Op zo'n manier dus.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef NLGooner het volgende:
Dus op zo'n manier zouden de Noord Koreanen het meekrijgen in eigen land
Nu zit ik het te kijken. Zo zie je wat er van komtquote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Iedereen was ondersteboven van het einde van Studio Voetbal
Volgens mij niet vanwege het tijdsverschil.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef Evertjan het volgende:
Doet de NOS geen Studio Sportzomer tijdens het WK?
Niet schrikken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen bash ja? Zo maar even terug kijken.
Al een halfjaar ofzoquote:Op maandag 19 mei 2014 00:05 schreef Pascalus het volgende:
Sinds wanneer heeft die witte Chinees eigenlijk een beugel?
Is me nooit opgevallen, ik kijk meestal weg als hij in beeld komt.quote:
Wat? Waar?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Derksen bash ja? Zo maar even terug kijken.
mexicanobakkergodquote:Op zondag 18 mei 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anonygod
Paalgod
Latgod
Lelylaangod
genantquote:
2 weken geleden toch?quote:
het ergste was tom van het hekquote:Op maandag 19 mei 2014 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag is hoe het kan dat figuren als Arno Vermeulen en Chris van Nijnatten van het AD en er zullen er ongetwijfeld nog meer zijn.. ik vraag me af hoe het mogelijk is dat zij zichzelf tamelijk belangwekkend vinden terwijl zij door velen niet gepruimd worden.. net als Blattertje komen ze er op de een of andere manier mee weg.. snap er echt niks van. Als iemand een lul is maar over kwaliteiten beschikt, oke, maar dit zijn nietszeggende figuren.. niemand moet ze.
En Sjoerd Mossou, voegt ook geen ene kut toe.quote:
Co stelde dat Brands in die drie jaar bij PSV prima werk had afgeleverd.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
ik bedoel wat ging er aan vooraf waarom kijktie zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |