Wat een onzin, tenzij je stage loopt als secretaresse.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 22:12 schreef Rezania het volgende:
Koffie halen, printjes bezorgen, memo's rondbrengen, etc.
wat zou überhaupt je antwoord zijn? Wil je verder studeren na je HBO en advocaat worden?quote:Op zondag 18 mei 2014 08:35 schreef Popolo het volgende:
Zeker als ik de vraag 'waarom zou je hier stage willen lopen?' krijg. Met het antwoord van mijn vraag kan ik anticiperen op die vraag.
Is het van elkaar afhankelijk dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 08:35 schreef Popolo het volgende:
Zeker als ik de vraag 'waarom zou je hier stage willen lopen?' krijg. Met het antwoord van mijn vraag kan ik anticiperen op die vraag.
Algemeen gezwets is een sterk wapen bij sollicitatie gesprekken.quote:Op zondag 18 mei 2014 08:35 schreef Popolo het volgende:
Is er geen stagebegeleider van je opleiding die meer ervaring met dat bedrijf heeft? Die zou je dan veel beter kunnen benaderen.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:07 schreef Popolo het volgende:
Mwah, we dwalen een beetje af.
Ik wil graag weten wat een stagair daar zou kunnen doen zodat ik o.a. naar mijn gevoel beter het gesprek in kan gaan.
Is het volgens jullie beter om deze vraag te bewaren of zou hierover bellen oke zijn?
Waarschijnlijk veel dossier werk, mogelijk wat uitzoekwerk, notuleren bij vergaderingen en besprekingen en de koffie verzorgen.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:07 schreef Popolo het volgende:
Mwah, we dwalen een beetje af.
Ik wil graag weten wat een stagair daar zou kunnen doen zodat ik o.a. naar mijn gevoel beter het gesprek in kan gaan.
Is het volgens jullie beter om deze vraag te bewaren of zou hierover bellen oke zijn?
Dat. Nu heb ik geen rechten gestudeerd, maar al mijn hbo-stages waren onderdeel van een onderzoeksopdracht met als basis een probleem van de opdrachtgever.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:35 schreef Holenbeer het volgende:
Verder een beetje rare volgorde, om eerst het gesprek te regelen, en je dan pas af te vragen wat je daar wilt doen.
Nee natuurlijk niet, als buitenstaander moet je het doen met de gepubliceerde uitspraken waar zijn naam in staat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:33 schreef Popolo het volgende:
Dat archief is voor iedereen toegankelijk?
Het antwoord op deze vraag zou je als derdejaars HBO-rechten toch echt zelf moeten kunnen beantwoorden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:33 schreef Popolo het volgende:
Dat archief is voor iedereen toegankelijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |