Oh maar die oranje zijn best chill. Die grote dikke zijn arroganter, met hun bontkraagjes.quote:
Als er geen planteneters waren gingen we allemaal dood man.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:39 schreef Piger het volgende:
planten vreten terwijl je lichaam vlees nodig heeft
de panda is lichamelijk gewoon een vleeseterquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als er geen planteneters waren gingen we allemaal dood man.
Mij dood wensenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:38 schreef Rezania het volgende:
Terecht klacht. Die kutbeesten hadden allang uitgestorven moeten zijn.
Misschien ooit, maar als het echt nog lichamelijk een vleeseter was kon het niet op planten overleven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:42 schreef Piger het volgende:
[..]
de panda is lichamelijk gewoon een vleeseter
quote:
kg's planten vreten, zodat je uiteindelijk 10% in energie omzet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien ooit, maar als het echt nog lichamelijk een vleeseter was kon het niet op planten overleven.
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien ooit, maar als het echt nog lichamelijk een vleeseter was kon het niet op planten overleven.
[..]
Ik zeg niet dat het efficiënt is, maar een echte vleeseter zou hartstikke doodgaan op een vegetarisch dieet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:44 schreef Piger het volgende:
[..]
kg's planten vreten, zodat je uiteindelijk 10% in energie omzet.
lekker efficient
neuhquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het efficiënt is, maar een echte vleeseter zou hartstikke doodgaan op een vegetarisch dieet.
Koop een hond, of kat mag ook, en voer hem enkel wortels, doperwten, spruitjes, etc. Binnen een paar weken is hij dood.quote:
ken genoeg mensen die katten alleen brokken geven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koop een hond, of kat mag ook, en voer hem enkel wortels, doperwten, spruitjes, etc. Binnen een paar weken is hij dood.
Brokken zitten vol dierlijke eiwitten man.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:48 schreef Piger het volgende:
[..]
ken genoeg mensen die katten alleen brokken geven.
Daarnaast genoeg vegetariers die zo gek zijn hun beest op dieet te zetten
kaas ook, maar dat maakt het geen vleesquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Brokken zitten vol dierlijke eiwitten man.
Wel een dierlijke product.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:49 schreef Piger het volgende:
[..]
kaas ook, maar dat maakt het geen vlees
Serieus, als niemand een neuk om ze gaf en ook niet op ze jaagden waren ze nu uitgestorven.quote:
dat is alles wat ik wilde horenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
Maar panda's zijn sowieso faalbeesten, dat wel. Hadden allang uitgestorven moeten zijn.
Doe eens niet zo moeilijk, ik heb daar geen verstand van.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Serieus, als niemand een neuk om ze gaf en ook niet op ze jaagden waren ze nu uitgestorven.
Simpele evolutieprincipes niet snappen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Doe eens niet zo moeilijk, ik heb daar geen verstand van.
Zelfs de panda's in dierentuinen?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:07 schreef Piger het volgende:
[..]
alle pandas zijn dan ook eigendom van china
hey bbyquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |