ik word een beetje somber van deze stomme discussiequote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die verwachten met hun ongewilde universitaire studie iets op niveau te krijgen en dan hun neus ophalen voor laaggeschoold werk
Ik word daar een beetje somber van.
ohquote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Goeie he xD
Cachet was boos ze wil niet meeten.
Luie flikkers, ik haat zequote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die verwachten met hun ongewilde universitaire studie iets op niveau te krijgen en dan hun neus ophalen voor laaggeschoold werk
Het enige wat ze kunnen is 250 eurie per uur vragenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze krijgen daar geen hulp bij hoor?
Ook al is het kantinemedewerker. ze krijgen geen hulp hoe ze moeten solliciteren, hoe ze naar werk moeten zoeken. Veel te weinig in ieder geval.
en jij danquote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
wij worden vriendenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik word een beetje somber van deze stomme discussie
Daar wordt je net zo somber van inderdaad.quote:
geitenneukerquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij worden vrienden
al vind ik etsu uitschelden voor homo wel weer fijn
sorryquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou gratis naar walibi mogen van haar
maar ze krabbelt terug
doe er wat aan
cachet
iemand een racist noemen is geen goed argumentquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Argumenten - geen argumenten discussie.
Etsu heeft wel laten blijken dat ie gewoon racist is.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
iemand een racist noemen is geen goed argument
hoogspanning?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
ik ben niet bij machtte om het te doen
onze relatie staat op hoogspanning
ja je moet ook al mee naar de paardenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
ik ben niet bij machtte om het te doen
onze relatie staat op hoogspanning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |