SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Sorry zie het nu pas, primaquote:
Wie moet erin dan? Moet wel iets hebben om omheen te bouwenquote:Op zondag 18 mei 2014 00:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Timmerd kun jij voor mij geen team maken voor ±600K.
Heb tot nu toe het eerste kwartiertje gezien, maar vind er nog weinig aan.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:16 schreef poker4lifee het volgende:
Conclusie
Child of Light is de mooiste en meest bijzondere next-gen-game die je momenteel kunt spelen.
TOTS de Rossi, TOTS Maicon, TOTS Cerci, TOTS Benatia hoeven er niet allemaal in.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry zie het nu pas, prima
[..]
Wie moet erin dan? Moet wel iets hebben om omheen te bouwen
bij mij welquote:Op zondag 18 mei 2014 00:41 schreef Zhano het volgende:
Doet die companion app het bij jullie? Kan bij UTT14 niet mn team vinden
Doe ik een keer aardig tegen onze grote vriend is het weer niet goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
jij ook ps4?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb tot nu toe het eerste kwartiertje gezien, maar vind er nog weinig aan.
Even verder kijken nog maar.
quote:Op zondag 18 mei 2014 00:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doe ik een keer aardig tegen onze grote vriend is het weer niet goed.
Nou DS2 ik ga weer mezelf zijn en dat heb je te danken aan Reemi.Zie m'n PI danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Zie jij mijn PI danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat een debiele wedstrijd was dit haha. GG van jouw kant..je speelde me eigenlijk zoek, maar door 2 pure pacecounters scoor ik er 2 met Cuadradoquote:
Geniet er nog maar van.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:55 schreef Freire het volgende:
Steeds meer xbox spelers
Iemand binnenkort een keer co-op / clubs?
Nee, zit een playthrough te checken omdat hij erover begon.quote:
Het is een turnbased rpg. Je moet er van houdenquote:Op zondag 18 mei 2014 01:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee, zit een playthrough te checken omdat hij erover begon.
isgoed..ik host wel, misschien hebben ze dan minder drugs op. ff blessure fixenquote:Op zondag 18 mei 2014 01:19 schreef n0ir het volgende:
Bohhh, vet potjeMijn mannetjes lijken er inderdaad wel meer zin in te hebben dan normaal
Ik ging pas in de verlenging op "High Pressure", af en toe zat het me ook echt mee. Ik klaag niet
![]()
Again?
Ja, moest er duidelijk even aan wennen. Is eigenlijk totaal niet mijn genre, maar lijkt tot nu toe wel aardig.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is een turnbased rpg. Je moet er van houden
Nah die druk was er echt 90 minuten..begreep er echt niks van. Wedstrijd daarvoor ook al...heb dat echt nooit zo extreem als dit voor mijn gevoel. Ik was echt lucky dat ik er een verlenging uit kon slepen nog..kutgoaltje met Hazardquote:Op zondag 18 mei 2014 01:19 schreef n0ir het volgende:
Bohhh, vet potjeMijn mannetjes lijken er inderdaad wel meer zin in te hebben dan normaal
Ik ging pas in de verlenging op "High Pressure", af en toe zat het me ook echt mee. Ik klaag niet
![]()
Again?
khuuut dat klopt nog ookquote:Op zondag 18 mei 2014 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
isgoed..ik host wel, misschien hebben ze dan minder drugs op. ff blessure fixen
Die aanname op de borst van Kluivert was echt ziek bij de 2-0quote:Op zondag 18 mei 2014 01:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
khuuut dat klopt nog ookwerken voor m'n centen!
Hij shinede echt deze wedstrijdquote:Op zondag 18 mei 2014 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die aanname op de borst van Kluivert was echt ziek bij de 2-0
Ja idd, in die andere wedstrijd kwam hij er niet echt aan te pas, maar dat was voor mijn hele team. Echt gek hoe het dan gewoon voelt alsof je een ander spel speelt ineens.quote:
Stuur nou maar een invite Mr. Nabeschouwingquote:Op zondag 18 mei 2014 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd, in die andere wedstrijd kwam hij er niet echt aan te pas, maar dat was voor mijn hele team. Echt gek hoe het dan gewoon voelt alsof je een ander spel speelt ineens.
moest ff pissen ouwe reusquote:Op zondag 18 mei 2014 01:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Stuur nou maar een invite Mr. Nabeschouwing
Het boeit me allemaal niks meer.quote:Op zondag 18 mei 2014 01:48 schreef Toefjes het volgende:
Al die hyper nerveuze topics op het EA forum waarin gevraagd wordt wanneer het het beste moment is om Serie A TOTS spelers te kopen
Zo is dat. Over 5 maanden staan we allemaal weer op 0quote:Op zondag 18 mei 2014 01:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het boeit me allemaal niks meer.Ik wil de speler, de prijzen zijn toch al idioot laag, dus ik koop 'm.
bloedstollend spannend weerquote:Op zondag 18 mei 2014 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd, in die andere wedstrijd kwam hij er niet echt aan te pas, maar dat was voor mijn hele team. Echt gek hoe het dan gewoon voelt alsof je een ander spel speelt ineens.
getypt tijdens het plassen
idd ja, natte okseltjesquote:
Weet niet wat voor formaties jij fijn vindt, maar ik speel zelf graag met vleugels en daar is Cerci wellicht niet op zijn plek..al kan hij ook prima CAM of CM staan.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
TOTS de Rossi, TOTS Maicon, TOTS Cerci, TOTS Benatia hoeven er niet allemaal in.Wil een uitgebalanceerd team hebben.
waar kom je vandaan dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 08:47 schreef over_hedge het volgende:
Metro's die niet rijdennu mag ik een uur wachten voor ik naar huis kan.
spelen =/= kijkenquote:Op zondag 18 mei 2014 00:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb tot nu toe het eerste kwartiertje gezien, maar vind er nog weinig aan.
Even verder kijken nog maar.
van wat vrienden. Zou nu toch best wel willen slapen.quote:
Daar hebben er wel meer last van gehadquote:Op zondag 18 mei 2014 08:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
van wat vrienden. Zou nu toch best wel willen slapen.
over 10 min kan ik gaan slapenquote:
quote:
Ik ga zo richting stadion de eerste biertjes halen. Hopen op een wonder.quote:
Ik hoop met je meequote:Op zondag 18 mei 2014 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga zo richting stadion de eerste biertjes halen. Hopen op een wonder.
Thanks voor de moeite.quote:Op zondag 18 mei 2014 02:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet wat voor formaties jij fijn vindt, maar ik speel zelf graag met vleugels en daar is Cerci wellicht niet op zijn plek..al kan hij ook prima CAM of CM staan.
Zoiets lijkt me ook wel tof
[ afbeelding ]
Of dit, zonder Cerci:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelt echt goed ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Thanks voor de moeite.Zien er allemaal wel tof uit, alleen jammer van die Varela maar dat schijnt ook een baasje te zijn.
quote:Wat het voor Advocaat extra vervelend maakte, is dat de parkeerplek voor de hoofdtrainer van AZ bezet was door een grote Audi. Van Basten had zijn bolide alvast op zijn toekomstige plek gezet, in de veronderstelling dat Advocaat niet op zou komen dagen. Toen dag wel het geval was, besloot Van Basten eieren voor zijn geld te kiezen door zijn auto snel ergens anders te parkeren.
Ik gun het jou, maar ging toen ik nog een klein toefje was, Ergens vlak na de tweede wereld oorlog, al aan mijn vaders hand mee naar woudenstein. Gun het Excelsior dus ook. Maar heel veel sterkte met de spanningen straksquote:Op zondag 18 mei 2014 11:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga zo richting stadion de eerste biertjes halen. Hopen op een wonder.
Tradenquote:Op zondag 18 mei 2014 11:31 schreef nickhguitar het volgende:
Wordt traden de komende tijd (en afgelopen dagen) niet ontzettend moeilijk aangezien de prijzen gigantisch kelderen? Ik had nog 30 mangala's, maar die moest ik uiteindelijk voor dezelfde prijs wegdoen omdat de prijzen gewoon 300 coins waren gedaald.
Traden in Mangala'squote:Op zondag 18 mei 2014 11:31 schreef nickhguitar het volgende:
Wordt traden de komende tijd (en afgelopen dagen) niet ontzettend moeilijk aangezien de prijzen gigantisch kelderen? Ik had nog 30 mangala's, maar die moest ik uiteindelijk voor dezelfde prijs wegdoen omdat de prijzen gewoon 300 coins waren gedaald.
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook dat. Koop dan 30 x TOTS Benatia ofzo
Je hebt 30 Mangala's gekocht, toen je 10K te besteden had. Dus heb je ze voor gemiddeld 330 coins gekocht. Prima deal toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]Toen had ik maar 10k te besteden.
Nu 130k, dus tips zijn welkomIk lees hier alleen dat de blauwe kaartjes behoorlijk kelderen, waarom zou ik ze dan kopen?
Nou ja eergisteren/gisteren kon ik zo een TOTS Serie A team voor 990k kopen, nu is het 1.070 mil, dus hoop op die 100k pakjes vandaagquote:Op zondag 18 mei 2014 11:03 schreef TBakkert het volgende:
Goedemorgen.
TOTS spelers blijven lekker dalen zeg, godver.
Ik heb hele positieve verhalen over TOTS Vidal gelezen. Misschien dat ik Pogba nog in ga wisselen voor hem. Al is dat ook best wel een leuk spelertje. Maar die stats van Vidal zijn ook wel BAAS.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:40 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Nou ja eergisteren/gisteren kon ik zo een TOTS Serie A team voor 990k kopen, nu is het 1.070 mil, dus hoop op die 100k pakjes vandaag
SIF Pogba doet niet veel onder voor de TOTS denk ik.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb hele positieve verhalen over TOTS Vidal gelezen. Misschien dat ik Pogba nog in ga wisselen voor hem. Al is dat ook best wel een leuk spelertje. Maar die stats van Vidal zijn ook wel BAAS.
Daarom gewoon beidequote:Op zondag 18 mei 2014 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb hele positieve verhalen over TOTS Vidal gelezen. Misschien dat ik Pogba nog in ga wisselen voor hem. Al is dat ook best wel een leuk spelertje. Maar die stats van Vidal zijn ook wel BAAS.
Such random, much coincidence , so funny. wowquote:Op zondag 18 mei 2014 11:56 schreef Zhano het volgende:
Lol,moet met mn Finnbo team tegen een gast met TOTS Finnbo en Cillesen
Fuck jouquote:Op zondag 18 mei 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Such random, much coincidence , so funny. wow
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Fuck jouHoe groot is die kans, met zo'n pauper TOTS?
Hyrbids kunnen ook gewoon 11 goede spelers hebben hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:03 schreef nickhguitar het volgende:
Is er een manier om de standaard team te ontwijken? Ik doe er zelf ook in mee, maar ik wil graag van m'n standaard Jovetic/Benteke team af, probleem is alleen dat als ik een ander team neem dat ik waarschijnlijk toch tegen Ibarbo/Jovetic/de hele standaard meuk kom en dan flink kontje krijg.
Was het niet zo dat je kwalitatief gelijke teams tegenkomt? Of is dat iets van de vorige Fifa ofzoquote:Op zondag 18 mei 2014 12:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hyrbids kunnen ook gewoon 11 goede spelers hebben hoor.
quote:Op zondag 18 mei 2014 11:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
SIF Pogba doet niet veel onder voor de TOTS denk ik.
Ik kan dan ook weer geen afstand doen van de Rossiquote:Op zondag 18 mei 2014 11:54 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Daarom gewoon beide![]()
4231 (2)
Immobile
Gervinho Cerci Cuadrado
Pogba Vidal
Constant Chiellini Benatia Maicon
De Sanctis
TOTS versies van iedereen behalve Constant natuurlijk.
Zit er ook aan te denken om Cerci weg te gooien, Pogba CAM en De Rossi CDM. Of Cerci STR, Pogba Pogba CAM en De Rossi CDM.
Moeilijkheden...
Nou zegquote:Op zondag 18 mei 2014 12:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wubbo Ockels overleden
http://www.nu.nl/binnenla(...)ls-68-overleden.html
Inspirerende man inderdaad.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou zegHij was laatst op de tv, over dat hij met die methodes van die ice man (verbetering van immuunsysteem) zich zo goed voelde
Wel een leventje gehad die kerel waar we allemaal jaloers op kunnen zijn
Nee. Ze komen niet. Alles wordt vanaf nu heel snel duurder. haha.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:42 schreef FCsuarez het volgende:
komen die schijt 100K packs nogmoet nog even een TOTS pogba en Vidal hebben
Uhh, wie ben jijquote:Op zondag 18 mei 2014 12:55 schreef esox83 het volgende:
Een forum blijft een forum dat is me duidelijk. Ik heb op veel verschillende forums gezeten en tevens allemaal vaarwel gezegd, soms na jaren. Waar je ook komt, het is altijd raak: vreemde en onvriendelijke mensen die op het forum zitten en daar zijn er m.i. net te veel van.
Ik dacht laat ik het op het fok forum proberen aangezien daar geen belangen bij spelen onder de leden... en door de strenge regels die hier gehanteerd worden, maar zelfs zonder belangen en strenge regels, zitten er vreemde en onvriendelijke types bij. En het zijn niet de jonkies, maar de ouderen.
Vandaar dat ik zeg, hallo en ook gelijk bye zwaai. Leuk voor even, maar niet langer dan dat.
Wel erg bedankt voor de hulp die ik heb gekregen op mijn topics en vragen. Maar zolang je buiten die rubrieken komt, is het leuke er gauw af.
Wat een lang stuk. Korte samenvatting?quote:Op zondag 18 mei 2014 12:55 schreef esox83 het volgende:
Een forum blijft een forum dat is me duidelijk. Ik heb op veel verschillende forums gezeten en tevens allemaal vaarwel gezegd, soms na jaren. Waar je ook komt, het is altijd raak: vreemde en onvriendelijke mensen die op het forum zitten en daar zijn er m.i. net te veel van.
Ik dacht laat ik het op het fok forum proberen aangezien daar geen belangen bij spelen onder de leden... en door de strenge regels die hier gehanteerd worden, maar zelfs zonder belangen en strenge regels, zitten er vreemde en onvriendelijke types bij. En het zijn niet de jonkies, maar de ouderen.
Vandaar dat ik zeg, hallo en ook gelijk bye zwaai. Leuk voor even, maar niet langer dan dat.
Wel erg bedankt voor de hulp die ik heb gekregen op mijn topics en vragen. Maar zolang je buiten die rubrieken komt, is het leuke er gauw af.
Hij doelt op onvriendelijke oude leden...quote:
Neem een UI.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:57 schreef esox83 het volgende:
Dat bedoel ik, men leest wat men wil lezen en negeert de rest compleet, en pakt 1 zin er uit van veel tekst waardoor je een heel ander beeld krijgt van de situatie.
Typisch iets wat altijd op een forum gebeurd en geeft wederom goed aan wat voor vlees we in de kuip hebben (volwassen die als kids handelen en gedragen op het forum). Ga vooral zo door heren (of beter gezegd: kids), het forum gaat er zo zeker beter op worden en vooral leuk voor de nieuwkomers op dit forum.
Tevens mijn laatste bericht op dit forum.
gr gr
DANKE BITTEquote:Op zondag 18 mei 2014 12:55 schreef esox83 het volgende:
Ja, maar, hij maakte een keer een slechte grap. Toen heb ik hem belachelijk gemaakt.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij doelt op onvriendelijke oude leden...
ja maar de beller is sneller! een haler is een betaler!quote:Op zondag 18 mei 2014 13:01 schreef wieisboos het volgende:
Dit soort mensenheb al een bod van 20
[ afbeelding ]
Wel leuk op zich. Ze komen altijd met een pauper elftal aanzetten en dan is het weerquote:
Wel een vreemd mechanisme. NEC was bij Ajax erg goed. En tegen Sparta ook geen schim van wat ze waren. RKC klapt ook helemaal dicht in de wedstrijden tegen Excelsior.quote:
Buh?!quote:Op zondag 18 mei 2014 12:57 schreef esox83 het volgende:
Dat bedoel ik, men leest wat men wil lezen en negeert de rest compleet, en pakt 1 zin er uit van veel tekst waardoor je een heel ander beeld krijgt van de situatie.
Typisch iets wat altijd op een forum gebeurd en geeft wederom goed aan wat voor vlees we in de kuip hebben (volwassen die als kids handelen en gedragen op het forum). Ga vooral zo door heren (of beter gezegd: kids), het forum gaat er zo zeker beter op worden en vooral leuk voor de nieuwkomers op dit forum.
gr gr
Je wordt niet zo gauw als nieuwkomer geaccepteerdquote:Op zondag 18 mei 2014 12:57 schreef esox83 het volgende:
gr gr
Heb je opzich wel een punt.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je wordt niet zo gauw als nieuwkomer geaccepteerd
Hij denkt dat het een grapje is, maar ik heb serieus geen flauw benul wie die gast is..quote:Op zondag 18 mei 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
Het forum in diepe rouw nu exos83 weg gaat. Het zal nooit meer hetzelfde worden hier
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:09 schreef esox83 het volgende:
hoe verwijder je gofferdomme je account?![]()
heb nu zoveel cloonss
Hij heeft serieus in veel topics gepost, maar ik had ook nog nooit van hem gehoord. Speelt ie op ps of xbox?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij denkt dat het een grapje is, maar ik heb serieus geen flauw benul wie die gast is..
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij denkt dat het een grapje is, maar ik heb serieus geen flauw benul wie die gast is..
Maakt ook niet uit ouwe reusquote:Op zondag 18 mei 2014 13:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Di Mariaquote:Op zondag 18 mei 2014 13:13 schreef Zhano het volgende:
Wie vinden jullie de beste RM in een 41212 Liga BBVA team? Als ie een beetje meer meeverdedigd dan Vela is dat niet erg
Ja maar eigenlijk is dat dus oneerlijk naar die nieuwe mensen toequote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef wieisboos het volgende:
Er is hier zo veel voorvocht geweest dat er een soort afweermechanisme is ontstaan voor nieuwe mensen
Je moet wel een beeeetje ergens tegen kunnen om hier te blijven hangen. Er zijn hier genoeg 'vasten' die regelmatig gepakt wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk is dat dus oneerlijk naar die nieuwe mensen toe
Desalniettemin is het wel begrijpelijk.
Foxtwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 18-05-2014 om 13:16:19GOAL: Wat gebeurt er in Waalwijk? Het geelblauwe monster komt tot leven! Jungschläger ramt 2-2 binnen. Het kan nog spannend worden! #RKCExc reageer retweet
Is iemand uit 83 nog voorvocht?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:14 schreef wieisboos het volgende:
Er is hier zo veel voorvocht geweest dat er een soort afweermechanisme is ontstaan voor nieuwe mensen
Welkom.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:16 schreef Montagui het volgende:
3 degradanten.... wow..... leuk voor Go Ahead en Cambuur
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:17 schreef esox83 het volgende:
[..]
Is iemand uit 83 nog voorvocht?maar was gewoon copy/paste van ander forum boys (haha flauw, mooi mooi)
Maar zat wel te kijken hoe je een account verwijderd op fok, weet iemand dat?
Ik zei niet dat jij voorvocht was maar er zijn hier in het verleden veel geweest (en nu nog)quote:Op zondag 18 mei 2014 13:17 schreef esox83 het volgende:
[..]
Is iemand uit 83 nog voorvocht?maar was gewoon copy/paste van ander forum boys (haha flauw, mooi mooi)
Je zei eerst wat anders.. gr grquote:Op zondag 18 mei 2014 13:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zei niet dat jij voorvocht was maar er zijn hier in het verleden veel geweest (en nu nog)
hmmm je lijkt wel gelijk te hebben ouwe fappert, Pogba is wat omhoog gegaan, toch denk ik dat ik nog even rustig tot vanavond afwachtquote:Op zondag 18 mei 2014 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Ze komen niet. Alles wordt vanaf nu heel snel duurder. haha.
En: Excelsior
Waarom ga je weg?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:17 schreef esox83 het volgende:
[..]
watquote:Op zondag 18 mei 2014 13:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
of hebben de naam vast geregistreerd om na een lange reis te gaan gebruiken.
Wie de fuck ben je dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:24 schreef esox83 het volgende:
[..]
Ga niet weg, wil alleen een account verwijderen
Kan dus blijkbaar niet
Nee dat kan nietquote:Op zondag 18 mei 2014 13:28 schreef nickhguitar het volgende:
Kun je voor 130k een beetje een leuk team maken met Eredivisie/NL spelers? Zat zelf net te kijken voor TOTY Finbo, maar die is maar 9k ofzo
Dat kan. En dan slachten de standaardteams je alsnog af..quote:Op zondag 18 mei 2014 13:28 schreef nickhguitar het volgende:
Kun je voor 130k een beetje een leuk team maken met Eredivisie/NL spelers? Zat zelf net te kijken voor TOTY Finbo, maar die is maar 9k ofzo
Je hebt alleen IF Pelle nodig.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:28 schreef nickhguitar het volgende:
Ene staat op de rand van een rollator en de andere heeft nog een levendig sexleven.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
82 of 83. Een wereld van verschil
Niet iedereen hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan. En dan slachten de standaardteams je alsnog af..
jbggquote:
Ah, uit jouw woorden kan ik opmaken dat jij die overgang al gemaakt hebt?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ene staat op de rand van een rollator en de andere heeft nog een levendig sexleven.
I know, beetje jammer. Dus het is óf een standaard team en meegaan met de rest, óf eigenwijs zijn; een eigen team maken en dan gigantisch pakkie krijgen (of je moet extreem goed zijn).quote:Op zondag 18 mei 2014 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan. En dan slachten de standaardteams je alsnog af..
Neequote:Op zondag 18 mei 2014 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, uit jouw woorden kan ik opmaken dat jij die overgang al gemaakt hebt?
Waarom nou godverdomme altijd over me Wajong? Altijd maar doorgaan over me negatieve punten. Nu maak ik dit topic helemaal kapotquote:
Hoelang is hij eigenlijk weg geweest?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom nou godverdomme altijd over me Wajong? Altijd maar doorgaan over me negatieve punten. Nu maak ik dit topic helemaal kapot
Geniet ervan, iedere jizz kan je laatste zijn.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
NeeIk zit nog in de fase van ongecontroleerde boners en jizzjes.
Ik bedoelde een kwaad jong.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom nou godverdomme altijd over me Wajong? Altijd maar doorgaan over me negatieve punten. Nu maak ik dit topic helemaal kapot
Bedankt broeder.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geniet ervan, iedere jizz kan je laatste zijn.
Een half uur. Max.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoelang is hij eigenlijk weg geweest?
Gepre-orderedquote:Op zondag 18 mei 2014 13:38 schreef wieisboos het volgende:
Dit ziet er echt wel beter uit dan GTA
[ afbeelding ]
Dat zou betekenen dat je verder geen leven hebt als je daar een neuk om geeftquote:Op zondag 18 mei 2014 13:29 schreef Tim86 het volgende:
Wel lullig voor esox. Die denkt een geintje uit te halen en komt er dan ineens achter dat ondanks tig posts en topics niemand weet wie hij is
Wanneer komtie uit?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:38 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
1000e?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net speelde ik mijn 1000e potje dit jaar (van FUT dan). Ik zal die cup nog eens proberen te winnen en als dat niet lukt ga ik naar buiten. gr gr
Holy fuck.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, Tim zit zelfs op meer dan 1500 potjes.
Zou net zeggen ja, Tim heeft vast meer.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, Tim zit zelfs op meer dan 1500 potjes.
Welk spel is dat?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:38 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
ja duh nextgenquote:Op zondag 18 mei 2014 13:38 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Niks duh omdat de Xbox One want ze hebben het spel moeten downscalen voor een bepaalde consoel *kuch xbox *kuch* one *kuch*quote:
Heb je een link met TOTS Liga BBVA suggestions?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:59 schreef Tim86 het volgende:
Criscito zit bij de TOTW suggestions. Maar hij had alleen een assist en niet eens een clean sheet
Dat was met Xbox360 en PS3 ook.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niks duh omdat de Xbox One want ze hebben het spel moeten downscalen voor een bepaalde consoel *kuch xbox *kuch* one *kuch*
Staan er op EA forum best veel, maar allemaal compleet anders. Met BBVA tots suggestions en la liga tots suggestions kan je ze wel vinden.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb je een link met TOTS Liga BBVA suggestions?
Feyenoord zonder Pelle zal ook moeten vechten tegen degradatiequote:Op zondag 18 mei 2014 14:11 schreef Arie_Slootjes het volgende:
Volgend jaar NAC en Willem 2 er uit, dat jaar er op PSV
Feyenoord is toch een slegte clubquote:Op zondag 18 mei 2014 14:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Feyenoord zonder Pelle zal ook moeten vechten tegen degradatie
lul niet man.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Feyenoord zonder Pelle zal ook moeten vechten tegen degradatie
Verder alles goed esox?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:12 schreef Arie_Slootjes het volgende:
[..]
Feyenoord is toch een slegte club
Arie Slootjesquote:Op zondag 18 mei 2014 14:09 schreef Arie_Slootjes het volgende:
Zo, Limburg is al uitgeschakeld, nu een beginnetje gemaakt aan Brabant.
Dat is nu weer.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat was met Xbox360 en PS3 ook.Games die voor beide consoles uitkwamen werden altijd zo gemaakt dat hij draaide voor de 360 terwijl de PS3 veel meer aan kon. Dat verschil zie je duidelijk terug bij PS3 exclusives.
Wel next-gen willen gaan maar games op 720p draaien.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is nu weer.
PS4 draait op 960p en Xbox One op 720p
Dordrecht natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:16 schreef Arie_Slootjes het volgende:
Wie gaat het worden straks? Dordt of Sparta?
quote:
Jij bent hier ook vaak voor 1x per weekquote:Op zondag 18 mei 2014 13:08 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je wordt niet zo gauw als nieuwkomer geaccepteerd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://gofirstrow.eu/watc(...)recht-vs-sparta.html![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
zal wel op janlul.com te zien zijnquote:
Keepte vorige wedstrijd nog, maar is blessaquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Kwaliteitje hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Zo, die loopt ook maar 2 seconden achter op m'n tv.quote:
wefut.comquote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is die site ook alweer waar je teams kunt zoeken? Ik zoek een eredivisie/NL team!
Mooie Brabantse website naamquote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo, die loopt ook maar 2 seconden achter op m'n tv.Niet normaal.
Ook mooie brabantse lettersquote:
Bizar ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo, die loopt ook maar 2 seconden achter op m'n tv.Niet normaal.
Favorietje gemaaktquote:Op zondag 18 mei 2014 14:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bazensite. Ook Engels, Duits en Spaans voetbal daar
ga eens weg arie met je behaarde arie xdquote:Op zondag 18 mei 2014 14:44 schreef Arie_Slootjes het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Dreetje, welke weer een kloon is van Toefjes
neequote:Op zondag 18 mei 2014 14:48 schreef nickhguitar het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit wat zijn? Heb 130k uit te geven..
Waarom die VDM RB?quote:Op zondag 18 mei 2014 14:48 schreef nickhguitar het volgende:
[ afbeelding ]
RvP is links....quote:Op zondag 18 mei 2014 14:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Verklaar u nader. Vp en Finbo trouwens omgedraaid, maar daar zal 't wel niet op haken
Finnbo heeft hij ook hoorquote:
Dat klopt. Ik ben gefusilleerd in de 2e Wereldoorlog. Ik was nogal fout toen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
Persoonlijke gegevens Arie Slootjes
Hij is geboren op 4 oktober 1863 in Haastrecht,,.
Hij is overleden op 10 maart 1945 in Gouda,,, hij was toen 81 jaar oud.
En hij reincarneert in het fok forumquote:Op zondag 18 mei 2014 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
Persoonlijke gegevens Arie Slootjes
Hij is geboren op 4 oktober 1863 in Haastrecht,,.
Hij is overleden op 10 maart 1945 in Gouda,,, hij was toen 81 jaar oud.
Wou het net zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Dreetje valt af, want die kent het woord gefusilleerd echt niet.
Beide spitsen 7 chem...quote:Op zondag 18 mei 2014 14:48 schreef nickhguitar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2014 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Dreetje valt af, want die kent het woord gefusilleerd echt niet.
geojen opgelet gr grquote:Op zondag 18 mei 2014 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat doet Eidur Gudjohnsson nou ineens weer bij Club bruggeDie dacht ik echt dat die al gestopt was
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
btw:
Altijd als ik Edje zie dan denk ik aan die broer van My name is Earl.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
btw:
Altijd als ik Edje zie dan denk ik aan die broer van My name is Earl.
[ afbeelding ]
TR gemacht.quote:
En zo begon de gangbang.quote:
quote:
En dan gaan die teringwouten ook nog bijdehand lopen doen. Maar naar huis gegaanquote:
Leuke relletjes komen daar vaak voorbij.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tyfes Belgen op die chat van Onsball.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |