Within temptation (al ben ik het eens met hen die zeggen dat we dat 5,6 jaar geleden al hadden moeten doen..)quote:Op zondag 18 mei 2014 22:19 schreef Pluto1975 het volgende:
Wie willen we erin?
Wouter Hamel
Giovanca
Sabrina Starke
Caro Emerald
Sharon Doorson
Kovacs
Nick en Simon
Racoon
Eva Simons
Epica
Ja, en hij is pas 26 ofzo, had hem zeker tien jaar ouder gegevenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Greys het volgende:
Dotan is de zoon van Patty Harpenau![]()
Maakt verder niets uit.
Maar leuk nutteloos weetje
[ afbeelding ]
Gewoon dat httpadres boven in de balk kopieren en hier neerplempenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Eowyn5 het volgende:
(Moet nog even zoeken hoe ik makkelijk een youtube kan invoegen
Engelbert en Bonnie deden het best goed voor de UK, nietwaarquote:Op zondag 18 mei 2014 22:54 schreef Eowyn5 het volgende:
[..]
Within temptation (al ben ik het eens met hen die zeggen dat we dat 5,6 jaar geleden al hadden moeten doen..)
En wat volgens mij muzikaal gezien zeker best eens aan zou kunnen slaan ( en het plaatje wellicht..plus een soortement van aangeven dat de oudjes het nog best goed doen) golden earring..met iets als paradise in distress....(ik zie de zaal wel losgaan :-) meewuivende armen...)
(Moet nog even zoeken hoe ik makkelijk een youtube kan invoegen
De zoon van Patty Harpenau! Geweldig! Wie is Patty Harpenau?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Greys het volgende:
Dotan is de zoon van Patty Harpenau![]()
Maakt verder niets uit.
Maar leuk nutteloos weetje
[ afbeelding ]
Roosbeef is mijn heldin maar denk dat dat toch iets te alternatief is. Alain Clark heb ik echt niks meequote:Op zondag 18 mei 2014 23:01 schreef Toposcoupe het volgende:
Is Elske DeWall nog iets? Of Roosbeef![]()
Hier staat nog wel wat kwaliteit tussen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Noorderslag
Ik zie Alain Clark trouwens ook nog niet in het lijstje staan. Ik word er niet warmer of kouder van, maar het is wel een grote naam.
De interviews met buitenlandse pers zouden wel legendarisch wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:04 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Roosbeef is mijn heldin maar denk dat dat toch iets te alternatief is. Alain Clark heb ik echt niks mee
Een jetset-kunstenares die jaren geleden rommelde met Jos Kuijer, de sportverslaggever.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De zoon van Patty Harpenau! Geweldig! Wie is Patty Harpenau?
Trage edit om gestuntel te verbloemen.![]()
Met die legendarische "als je vriendin zo goed kan naaien..."-grap.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Een jetset-kunstenares die jaren geleden rommelde met Jos Kuijer, de sportverslaggever.
Die op zijn beurt nog getrouwd was met Tineke Verburg, die al zijn maatpakken aan flarden knipte toen ze er achter kwam
Ah die! Die ken ik idd niet!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Een jetset-kunstenares die jaren geleden rommelde met Jos Kuijer, de sportverslaggever.
Die op zijn beurt nog getrouwd was met Tineke Verburg, die al zijn maatpakken aan flarden knipte toen ze er achter kwam
En oh jaaaaaa, wat Jane zegtquote:
Ze is in de voorbereidingsfase van een nieuw album / single. En ondanks alle shit die zij over zich heengekregen heeft blijf ik haar stem geweldig vinden (op plaatquote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Toposcoupe het volgende:
Wat is er trouwens met Joan Franka gebeurd? Sinds het songfestival heb ik niks meer van haar vernomen en het album is nooit verschenen. In 2012 was zij dichtbij kwalificatie (15de, maar het hele deelnemersveld zet dicht bij elkaar). Het blijft een lief mens.
Joan is een paar maanden na het ESF bij ons in de kroeg komen zingen voor de FOK!kers en ze was live met haar gitaar echt zó bloedstollend goedquote:Op zondag 18 mei 2014 23:17 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ze is in de voorbereidingsfase van een nieuw album / single. En ondanks alle shit die zij over zich heengekregen heeft blijf ik haar stem geweldig vinden (op plaat)
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:57 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Engelbert en Bonnie deden het best goed voor de UK, nietwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |