Dat universitaire afgestudeerden geen vuilnisman of kantinemedewerker willen worden, is heel logisch. Die politieke vluchtelingen hebben geen keus. Die kunnen dat doen hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet dat de banen niet bepaald voor het oprapen liggen op dit moment?
Dat zelfs universitaire studenten niet aan een baan kunnen komen,
hoe kan je dan net binnen gekomen migranten de schuld geven dat ze op een uitkering teren?![]()
Die staan op het laagste puntje om een baan te krijgen.
Wat voor opleiding doe jij in godsnaam je kunt nog niet eens fatsoenlijk debatteren?quote:
rechtenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe jij in godsnaam je kunt nog niet eens fatsoenlijk debatteren?
als ik jou was zou ik weer verder filosoferen over rare woordenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef Typisch het volgende:
ik ben even een halfuurtje weg en het loopt helemaal uit de hand hier
stelletje tuig
Waarom zou dat logisch zijn. Jij hebt zeker 3x per week vuile handenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat universitaire afgestudeerden geen vuilnisman of kantinemedewerker willen worden, is heel logisch. Die politieke vluchtelingen hebben geen keus. Die kunnen dat doen hoor.
Hoezo niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
Dat universitaire afgestudeerden geen vuilnisman of kantinemedewerker willen worden, is heel logisch.
Omdat dat niet hun niveau is en niet waar ze voor geleerd hebben? Ik snap het probleem echt niet hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou dat logisch zijn. Jij hebt zeker 3x per week vuile handen
Ze krijgen daar geen hulp bij hoor?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat universitaire afgestudeerden geen vuilnisman of kantinemedewerker willen worden, is heel logisch. Die politieke vluchtelingen hebben geen keus. Die kunnen dat doen hoor.
Ik bén al rijk, kusje kroelquote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
Etsu beter ga je rijk iemand zijn bitch worden anders eindig je straks op een flat vier hoog achter het Zuidplein.
Dit is waarom ik tegen een groot deel van de uitkeringen ben. Mensen die denken dat het een recht is om werk op niveau te doen in plaats van gewoon werken voor je geld.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat dat niet hun niveau is en niet waar ze voor geleerd hebben? Ik snap het probleem echt niet hoor.
lekker hangen op zuid, niks mis meequote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Elan het volgende:
Etsu beter ga je rijk iemand zijn bitch worden anders eindig je straks op een flat vier hoog achter het Zuidplein.
Wat maakt dat dan weer uit? Er zijn ook advocaten die een eigen pizza zaakje beginnen, dus wat is je punt.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat dat niet hun niveau is en niet waar ze voor geleerd hebben? Ik snap het probleem echt niet hoor.
gewoon luiquote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon lui
ik ben met mijn fantastische cv toch ook gewoon in de kas aan het werk
Dat mag tegenwoordig niet meer er is een samenscholingsverbod.quote:
Serieus?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon lui
ik ben met mijn fantastische cv toch ook gewoon in de kas aan het werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |