Oh kijk je vindt een show waar de meerderheid paupers zijn en toevallig zijn het negers en je bent een racistquote:
Waarom mogen er geen blanken in het publiekquote:Op zondag 18 mei 2014 21:53 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Oh kijk je vindt een show waar de meerderheid paupers zijn en toevallig zijn het negers en je bent een racist
Kenkersoftie
Inderdaad! Ik eis een schadevergoeding voor emotionele schade!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:53 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Waarom mogen er geen blanken in het publiek
Eens.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef Dingflofbips het volgende:
Kutbuitenlanders
Derhalve terechte klacht
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:54 schreef Dingflofbips het volgende:
Kutbuitenlanders
Derhalve terechte klacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2014 21:58:45 ]
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Fries gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Armeen/Irakees. Tenminste heeft Irakees het woord Kees inquote:
Alle irakezen terug naar Turkijequote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Armeen/Irakees. Tenminste heeft Irakees het woord Kees in
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kijk. SportiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zandaap dus.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Armeen/Irakees. Tenminste heeft Irakees het woord Kees in
Doen alsof je iemand niet kent of maar half-half.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is dat met die ADHD-neger? Die is verrekte irritant. Met z'n blije bakkes.
Ken jij 'm dan? Ik ben er eens een keer langsgezapt en dat was het.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Doen alsof je iemand niet kent of maar half-half.Stoere boi.
Hij komt wel vaak genoeg voorbij om te weten wie het is, toch? Verder vind ik zijn act met FC Kip wel grappig.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ken jij 'm dan? Ik ben er eens een keer langsgezapt en dat was het.
Beter dan een show van Dolf Jansen die ik gisteren zag waar 90% Nederlands is en er kutgrappen worden gemaaktquote:Op zondag 18 mei 2014 21:49 schreef vigen98 het volgende:
Op zich wel een leuke show alleen de fuck kijk hoeveel paupers als publiek aanwezig is
90% zijn negers 9% Marokkanen/Turks 1% Waarschijnlijk pauper NL'ers
klacht: paupers als publiek
subklacht: publieke omroep
Lover gespotquote:Op zondag 18 mei 2014 22:40 schreef Copthorne het volgende:
Waarom zijn mensen met een donkere huidskleur per definitie paupers?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |