Wij zaten toch al in de coffeeshop. Het maakte niet uit of hij er aankwam of niet. Maar hij zou komen. Uiteindelijk kwam hij aankakken maar toen was de helft al weg.quote:
Nou, als je drie uur in de coffeeshop slijt, zou ik niet meer kijken op een uurtje meer of minder...quote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Wij zaten toch al in de coffeeshop. Het maakte niet uit of hij er aankwam of niet. Maar hij zou komen. Uiteindelijk kwam hij aankakken maar toen was de helft al weg.
Djunkquote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Wij zaten toch al in de coffeeshop. Het maakte niet uit of hij er aankwam of niet. Maar hij zou komen. Uiteindelijk kwam hij aankakken maar toen was de helft al weg.
Zou Braddie blowen?!quote:
Dit.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Erg irritant inderdaad. Zelf ben ik altijd stipt op tijd, dat verwacht ik ook van anderen.
Het is geen indo. Doodnormale Nederlander. Wel eentje met "autisme".quote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik ga veel om met indo's je moet er rekening mee houden. Gewoon +30 a 60 minuten hou ik aan. Stel je wil om 13:00 weg dan spreek je 12:00 af werkt gewoon![]()
Ben zelf ook altijd laat...
We bleven langer op hem wachten. Ik had een buitenlandse vriend over en die wou naar de coffeeshop.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nou, als je drie uur in de coffeeshop slijt, zou ik niet meer kijken op een uurtje meer of minder...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |