abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140337867
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 00:35 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En het eerste dat je je afvraagt is hoe je weer aan geld kunt komen. Gokkersgedrag
Om andere dingen mee te doen...............
pi_140337926
quote:
5s.gif Op zondag 25 mei 2014 09:40 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

En, gisteravond nog leuke dingen gedaan?
Nee:') Iemand vroeg of ik mee naar de stad wilde, dat werd dus een nee. In de avond ook gevraagd of ik de cl finale in de stad wilde kijken, nou je raadt het antwoord:) Ik ben zooo gezellig op dit moment...
pi_140338579
Ja, zo zielig dat je even niks leuks kunt doen. Das je eigen schuld. Als je gewoon nooit meer gokt komen die leuke dingen vanzelf wel weer.
pi_140338686
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 10:26 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Nee:') Iemand vroeg of ik mee naar de stad wilde, dat werd dus een nee. In de avond ook gevraagd of ik de cl finale in de stad wilde kijken, nou je raadt het antwoord:) Ik ben zooo gezellig op dit moment...
Gedraag je nou alsjeblieft niet als een huillie. Je bent gestopt, haske goed, je hebt nu geen geld, logisch.Deal with it.
Mokkel met stuntstok
pi_140338835
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:09 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

je hebt nu geen geld, logisch.
en dat is misschien maar beter ook. Helpt de wilskracht wellicht een handje.
pi_140341987
quote:
3s.gif Op zondag 25 mei 2014 11:17 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

en dat is misschien maar beter ook. Helpt de wilskracht wellicht een handje.
Klopt zeker! Moet er maar gewoon even mee dealen...
  zondag 25 mei 2014 @ 14:16:46 #157
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_140344036
Ik heb levenslange verslaafden gezien die op hun 60ste er zeker van waren dat ze gingen stoppen, nee dus. Neem het niet te licht op Klavertje, maar ik zie het wel positief in voor je hoor, al zal je wel inderdaad een aantal dingen moeten veranderen in je leven.

edit: bijvoorbeeld die 'gouden tip' voor 20 euro o|O
pi_140344435
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 14:16 schreef tfors het volgende:
Ik heb levenslange verslaafden gezien die op hun 60ste er zeker van waren dat ze gingen stoppen, nee dus. Neem het niet te licht op Klavertje, maar ik zie het wel positief in voor je hoor, al zal je wel inderdaad een aantal dingen moeten veranderen in je leven.

edit: bijvoorbeeld die 'gouden tip' voor 20 euro o|O
Dankjewel voor je reactie!
Neem die 20 euro niet te letterlijk, ik zit nog 3 weken in het buitenland, er komen wat feestjes aan, wil ook graag wat drinken bijv. en het leuk afsluiten hier. Maar het feit dat ik hier gestopt ben met gokken is ook wel iets heel kostbaars.
  zondag 25 mei 2014 @ 15:13:15 #159
428522 AwesomeItalian
AwesomeItalian
pi_140345758
Een alcoholist bijvoorbeel mag ook niet meer drinken, omdat dat het risico dat hij/zij weer gaat drinken dat te groot is. Dat risico loop jij dan ook met gokken. Dat het weer uit de hand gaat lopen.. Dus stoppen met gokken (evt. met hulp) Schulden afbetalen, en diploma halen en zo kan je weer door met je leven.
pi_140574250
Even een update: ik heb nog steeds niet gegokt (ook al had ik dat wel kunnen doen, heb wel wat geld nu). Wel merk ik dat ik last heb van een 'dichtgeknepen gevoel in mijn keel' of te wel 'globus gevoel'.
Heeft dit verband met elkaar? of omdat ik over 2 weken weer terug ga naar NL en dus naar mijn oude omgeving/mensen? Ik heb dat irritante gevoel een tijd geleden ook gehad, maar op een gegeven moment geen last meer, maar ik merk dat het nu wel weer vervelend word, is het gewoonweg spanning?
  zaterdag 31 mei 2014 @ 18:53:48 #161
1150 SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_140575440
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 18:04 schreef klavertje444 het volgende:
Even een update: ik heb nog steeds niet gegokt (ook al had ik dat wel kunnen doen, heb wel wat geld nu). Wel merk ik dat ik last heb van een 'dichtgeknepen gevoel in mijn keel' of te wel 'globus gevoel'.
Heeft dit verband met elkaar? of omdat ik over 2 weken weer terug ga naar NL en dus naar mijn oude omgeving/mensen? Ik heb dat irritante gevoel een tijd geleden ook gehad, maar op een gegeven moment geen last meer, maar ik merk dat het nu wel weer vervelend word, is het gewoonweg spanning?
Dat is de verslaving. Gokkers houden van pieken en dalen en vinden de rest saai.
Dat je in t buitenland niet gokt is ws omdat je buiten je routine bent
pi_140575504
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2014 18:53 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat is de verslaving. Gokkers houden van pieken en dalen en vinden de rest saai.
Dat je in t buitenland niet gokt is ws omdat je buiten je routine bent
Dat pieken en dalen kan best kloppen, maar gokken doe ik nooit meer!!!! heeft niks met routine te maken, ik laat me niet meer verleiden door gedachtes en ik merk dat die 'gokgedachtes' langzaam wegebben..
pi_140649979
Mijn ouders weten ervan, die jongen heeft uit zijn nek lopen lullen. Mijn ouders willen dringend skypen nu, maar ik kan het niet:( Ik breek gewoon al als ik eraan denk hoe vrolijk ik gister nog met ze heb lopen skypen en hoe het gesprek nu zal verlopen...
ooooooh wat voel ik me horrible
Iemand die een enkeltje naar de maan voor me kan regelen?

[ Bericht 8% gewijzigd door klavertje444 op 02-06-2014 22:16:45 ]
pi_140653366
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef klavertje444 het volgende:
Mijn ouders weten ervan, die jongen heeft uit zijn nek lopen lullen. Mijn ouders willen dringend skypen nu, maar ik kan het niet:( Ik breek gewoon al als ik eraan denk hoe vrolijk ik gister nog met ze heb lopen skypen en hoe het gesprek nu zal verlopen...
Gewoon diep ademhalen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140653991
quote:
6s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:15 schreef complicate het volgende:

[..]

Gewoon diep ademhalen.
pi_140654352
quote:
14s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:27 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

en weer uitademen
  dinsdag 3 juni 2014 @ 16:29:28 #167
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_140671949
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef klavertje444 het volgende:
Maak je niet druk over morgen, maak je niet druk over het verleden. Je leeft immers in het heden. Ga lekker met jouw ouders skypen en beoefen eerlijkheid, openheid van geest en bereidwilligheid. Hoe moeilijk het ook lijkt, de beloning zal er zijn als jij er maar aan werkt.
pi_140674825
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]

Maak je niet druk over morgen, maak je niet druk over het verleden. Je leeft immers in het heden. Ga lekker met jouw ouders skypen en beoefen eerlijkheid, openheid van geest en bereidwilligheid. Hoe moeilijk het ook lijkt, de beloning zal er zijn als jij er maar aan werkt.
Mooie reactie...je hebt gelijk..
Het ergste vind ik dat ze pijn heb gedaan en ze me niet meer vertrouwen.
Alles wat ik de afgelopen maanden heb gezegd, dat ik bijv weer motivatie heb voor school etc... is niet meer betrouwbaar.. Ik heb mezelf zo onecht en ongeloofwaardig gemaakt...
pi_140674919
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:54 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Mooie reactie...je hebt gelijk..
Het ergste vind ik dat ze pijn heb gedaan en ze me niet meer vertrouwen.
Alles wat ik de afgelopen maanden heb gezegd, dat ik bijv weer motivatie heb voor school etc... is niet meer betrouwbaar.. Ik heb mezelf zo onecht en ongeloofwaardig gemaakt...
Klopt....alleen over een jaar is dat weer heel anders. Nu is het een zure appel waar je doorheen moet bijten, maar daar word je een grote meid van. Ouders kunnen heel veel hebben van hun kinderen en ook teleurstellingen....nu zwaar kut, maar over een tijdje is het slechts een vervelende herinnering.
pi_140678206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Klopt....alleen over een jaar is dat weer heel anders. Nu is het een zure appel waar je doorheen moet bijten, maar daar word je een grote meid van. Ouders kunnen heel veel hebben van hun kinderen en ook teleurstellingen....nu zwaar kut, maar over een tijdje is het slechts een vervelende herinnering.
Hier moet ik me maar aan vasthouden inderdaad..
pi_140678561
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:21 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Hier moet ik me maar aan vasthouden inderdaad..
Ja komt wel goed. Vanaf nu eerlijk zijn EN BLIJVEN. Doe je dat niet, dan maak je wel echt dingen kapot.
Maar die gozer heeft dus contact opgenomen met je ouders en het verteld begrijp[ ik?
Mokkel met stuntstok
pi_140679570
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:29 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ja komt wel goed. Vanaf nu eerlijk zijn EN BLIJVEN. Doe je dat niet, dan maak je wel echt dingen kapot.
Maar die gozer heeft dus contact opgenomen met je ouders en het verteld begrijp[ ik?
Ik heb nu al echt dingen kapot gemaakt....
Maar hij heeft contact opgenomen met mijn zus via fb en ook met mijn broer en het is ook bij mijn ouders terechtgekomen. Waar bemoeit die klootzak zich toch mee:( het gaat hem helemaal niet om het geld, dat heeft ie gewoon toegegeven... :(
pi_140679661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:57 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Ik heb nu al echt dingen kapot gemaakt....
Maar hij heeft contact opgenomen met mijn zus via fb en ook met mijn broer en het is ook bij mijn ouders terechtgekomen. Waar bemoeit die klootzak zich toch mee:( het gaat hem helemaal niet om het geld, dat heeft ie gewoon toegegeven... :(
Rare kwibus. Maar toch vraag ik me ergens af, zag je dit echt niet aankomen? het is ergens ook wel fijn dat je het niet zelf hoeft te vertellen. de manier waarop is kut, en ik veroordeel je niet hoor, maar vroeg het me gewoon af.
Aangezien hij de enige is die je het verteld hebt, en dat hij direct zo reageert. Beetje vreemd.
Mokkel met stuntstok
pi_140679715
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 19:59 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Rare kwibus. Maar toch vraag ik me ergens af, zag je dit echt niet aankomen? het is ergens ook wel fijn dat je het niet zelf hoeft te vertellen. de manier waarop is kut, en ik veroordeel je niet hoor, maar vroeg het me gewoon af.
Hij stuurde me veel whatsappjes, hij ging er mee 'stoppen' (zelfmoord dus), niet gedaaan..
daarna duizend berichten gehad dat ie mijn ouders ging bellen etc. Hij wilde gewoon dat ik ging reageren... Steeds gebeurde er niks en ik bleef negeren. Maar het voelde eerlijk gezegd niet goed, dus in die zin had ik het aan kunnen voelen...
pi_140679764
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 20:01 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Hij stuurde me veel whatsappjes, hij ging er me 'stoppen' (zelfmoord dus), niet gedaaan..
daarna duizend berichten gehad dat ie mijn ouders ging bellen etc. Steeds gebeurde er niks en ik negeerde hem gewoon. Maar het voelde eerlijk gezegd niet goed, dus in die zien had ik het aan kunnen voelen...
Toch wel he? Ik dacht al zoiets.
Nouja meis ik hoop dat je het recht kunt breien met je ouders. Niet alles is kapot. Wees en blijf eerlijk, wees open en geef gewoon toe dat het je erg spijt en dat je je ervoor schaamt.
Mokkel met stuntstok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')