quote:Zie eerste post van yvonne in het begin
Op zondag 10 november 2002 21:24 schreef araphor het volgende:
Maarreh... welke server?
Jompels,
Slaapmeisje
quote:tuurlijk is er stabiliteit in te brengen , het kost gewoon wat tijd. Het heeft lang stil gelegen.
Op maandag 11 november 2002 03:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Tjeempie, #truth is weer tot leven gekomen? Ben benieuwd of er ditmaal enige stabiliteit in te brengen is, maar ik zal zeker binnenkort even een kijkje komen nemenJompels,
Slaapmeisje
Wel goed nieuws, dit.
Eens zien hoe lang de boel weer overeind blijft.
quote:Zou leuk zijn als ook jij je er weer vertoonde
Op maandag 11 november 2002 09:53 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Ik kwam nog wel eens regelmatig langs en bleef dan ook een poos online, maar in je eentje is er ook weinig aan.Wel goed nieuws, dit.
quote:als het rustig is gewoon een paar keer /whois [nick] intypen, kijken wie er allemaal <5 minuten idle is en dan die naam roepen, komt meestal wel iemand kijken.
Op maandag 11 november 2002 09:53 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
Ik kwam nog wel eens regelmatig langs en bleef dan ook een poos online, maar in je eentje is er ook weinig aan.Wel goed nieuws, dit.
quote:*kuch*
Op maandag 11 november 2002 10:35 schreef mvt het volgende:[..]
als het rustig is gewoon een paar keer /whois [nick] intypen, kijken wie er allemaal <5 minuten idle is en dan die naam roepen, komt meestal wel iemand kijken.
Dan helpt geen enkele /whois meer..
quote:Tegenwoordig zijn Iteejer, Bastard, Harrie en Yvonne meestal wel ingelogd (als ik even om het hoekje kom kijken of er wat te beleven valt).
Op maandag 11 november 2002 10:51 schreef Herne_the_Hunter het volgende:[..]
*kuch*
Ik bedoelde rustig als in, De Enige Ziel In Een Oneindig Lege Ruimte, die rationeel gezien niet meer oneindig leeg is door de alleenige aanwezigheid van mijn persoontje..Dan helpt geen enkele /whois meer..
edit : liep bij mij wat te kloten hier, had de verkeerde gequote omdat deze post niet meer zichtbaar was.
quote:Laatst alleen Lord Dreamer. Nog en korte dialoog gehouden met hem... En Bastard idlede...
Op maandag 11 november 2002 10:51 schreef mvt het volgende:[..]
Tegenwoordig zijn Iteejer, Bastard, Harrie en Yvonne meestal wel ingelogd (als ik even om het hoekje kom kijken of er wat te beleven valt).
edit : liep bij mij wat te kloten hier, had de verkeerde gequote omdat deze post niet meer zichtbaar was.
quote:Laatst met Phalanx gelult over Dune. Maar gisteren was het gezellig met een groter groepje.
Op maandag 11 november 2002 11:04 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Laatst alleen Lord Dreamer. Nog en korte dialoog gehouden met hem... En Bastard idlede...
quote:overdag werken de meesten he .. we zijn dan vaak wel ingelogt. en soms reageren we ook .. s'avonds is het een stuk drukker.
Op maandag 11 november 2002 11:19 schreef mvt het volgende:[..]
Laatst met Phalanx gelult over Dune. Maar gisteren was het gezellig met een groter groepje.
Maar meestal zie ik er wel >5 zitten (zei het dat ze vaak lang idle zijn)
quote:Mijn Pc staat dan gewoon uit en op mijn werk log ik niet in.
Op maandag 11 november 2002 11:43 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
overdag werken de meesten he .. we zijn dan vaak wel ingelogt. en soms reageren we ook .. s'avonds is het een stuk drukker.
speciale onderwerpen die misschien op een bepaalde datum besproken worden komen hier ook wel te staan. verder is dit een meldpunt of je op #truth te vinden bent ja of nee.
(Sorry, zat in het verkeerde topic)
quote:Muus moet posters gaan ophangen op FOK dus.
Op maandag 2 december 2002 21:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
tja de laatste dagen is het weer dood stil op #truth en het nodigt niet echt uit om daar tekomen als er bijna niemand is.
quote:nou ja moderatoren promotie zou wel leuk zijn
Op maandag 2 december 2002 21:44 schreef Bastard het volgende:[..]
Muus moet posters gaan ophangen op FOK dus.
quote:komt met vlagen, is altijd zo geweest.
Op maandag 2 december 2002 21:40 schreef Lord Dreamer het volgende:
tja de laatste dagen is het weer dood stil op #truth en het nodigt niet echt uit om daar tekomen als er bijna niemand is.
quote:Ja dat vind ik ook jammer,.. geeft me ook een beetje het idee dat die mensen 10x moeten nadenken hoe ze hun mening neer zetten/overschrijven.
Op maandag 2 december 2002 21:46 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
en een hoop discussie gangers die hier op truth veel kommenaar geven zie je nooit op #truth das wel jammer
quote:Tja .. het lijkt erop dat de overijverige kommentaar gevers en lange post mensen het niet aandurven om abrubt te kunnen reageren live en zonder uren te kunnen nadenken over je post en daarom niet verschijnen . Maar het heeft ehm een paar dagen gelopen en nu boem weg ...
Op maandag 2 december 2002 21:48 schreef iteejer het volgende:[..]
komt met vlagen, is altijd zo geweest.
maar jij kan ook mensen uitnodigen hoor![]()
zelf ben ik nu ff te druk met andere dingen (oa voor truth-forum) en dat geldt ook voor muus. we zijn best ijverig hoor..
Wij geloven althans ik geloof best dat jullie druk zijn ook oa met truht .. maar toch ..
we zien het nog maar een weekje aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |