wtf is datquote:Op zondag 18 mei 2014 11:10 schreef Chai het volgende:
Ik ga nooit alleen in een vierzits zitten. Dadelijk komen er enge mensen tegenover je zitten.
[ afbeelding ]
Als jij met vier vrienden aan komt lopen heb je sowieso niet genoeg aan een viertje.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:06 schreef verdacht.individu het volgende:
[..]
Echt zelden zo een onzin verhaal gehoord. Ik ben 1.70 en nooit last gehad. Tevens mensen die in eentje bij 4 zit komen zitten. Zo gierig als je met 4 vrienden aankomt lopen.
Met onbekende mensen praten in de treinquote:Op zondag 18 mei 2014 12:11 schreef zovty het volgende:
Grootste kans dat je iemand lange tijd straal kan negeren terwijl hij toch overduidelijk in je persoonlijke ruimte zit. Dan kunnen ze trots de trein uitstappen zich lavend aan de gedachte dat ze iemand geen woord, zelfs geen blik waardig hebben gegund.
Oh dat valt wel mee. Ik dacht dat die dwaas echt een beeldje van een minaret tussen z'n benen had.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Treinrukker.
http://www.geenstijl.nl/m(...)et_op_geenstijl.html
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee. Ik dacht dat die dwaas echt een beeldje van een minaret tussen z'n benen had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |