Om andere dingen mee te doen...............quote:Op zondag 25 mei 2014 00:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En het eerste dat je je afvraagt is hoe je weer aan geld kunt komen. Gokkersgedrag
Nee:') Iemand vroeg of ik mee naar de stad wilde, dat werd dus een nee. In de avond ook gevraagd of ik de cl finale in de stad wilde kijken, nou je raadt het antwoord:) Ik ben zooo gezellig op dit moment...quote:Op zondag 25 mei 2014 09:40 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
En, gisteravond nog leuke dingen gedaan?
Gedraag je nou alsjeblieft niet als een huillie. Je bent gestopt, haske goed, je hebt nu geen geld, logisch.Deal with it.quote:Op zondag 25 mei 2014 10:26 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Nee:') Iemand vroeg of ik mee naar de stad wilde, dat werd dus een nee. In de avond ook gevraagd of ik de cl finale in de stad wilde kijken, nou je raadt het antwoord:) Ik ben zooo gezellig op dit moment...
Klopt zeker! Moet er maar gewoon even mee dealen...quote:Op zondag 25 mei 2014 11:17 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
en dat is misschien maar beter ook. Helpt de wilskracht wellicht een handje.
Dankjewel voor je reactie!quote:Op zondag 25 mei 2014 14:16 schreef tfors het volgende:
Ik heb levenslange verslaafden gezien die op hun 60ste er zeker van waren dat ze gingen stoppen, nee dus. Neem het niet te licht op Klavertje, maar ik zie het wel positief in voor je hoor, al zal je wel inderdaad een aantal dingen moeten veranderen in je leven.
edit: bijvoorbeeld die 'gouden tip' voor 20 euro![]()
Dat is de verslaving. Gokkers houden van pieken en dalen en vinden de rest saai.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:04 schreef klavertje444 het volgende:
Even een update: ik heb nog steeds niet gegokt (ook al had ik dat wel kunnen doen, heb wel wat geld nu). Wel merk ik dat ik last heb van een 'dichtgeknepen gevoel in mijn keel' of te wel 'globus gevoel'.
Heeft dit verband met elkaar? of omdat ik over 2 weken weer terug ga naar NL en dus naar mijn oude omgeving/mensen? Ik heb dat irritante gevoel een tijd geleden ook gehad, maar op een gegeven moment geen last meer, maar ik merk dat het nu wel weer vervelend word, is het gewoonweg spanning?
Dat pieken en dalen kan best kloppen, maar gokken doe ik nooit meer!!!! heeft niks met routine te maken, ik laat me niet meer verleiden door gedachtes en ik merk dat die 'gokgedachtes' langzaam wegebben..quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is de verslaving. Gokkers houden van pieken en dalen en vinden de rest saai.
Dat je in t buitenland niet gokt is ws omdat je buiten je routine bent
Gewoon diep ademhalen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef klavertje444 het volgende:
Mijn ouders weten ervan, die jongen heeft uit zijn nek lopen lullen. Mijn ouders willen dringend skypen nu, maar ik kan het niet:( Ik breek gewoon al als ik eraan denk hoe vrolijk ik gister nog met ze heb lopen skypen en hoe het gesprek nu zal verlopen...
ooooooh wat voel ik me horrible
Iemand die een enkeltje naar de maan voor me kan regelen?
Maak je niet druk over morgen, maak je niet druk over het verleden. Je leeft immers in het heden. Ga lekker met jouw ouders skypen en beoefen eerlijkheid, openheid van geest en bereidwilligheid. Hoe moeilijk het ook lijkt, de beloning zal er zijn als jij er maar aan werkt.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef klavertje444 het volgende:
Mijn ouders weten ervan, die jongen heeft uit zijn nek lopen lullen. Mijn ouders willen dringend skypen nu, maar ik kan het niet:( Ik breek gewoon al als ik eraan denk hoe vrolijk ik gister nog met ze heb lopen skypen en hoe het gesprek nu zal verlopen...
ooooooh wat voel ik me horrible
Iemand die een enkeltje naar de maan voor me kan regelen?
Mooie reactie...je hebt gelijk..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:29 schreef Telefoonvork het volgende:
[..]
Maak je niet druk over morgen, maak je niet druk over het verleden. Je leeft immers in het heden. Ga lekker met jouw ouders skypen en beoefen eerlijkheid, openheid van geest en bereidwilligheid. Hoe moeilijk het ook lijkt, de beloning zal er zijn als jij er maar aan werkt.
Klopt....alleen over een jaar is dat weer heel anders. Nu is het een zure appel waar je doorheen moet bijten, maar daar word je een grote meid van. Ouders kunnen heel veel hebben van hun kinderen en ook teleurstellingen....nu zwaar kut, maar over een tijdje is het slechts een vervelende herinnering.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:54 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Mooie reactie...je hebt gelijk..
Het ergste vind ik dat ze pijn heb gedaan en ze me niet meer vertrouwen.
Alles wat ik de afgelopen maanden heb gezegd, dat ik bijv weer motivatie heb voor school etc... is niet meer betrouwbaar.. Ik heb mezelf zo onecht en ongeloofwaardig gemaakt...
Hier moet ik me maar aan vasthouden inderdaad..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt....alleen over een jaar is dat weer heel anders. Nu is het een zure appel waar je doorheen moet bijten, maar daar word je een grote meid van. Ouders kunnen heel veel hebben van hun kinderen en ook teleurstellingen....nu zwaar kut, maar over een tijdje is het slechts een vervelende herinnering.
Ja komt wel goed. Vanaf nu eerlijk zijn EN BLIJVEN. Doe je dat niet, dan maak je wel echt dingen kapot.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:21 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Hier moet ik me maar aan vasthouden inderdaad..
Ik heb nu al echt dingen kapot gemaakt....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:29 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja komt wel goed. Vanaf nu eerlijk zijn EN BLIJVEN. Doe je dat niet, dan maak je wel echt dingen kapot.
Maar die gozer heeft dus contact opgenomen met je ouders en het verteld begrijp[ ik?
Rare kwibus. Maar toch vraag ik me ergens af, zag je dit echt niet aankomen? het is ergens ook wel fijn dat je het niet zelf hoeft te vertellen. de manier waarop is kut, en ik veroordeel je niet hoor, maar vroeg het me gewoon af.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:57 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ik heb nu al echt dingen kapot gemaakt....
Maar hij heeft contact opgenomen met mijn zus via fb en ook met mijn broer en het is ook bij mijn ouders terechtgekomen. Waar bemoeit die klootzak zich toch mee:( het gaat hem helemaal niet om het geld, dat heeft ie gewoon toegegeven...
Hij stuurde me veel whatsappjes, hij ging er mee 'stoppen' (zelfmoord dus), niet gedaaan..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:59 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Rare kwibus. Maar toch vraag ik me ergens af, zag je dit echt niet aankomen? het is ergens ook wel fijn dat je het niet zelf hoeft te vertellen. de manier waarop is kut, en ik veroordeel je niet hoor, maar vroeg het me gewoon af.
Toch wel he? Ik dacht al zoiets.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:01 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Hij stuurde me veel whatsappjes, hij ging er me 'stoppen' (zelfmoord dus), niet gedaaan..
daarna duizend berichten gehad dat ie mijn ouders ging bellen etc. Steeds gebeurde er niks en ik negeerde hem gewoon. Maar het voelde eerlijk gezegd niet goed, dus in die zien had ik het aan kunnen voelen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |