spreekt elkaar tegen of nietquote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Voorbeeld klopt dan toch niet er staat duidelijk "tot en met 120 km/u"
Gewoon je haar lang laten groeien, baardje en je bent woest aantrekkelijk bij de hipsters en emo'squote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kent me. We zaten aan een meertje. Regelt iemand nog chicks er bij ook. Helaas kon ik de aandacht daar niet van krijgen.
Gewoon je rits open gooienquote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kent me. We zaten aan een meertje. Regelt iemand nog chicks er bij ook. Helaas kon ik de aandacht daar niet van krijgen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon je haar lang laten groeien, baardje en je bent woest aantrekkelijk bij de hipsters en emo's
Zou het werken?quote:
Ga het nog ff door iemand na laten kijken, anders stuur ik inderdaad een mail.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep.
Slecht gekozen voorbeeld je zou ze een mailtje kunnen sturen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:
moest hardop lachen dus is wel degelijk grappigerquote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Nee heb je, kanker kun je krijgen.was stiekem grappiger
HAHAquote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
feyenoord vraagt 12 mil voor de Vrijquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]