doe der anders een beetje honing inquote:Op zondag 18 mei 2014 03:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
beetje wrang, maar na meer slokjes went het al
Wat is de lol van een joint eigenlijk? Ik heb het ooit eens gedaan, ik merkte er niks van.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
of ik begin gewoon toch iedere keer weer eigenwijs
neequote:Op zondag 18 mei 2014 03:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wat is de lol van een joint eigenlijk? Ik heb het ooit eens gedaan, ik merkte er niks van.
daar ist iequote:
Ik voelde dat er iemand over me aan het praten was. Dan kom ik even gluren.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
daar ist ie
heb je een functie dat als iemand iets over je intikt je binnen 5 sec er bent
ben jij een superheld
ik word er rustiger vanquote:Op zondag 18 mei 2014 03:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wat is de lol van een joint eigenlijk? Ik heb het ooit eens gedaan, ik merkte er niks van.
neequote:
knap hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 03:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik voelde dat er iemand over me aan het praten was. Dan kom ik even gluren.![]()
Je moet ook niet 1 trekje nemen en wel diep in die longen houden hequote:Op zondag 18 mei 2014 03:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een joint gerookt en een paar keer niets gemerkt, een keertje moest ik flink kotsen en een keer vond ik alles ernom grappig, terwijl vrienden van me zich niet lekker voelden (en zelfs dat vond ik enorm grappig.) Een beetje te onvoorspelbaar voor mij.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan het omgekeerde gedacht?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nou weet ik het
je bent een kloon van bacon![]()
![]()
geintje
twilight zonequote:Op zondag 18 mei 2014 03:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan het omgekeerde gedacht?
Huhquote:Op zondag 18 mei 2014 03:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb je wel eens aan het omgekeerde gedacht?
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik word er rustiger van
is af en toe wel nodig
ipv zware medicijnen laten we maar zeggen
zelfde verhaal, lol 8 jaar over de havo gedaanquote:Op zondag 18 mei 2014 03:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb 12 jaar lang dagelijks wiet gerookt,ben blij dat ik het nu tot 3x per jaar kan beperken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |