Niet! haha newby....quote:Op zondag 18 mei 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
wow!! kinky!! dat heb ik zelfs nooit gehad..
ik zal er overnadenkenquote:Op zondag 18 mei 2014 02:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie dan maar onder mijn vleugels....
Zo voel ik me ook, terwijl ik al jaren op dit forum kom.. Maar de meeste topics niet zo snel gaan.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat is al maanden geleden joh, toen ik nog een onzekere newbie was
ik kies voor de bobbelquote:Op zondag 18 mei 2014 02:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal er overnadenken
bedoel ik weet hoe jou bobbelbroek er uit ziet maar ik weet hoe joezi heet.
ik weet nog niet wat intiemer is.
Ik heet Inodder!quote:Op zondag 18 mei 2014 02:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal er overnadenken
2009 is je fok account geboren en nog maar 59 postsquote:Op zondag 18 mei 2014 02:23 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Zo voel ik me ook, terwijl ik al jaren op dit forum kom.. Maar de meeste topics niet zo snel gaan.
oh dan doe ik het beterquote:Op zondag 18 mei 2014 02:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
2009 is je fok account geboren en nog maar 59 posts
Ik ben gewoon geen spammer... moeite mee?quote:Op zondag 18 mei 2014 02:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
2009 is je fok account geboren en nog maar 59 posts
nou nouquote:Op zondag 18 mei 2014 02:25 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen spammer... moeite mee?
ik spam niet ik klets, dan gaat het soms ook hardquote:Op zondag 18 mei 2014 02:25 schreef truushangmat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen spammer... moeite mee?
Bobbelbroekquote:Op zondag 18 mei 2014 02:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik zal er overnadenken
misschien ben ik ook wel een kloon O.oquote:Op zondag 18 mei 2014 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
ik begin paranoide te worden
ik vermoed dat er een kloon is van iemand die er niet meer is
wie missen we ineens die weg is gegaan zonder gedag te zeggen
wie weetquote:Op zondag 18 mei 2014 02:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
misschien ben ik ook wel een kloon O.o
dit is pas de tweede keer dat ik hier ben, de eerste keer kreeg ik een note voor een topickaapquote:Op zondag 18 mei 2014 02:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wie weet
ik dacht dat brain het was maar hij is er weer
en jij bent er nog
maar ik vermoed iemand anders
jou zie ik voor het eerst hier
ook lullig voor jequote:Op zondag 18 mei 2014 02:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is pas de tweede keer dat ik hier ben, de eerste keer kreeg ik een note voor een topickaap![]()
quote:Op zondag 18 mei 2014 02:31 schreef truushangmat het volgende:
Nou... ik kwam toevallig via Utopiagekte op deze forum en dacht verrek daar had ik ook een account.... en tja mijn oude vertrouwde ww pastte nog... evenals mijn oude profielpic bestond nog..
pas op, het begint in 1 subforum.. en daarna verspreidt het zich.. voor je het weet ben je niet meer van fok af te slaanquote:Op zondag 18 mei 2014 02:31 schreef truushangmat het volgende:
Nou... ik kwam toevallig via Utopiagekte op deze forum en dacht verrek daar had ik ook een account.... en tja mijn oude vertrouwde ww pastte nog... evenals mijn oude profielpic bestond nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |