SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Inso heeft wat persoonlijke probleempjes as you knowquote:
maar ga jij mbo doen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso heeft wat persoonlijke probleempjes as you know
En hij werkt gewoon dus dan maakt het niet uit toch?
welk jaar zit je nuquote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
hbo nog
uni is wel de planning
maar denk wel andere richting
ja ik weet het, hij gaat trouwenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso heeft wat persoonlijke probleempjes as you know
quote:En hij werkt gewoon dus dan maakt het niet uit toch?
Misschien wel ja.quote:
Wat?quote:
Nee, bah, vreselijk, die wil je echt niet zien.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar de hamvraag is natuurlijk
zijn jouw nudes mooier?
Dierverzorging misschienquote:
Jij denkt dat er geen opties open staan om cursus nederlands taal 2 nog wat te volgen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Etsu: ik lul er niet om heen
Jij begint over een cursus volgen
Die mensen kunnen al geen nederlands, krijgen nergens hulp bij, niemand die hun aanspoort. Hoe verwacht jij dat die mensen een cursus gaan doen?
misschien welquote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nee, bah, vreselijk, die wil je echt niet zien.
ga gewoon naar de homo sc met verknipte wereldbeeldquote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen opties open staan om cursus nederlands taal 2 nog wat te volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |