Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Het topic is op slot, kan niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je even de edit-knop gebruiken ipv de quote-knop
Hoop dat het ook op RTL komt. VI + CLquote:Op zondag 18 mei 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste jaar toch?
Hopelijk naar RTL 7 daarna
Helemaal niets in Heerenveenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef alors het volgende:
Ik wil jullie feestje niet verpesten hoor maar jongens, play offs voor EL voetbal, dat blijft toch een verschrikking?
De enge hork blijft dus trainer lijkt mequote:"Utrecht heeft mijn zaakwaarnemer benaderd. Dat is alles. Ik was genomineerd als een van de vijf beste trainers uit het betaalde voetbal, dan ga je toch niet als assistent bij FC Utrecht aan de slag, hoe mooi die club ook is."
Vervelend is dat ja. Dan mis ik de eerste minuten van studio sport.quote:
Ben ik met je eens. Kan je beter 't ticket aan de best geklasseerde gevenquote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef alors het volgende:
Ik wil jullie feestje niet verpesten hoor maar jongens, play offs voor EL voetbal, dat blijft toch een verschrikking?
quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef alors het volgende:
Je hebt wel gelijk, zowel play-offs voor Europees als voor degradatie horen er niet te zijn. Gewoon op basis van eindstand bepalen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:12 schreef alors het volgende:
Zou die volgend jaar nog in het AFAS spelen?quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een Estebannetje het seizoen uit, zoals het hoort.
PD-playoff tussen nummer 2 JL en nummer 17 ED kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, zowel play-offs voor Euroepees als voor degradatie horen er niet te zijn. Gewoon op basis van eindstand bepalen.
Maar als ze er eenmaal zijn, en er niets anders is, dan kijken we dit maar. Objectief bekeken vaak wel veel leuke duels tussen, zeker in de degradatie/promotiestrijd.
Ik zie Van Basten er nog wel voor aan om die Hobie (niet hobby) Verhulst een kans te geven.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die volgend jaar nog in het AFAS spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |