Bij de planten gieten, misschien hebben die er iets aan?quote:Op zondag 18 mei 2014 04:56 schreef Joezi het volgende:
hmmm vogels fluiten, wijntje is drie kwart leeg
je klinkt niet teutquote:Op zondag 18 mei 2014 04:56 schreef Joezi het volgende:
hmmm vogels fluiten, wijntje is drie kwart leeg
quote:
Het is suf, maar ook begrijpelijk dat diensten als netflix niet alles hebben. Ik denk wel dat dat soort diensten de toekomst zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Soms wel, ligt eraan. Als ik het vaker wil kijken dan koop ik en anders downloaden.
Ik weet um niet, ja Nicolas Cage.quote:
Klopt, ik kijk daar weleens rond en dan hebben ze precies net niet wat ik wil zien. HBO hetzelfde eigenlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 04:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is suf, maar ook begrijpelijk dat diensten als netflix niet alles hebben. Ik denk wel dat dat soort diensten de toekomst zijn.
Ik heb nu wel netflix omdat ik daar een paar series wel van wil zien, maar als ik die series heb gezien, zeg ik het misschien wel weer op.quote:Op zondag 18 mei 2014 05:01 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt, ik kijk daar weleens rond en dan hebben ze precies net niet wat ik wil zien. HBO hetzelfde eigenlijk.
Maiden nog steeds één van mijn favo's, verder van Summoning tot Sabaton luister ikquote:Op zondag 18 mei 2014 04:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna iedereen wel bij Metallica begon. Als je oude concerten van Metallica bekijkt, dan zijn dat ook gewoon helden. Megadeth heeft ook wel een aantal goede platen. Met Iron Maiden heb ik net iets minder. Ik heb ook een tijdje veel naar de band Death geluisterd, dat zit heel strak in elkaar.
Is 1 maand gratis zag ikquote:Op zondag 18 mei 2014 05:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nu wel netflix omdat ik daar een paar series wel van wil zien, maar als ik die series heb gezien, zeg ik het misschien wel weer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |