Veels te lui om alles te lezen, maar wel gekeken.quote:
snapik...blowen is niet voor mannen...bier is v mannenquote:Op zondag 18 mei 2014 03:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik heb jaren geleden een tijd stevig geblowd op den duur werd ik er alleen maar para van was ik accuut gestopt
ik zit nog steeds te wachten tot dat zoiets gebeurtquote:Op zondag 18 mei 2014 03:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik heb jaren geleden een tijd stevig geblowd op den duur werd ik er alleen maar para van was ik accuut gestopt
sorry vergistquote:Op zondag 18 mei 2014 03:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Duvel is een speciaalbiertje, geen pilsner.
Tot 2002 geloof ik... maar ben er niet zeker van.quote:Op zondag 18 mei 2014 03:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tot wanner hebben ze jou type gemaakt dan>? 900 is toch tot 2000?
dan gebruik je niet genoegquote:Op zondag 18 mei 2014 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zit nog steeds te wachten tot dat zoiets gebeurt
begin elke keer weer
vet irritant af en toe
ja hij is wel heel mak hoorquote:
oquote:Op zondag 18 mei 2014 03:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tot 2002 geloof ik... maar ben er niet zeker van.
wat is er mis mee?quote:Op zondag 18 mei 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
Dit is een fruitige rode wijn uit het hart van Spanje: Valdepeñas. Hij wordt gemaakt van de tempranillo-druif, die in de streek cencibel wordt genoemd. De wijnmaker heeft tijdens de bereiding de temperatuur laag gehouden waardoor juist de aroma's van rode vruchtjes als aardbei, kenmerkend voor tempranillo, lekker in de wijn zijn gebleven.
NIET TE ZUIPEN
quote:Op zondag 18 mei 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
Dit is een fruitige rode wijn uit het hart van Spanje: Valdepeñas. Hij wordt gemaakt van de tempranillo-druif, die in de streek cencibel wordt genoemd. De wijnmaker heeft tijdens de bereiding de temperatuur laag gehouden waardoor juist de aroma's van rode vruchtjes als aardbei, kenmerkend voor tempranillo, lekker in de wijn zijn gebleven.
NIET TE ZUIPEN
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |