en heeft die dief ook nog eens je oestrogeen gejat?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik lette even niet op en toen was die weg.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:52 schreef Piger het volgende:
[..]
en heeft die dief ook nog eens je oestrogeen gejat?
zie het probleem niet
Daar sta je dan,quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor? Kun je dat ooit echt zijn?
En de jouwe is tassen stelen ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:53 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Daar sta je dan,
Ieder mens heeft een taak in het leven.
Alles gedaan om je voor te bereiden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:53 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Daar sta je dan,
Ieder mens heeft een taak in het leven.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
Wacht zie ik het goed? Tassendief die een topic opent over panda´s waarop SadPanda een topic opent over tassendieven? Dit is echt een ware hilariteit!
ouwe zeikerd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
Wacht zie ik het goed? Tassendief die een topic opent over panda´s waarop SadPanda een topic opent over tassendieven? Dit is echt een ware hilariteit!
Ja dan is tassen stelen toch een betere keuze idd.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:57 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Tassen of uitkering was mijn keuze.
* Onze basisbenodigdheden: portemonnaie, mobiel en sleutels.quote:
Het ging over tassen , niet over tampons.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:00 schreef Kemestry het volgende:
Pffff ja laat ze niet aan mij tampon komen!
Dat zeg ik! Beter een tas dan een tampon!quote:Op zondag 18 mei 2014 00:02 schreef Dutch.Power het volgende:
[..]
Het ging over tassen , niet over tampons.
Des te groter de tas, des te meer spullen je mee zal nemen. Kies dus voor een middelmatige grootte. Zoek ook regelmatig de inhoud van je tas uit en gooi de dingen die je niet nodig hebt weg. Je zal verbaasd zijn hoeveel troep en afval wij dagelijks in onze tas met ons meedragen. Een regelmatige schoonmaak zal zeker vruchten afwerpen.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:03 schreef Kemestry het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Beter een tas dan een tampon!
in die periode wil niemand toch dichtbij je in de buurt komen.quote:Op zondag 18 mei 2014 00:03 schreef Kemestry het volgende:
[..]
Nee jij had het over jouw tampon en dat ze daar niet aan mochten komen. Wat doe jij trouwens met een tampon ?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:03 schreef Kemestry het volgende:
[..]
Je zou versteld staanquote:Op zondag 18 mei 2014 00:05 schreef Piger het volgende:
[..]
in die periode wil niemand toch dichtbij je in de buurt komen.
quote:Op zondag 18 mei 2014 00:13 schreef pussycatdoll het volgende:
Jammer dat je telefoon en laptop er niet inzaten.
I’m that guy that they wish they’d bequote:
whehe met zo een remote detonator.. zie je ze zo door de straat rennen en als ze bij hun matties zijn *poef* instant smurf.. ook makkelijk i.v.m. het doorgeven van het signalement, blauwe huidskleur met bontkraag is genoegquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Daarom altijd zo'n explosieve met verf gevulde capsule erin hebben zitten, net zoals in geldkoffers. Je spullen krijg je er niet mee terug, maar dan hebben ze er tenminste niks meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |