denk dat dat dé reden gaat zijn waarom m'n vrouw deze reeks ook samen met mij gaat volgenquote:Op zondag 18 mei 2014 18:17 schreef megamandy het volgende:
Ben wel benieuwd, ook naar de aankleding aangezien het in de jaren '40 zal afspelen.
Nou, had het liever ná de One-Shot zien gebeurenquote:No Hydra Or S.H.I.E.L.D. In Season One Of AGENT CARTER; Will Feature One Major Marvel Villain
Many of us expected that Agent Carter would focus on the formation of S.H.I.E.L.D., but it will instead take place before the events of her One-Shot! We also get some hints about Edwin Jarvis' role in the series (sounds like he'll be a lot more than just a butler), and much more!
In the following video interview with IGN TV, star Hayely Atwell and the team behind the upcoming Agent Carter series talk about the setting of the first season, confirming earlier reports that it will indeed take place before the events of the One-Shot which was included on the Iron Man 3 DVD and Blu-ray. That's a little disappointing to hear as most fans were hoping that we would see the formation of S.H.I.E.L.D., but it instead sounds like this will be building up to that point (which seems like an odd direction to take). With any luck, a second season will address that part of Peggy's life. Interestingly, the series is described as being like Fargo or True Detective in the respect that it will be like an eight hour movie. We then learn more about Edwin Jarvis' role in the series, and it sounds as if we should expect to see him heading into action alongside Peggy and Howard! Oh, and a brief Captain America 3 update reveals that it starts shooting next April...
bron: http://www.superherohype.(...)ere-january-6-on-abcquote:Marvel’s Agent Carter to Premiere January 6 on ABC
“Marvel’s Agent Carter” has revealed its release date! Look for Hayley Atwell to reprise her Captain America role as Peggy Carter opposite Dominic Cooper’s Howard Stark in the eight-episode limited series, officially set to premiere January 6, 2015 at 9:00pm ET/PT on ABC! “Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D.” will, for those eight weeks, take a midseason break and then return to the same timeslot March 5 for the second half of season two.
“Marvel’s Agent Carter” also stars Chad Michael Murray (“One Tree Hill,” A Cinderella Story) as Agent Jack Thompson, Enver Gjokaj (“Dollhouse”) as Agent Daniel Sousa, James D’Arcy (Cloud Atlas) as Edwin Jarvis and Shea Whigham (American Hustle, The Wolf of Wall Street) as Chief Roger Dooley.
Tara Butters, Michele Fazekas, Christopher Markus, Stephen McFeely, Chris Dingess, Kevin Feige, Louis D’Esposito, Alan Fine, Joe Quesada, Stan Lee and Jeph Loeb are executive producers. “Marvel’s Agent Carter” is produced by ABC Studios and Marvel Television.
“Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D,” meanwhile, stars Clark Gregg as Director Phil Coulson, Ming-Na Wen as Agent Melinda May, Brett Dalton as Grant Ward, Chloe Bennet as Skye, Iain De Caestecker as Agent Leo Fitz and Elizabeth Henstridge as Agent Jemma Simmons.
The series is executive produced by Joss Whedon, Jed Whedon, Maurissa Tancharoen, Jeffrey Bell and Jeph Loeb.
If you missed its debut yesterday, be sure to check out our new Origins and Evolutions, exploring some of the key comic book characters introduced in Season Two!
Freaking film als première afleveringquote:Marvel’s Agent Carter Premiere Extended to Two Hours!
Marvel Entertainment and ABC have announced today that the series premiere of “Agent Carter” has been bumped up from a one hour event to two hours! Originally slated as an eight-episode event series, “Marvel’s Agent Carter” will now have just seven episodes, including the extended premiere.
It’s 1946 and peace has dealt Agent Peggy Carter a serious blow as she finds herself marginalized when the men return home from fighting abroad. Working for the covert SSR (Strategic Scientific Reserve), Peggy finds herself stuck doing administrative work when she would rather be back out in the field, putting her vast skills into play and taking down the bad guys. But she is also trying to navigate life as a single woman in America, in the wake of losing the love of her life, Steve Rogers – a.k.a. Captain America. When old acquaintance Howard Stark finds himself being framed for unleashing his deadliest weapons to anyone willing to pony up the cash, he contacts Peggy — the only person he can trust — to track down those responsible, dispose of the weapons and clear his name. He empowers his butler, Edwin Jarvis, to be at her beck and call when needed to help assist her as she investigates and tracks down those responsible for selling these weapons of mass destruction. If caught going on these secret missions for Stark, Peggy could be targeted as a traitor and spend the rest of her days in prison – or worse.
Starring Hayley Atwell as Agent Peggy Carter, Chad Michael Murray as SSR Agent Jack Thompson, Enver Gjokaj as SSR Agent Daniel Sousa, James D’Arcy as Edwin Jarvis, and Shea Whigham as SSR Chief Roger Dooley, “Marvel’s Agent Carter” was written by Christopher Markus and Stephen McFeely. Executive producers are Tara Butters, Michele Fazekas, Christopher Markus, Stephen McFeely, Chris Dingess, Kevin Feige, Louis D’Esposito, Alan Fine, Joe Quesada, Stan Lee and Jeph Loeb.
“Marvel’s Agent Carter” is produced by ABC Studios and Marvel Television and is set to premiere January 6, 2015 on ABC.
wist niet wie jullie bedoelde, kwam daardoor dit tegen. Duidelijk tochquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:15 schreef Breuls het volgende:
Die kans is zeker klein, maar ik hoop wel dat ze een vaste verschijning blijft (ook al is Fonseca guest starring). Ze voegt wel wat toe.
Dat had ik ook een beetjequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:21 schreef megamandy het volgende:
Meeh ik werd te snel afgeleid door andere dingen. Sfeer is wel goed neergezet maar weet niet waarom ik niet mijn aandacht erbij kon houden.
Volgende keer beter.
Ach, die heeft het te druk met Raina (AoS referentie):quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:10 schreef planethugo het volgende:
[..]
Had alleen wel verwacht dat Howard Stark een wat grotere rol zou hebben. Denk dat we Dominic Cooper voorlopig niet gaan zien, behalve via telefoontjes met Jarvis dan
Het is weer een serie die traag op gang komt, dat is wel duidelijk. Maar in deze ep3, vooral op het einde, is er een interessante gebeurtenis in de verhaallijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:32 schreef megamandy het volgende:
Maar eens de 3e ep downloaden. Kijken of ik deze keer wel mijn concentratie erbij kan houden.
quote:CBS NCIS: New Orleans 16.12 mln kijkers
ABC Marvel's Agent Carter 5.05 mln
FOX New Girl 2.92 mln
NBC Marry Me 2.20 mln
CW Arrow -R 1.15 mln
Het gaat om de reclame $$$quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:19 schreef cva het volgende:
als je die beer moet geloven word elke show gecanceld , ze zullen zowel bij abc als marvel/disney wel tevreden zijn
ze zullen het toch niet van de buis halen lijkt me? Volgens mij is de serie al in zijn geheel opgenomen en is het niet een goedkope serie dus het zal denk ik minder kosten om alles uit te zenden dan het aan netflix ofzo te geven.quote:Op donderdag 15 januari 2015 15:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het gaat om de reclame $$$
Als het marktaandeel in de doelgroep 18-49 van 1.5 gaat zakken is het gewoon klaar.
Totale kijkersaantallen zijn irrelvant. Het 18-49 aandeel is allesbepalend.
en wat als 50 andere zenders de serie aankopen en uitzenden , dan maakt het hun toch niet uit dat er een kat naar kijkt , het word toch betaald dan door die andere zenders + dvd/vodquote:Op donderdag 15 januari 2015 15:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het gaat om de reclame $$$
Als het marktaandeel in de doelgroep 18-49 van 1.5 gaat zakken is het gewoon klaar.
Totale kijkersaantallen zijn irrelvant. Het 18-49 aandeel is allesbepalend.
nope, de serie speelt zich in het geheel af vóór de One Shot. S.H.I.E.L.D. wordt opgericht na die One Shot, beter gezegt SSR wordt hernoemd naar S.H.I.E.L.D.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
Hopelijk zien we ook nog uitgebreid hoe de oprichting van shield tot stand kwam en niet dat de conclusie na deze zaak is dat de wereld shield nodig heeft en dat het dan einde seizoen, en misschien ook einde serie is
De 2 voornaamste excuses om te blijven kijken inderdaadquote:Op maandag 26 januari 2015 12:58 schreef Wouter2006 het volgende:
2 afleveringen gezien, kijkt lekker weg..
Wat een geweldige dikke tetten heeft ze zeg, alleen daarom blijf ik al doorkijken.
Dat vond ik erg afleidendquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:58 schreef MakuMaku het volgende:
Leuk om te zien dat er ook een klein Nederlands tintje is:
That Man van Caro Emerald wordt gebruikt in de eerste aflevering van de serie.
Ja, nu je het zegt. De muziek geeft mij meer een jaren 50-60 gevoel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat vond ik erg afleidend
Het brak voor mij totaal de illusie dat het in de jaren 40 speelt
Ik bedoelde meer omdat het liedje uit 2012 isquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:05 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. De muziek geeft mij meer een jaren 50-60 gevoel.
Was al gezegdquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:58 schreef MakuMaku het volgende:
Leuk om te zien dat er ook een klein Nederlands tintje is:
That Man van Caro Emerald wordt gebruikt in de eerste aflevering van de serie.
Eh nee hoor.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:22 schreef Itisbangin het volgende:
Dat cancellen zal in deze wel meevallen.
Ligt eraan hoe tevreden de zender en studio zijn. Marvel doet 3 Netflix-series. Mocht ABC hier niet mee door willen gaan. Dan komt een volgend seizoen gewoon op Netflix.
ben ik het wel mee eens, de sfeer, setting en cast is prima maar idd na 5 vd 8 afleveringen zijn ze nog weinig opgeschoten met het verhaal. het is een soort miniserie maar het komt over als een serie waar 22 afleveringen in een seizoen van gemaakt worden.quote:Op maandag 9 februari 2015 23:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ik moet bekennen dat mij dat weinig zal kunnen schelen. Het komt niet echt lekker op gang naar mijn idee.
Ze hebben maar 8 afleveringen. Laat die afleveringen dan ook vlammen met een vet verhaal.
fixedquote:
Dat kan ook best. Neemt niet weg als ABC zegt dat ze er na deze 8 afleveringen mee kappen. De kans zeer groot is, dat áls er meerdere seizoenen inzitten, dat het dan richting Netflix gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eh nee hoor.
Het 1.3 aandeel die agent carter heeft is te laag. Dat 18-49 marktaandeel is allesbepalend.
twitter:TheCancelBear twitterde op woensdag 11-02-2015 om 17:41:53#AgentCarter ratings tick up, but that’s not enough to save it from #bearchow http://t.co/zg3bLAmAaF reageer retweet
Ben benieuwd of het gewoon een cameo is of er meer achter zit. (zoals ik eigenlijk wel verwacht bij Marvel de laatste tijd)quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Was wat rond aan 't struinen in Marvel subreddits op op Reddit, en kijk eens wat daar uit kwamhet ziet ernaar uit dat Steve Rogers niet de enige is die op ijs lag sinds de '40-er jaren: Sousa ziet ook nog redelijk jong uit tijdens de Chitauri invasie in 2012
[ afbeelding ]
nee joh, Marvel werkt graag met dezelfde mensen samen. Als er iemand een een kleine bijrol heeft gehad wilt diezelfde acteur nog weleens terug komen, soms (zoals nu) in een iets grotere rol. Peter Quills moeder in Guardians of the Galaxy had bv. ook een bijrol in Cap.Am.1. En zo is er ook een reden waarom Nathan Fillon in een onherkenbare rol in GotG heeft gespeeld, er gaan geruchten dat er een grotere rol voor hem klaarligt in het MCU.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:43 schreef Vitwiz het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het gewoon een cameo is of er meer achter zit. (zoals ik eigenlijk wel verwacht bij Marvel de laatste tijd)
Zeer tof inderdaad.quote:
De productie is top inderdaad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:37 schreef WRH het volgende:
Hoop toch dat er nog een seizoen komt. Op zich het verhaaltje niet zo heel bijzonder, ik kijk vooral voor de sfeer, de beelden etc. Erg gaaf.
En die oude nummers altijd op de radioquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:37 schreef WRH het volgende:
Hoop toch dat er nog een seizoen komt. Op zich het verhaaltje niet zo heel bijzonder, ik kijk vooral voor de sfeer, de beelden etc. Erg gaaf.
Hoe was zijn been toen?quote:Op donderdag 19 februari 2015 13:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Was wat rond aan 't struinen in Marvel subreddits op op Reddit, en kijk eens wat daar uit kwamhet ziet ernaar uit dat Steve Rogers niet de enige is die op ijs lag sinds de '40-er jaren: Sousa ziet ook nog redelijk jong uit tijdens de Chitauri invasie in 2012
[ afbeelding ]
Eigenlijk gewoon alle details, van de kleur van de lippenstift tot aan de hoogte van de hak van de schoenen, de prachtige mannen in nog mooiere pakken en hoeden, de auto's, en zelfs als je er op gaat letten dingen als posters etc. Gewoon echt details om je helemaal onder te dompelen in de sfeer.quote:Op woensdag 25 februari 2015 10:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
En die oude nummers altijd op de radio
Prima sfeer inderdaad, zou zonde zijn als er geen tweede seizoen kwam.quote:Op woensdag 25 februari 2015 11:25 schreef WRH het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alle details, van de kleur van de lippenstift tot aan de hoogte van de hak van de schoenen, de prachtige mannen in nog mooiere pakken en hoeden, de auto's, en zelfs als je er op gaat letten dingen als posters etc. Gewoon echt details om je helemaal onder te dompelen in de sfeer.
zou het echt jammer vinden als het gecanceled wordt
http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=59382quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee joh, Marvel werkt graag met dezelfde mensen samen. Als er iemand een een kleine bijrol heeft gehad wilt diezelfde acteur nog weleens terug komen, soms (zoals nu) in een iets grotere rol. Peter Quills moeder in Guardians of the Galaxy had bv. ook een bijrol in Cap.Am.1. En zo is er ook een reden waarom Nathan Fillon in een onherkenbare rol in GotG heeft gespeeld, er gaan geruchten dat er een grotere rol voor hem klaarligt in het MCU.
Jammer, het niveau van de laatste afleveringen hadden ze in het begin moeten hebben. Dan had het misschien meer kans gehad.quote:
volledig mee eens!quote:Op woensdag 25 februari 2015 18:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jammer, het niveau van de laatste afleveringen hadden ze in het begin moeten hebben. Dan had het misschien meer kans gehad.
SPOILER: Oa. een AoS spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
het niveau is eigenlijk redelijk constant geweest, alleen kwam het verhaal wat traag op gang en was het uiteindelijk ook niet zo heel spectaculair vond ik. Had toch gehoopt dat het zich meer met de oprichting van SHIELD bezig gehouden had ipv dat plot met een wraaklustige dokterquote:Op woensdag 25 februari 2015 18:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jammer, het niveau van de laatste afleveringen hadden ze in het begin moeten hebben. Dan had het misschien meer kans gehad.
Jaquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
het niveau is eigenlijk redelijk constant geweest, alleen kwam het verhaal wat traag op gang en was het uiteindelijk ook niet zo heel spectaculair vond ik. Had toch gehoopt dat het zich meer met de oprichting van SHIELD bezig gehouden had ipv dat plot met een wraaklustige dokter
Dromen is toegestaan.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaDat miste ik ook een beetje
Nou ja, misschien een S2
Ja. Ben er ook bang voor dat het niet gebeurtquote:
dat vond ik persoonlijk idd ook wat minder. Had het wel gaaf gevonden als het wat meer in the big picture had gepast. De (relatief) vele verwijzingen naar strip en film-karakters (en/of voorwerpen) zijn leuk, maar toch voelt het net aan als "net niet". Ben een beetje bang voor een s02 ondanks dat ik s01 met zeer veel plezier gevolgd heb. Maar daar diende het open einde uiteraard ook voorquote:Op donderdag 26 februari 2015 14:11 schreef planethugo het volgende:
[..] ipv dat plot met een wraaklustige dokter
De beer heeft zijn voorspelling bijgesteld naar d'r op of d'r onder.quote:Op donderdag 26 februari 2015 14:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ben er ook bang voor dat het niet gebeurt
twitter:TheCancelBear twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 17:10:40ABC Predictions: #AgentCarter Is Likely To Be Canceled http://t.co/tpNHxAlsjl reageer retweet
aangezien er geruchten gaan dat Marvel een spinoff van Agents of Shield wil maken, verwacht ik dat die serie de plek van Agent Carter inneemt, jammer.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:26 schreef Max23 het volgende:
twitter:TheCancelBear twitterde op dinsdag 28-04-2015 om 17:10:40ABC Predictions: #AgentCarter Is Likely To Be Canceled http://t.co/tpNHxAlsjl reageer retweet
inderdaad, dikke care.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
aangezien er geruchten gaan dat Marvel een spinoff van Agents of Shield wil maken, verwacht ik dat die serie de plek van Agent Carter inneemt, jammer.
Al gingen een paar weken geleden nog geruchten dat de serie toch een 2de seizoen zou krijgen. Achja ik zal er geen seconde minder van slapen
Wie weetquote:Op woensdag 29 april 2015 17:46 schreef Itisbangin het volgende:
Netflix voor s2? Als de andere series het ook zo goed doen als Daredevil?
topsjowtwitter:SHIELDRadio twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 04:15:51BREAKING: #AgentsofSHIELD and #AgentCarter Renewed For Season 3 & Season 2 Respectively! RT IF HAPPY!!!! http://t.co/9zJ2aVi1bl reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 08:52 schreef wolfrolf het volgende:
topsjowtwitter:SHIELDRadio twitterde op vrijdag 08-05-2015 om 04:15:51BREAKING: #AgentsofSHIELD and #AgentCarter Renewed For Season 3 & Season 2 Respectively! RT IF HAPPY!!!! http://t.co/9zJ2aVi1bl reageer retweet
meer hayley atwell tetten
Galavant is wat mij betreft geen faalshow, ik vond het een van de grappigste series van afgelopen seizoen.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
Zelfs faalshows Galavant en American Crime zijn renewed
Ik zet mijn geld erop dat ABC zulke slechte pilots had om uit te kiezen, dat ze uit een soort van wanhoop, ze moeten toch IETS uitzenden, deze 3 shows weer besteld hebben.
Maar hee, ik klaag niet!
Ik refereerde aan de kijkcijfers qua falenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Galavant is wat mij betreft geen faalshow, ik vond het een van de grappigste series van afgelopen seizoen.
Dat dan weer wel inderdaad.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik refereerde aan de kijkcijfers qua falen
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:19 schreef Wouter2006 het volgende:
In ieder geval nog 8 afleveringen met dikke lekkere tetten..
Leuk verjaardags cadeau van Marvel en ABC krijg iktwitter:TheMarvelReport twitterde op maandag 16-11-2015 om 22:47:51BREAKING: #AgentCarter 2-Hour Season Premiere on January 5 at 9 PM on ABC! https://t.co/buhJELRei4 reageer retweet
twitter:TVGrimReaper twitterde op woensdag 20-01-2016 om 17:08:03#AgentCarter ratings (1.0, 0.9) start low. Last season it was renewed with borderline ratings. Those might not be borderline. reageer retweet
twitter:TVGrimReaper twitterde op woensdag 20-01-2016 om 17:17:49History lesson: 2015 #AgentCarter premiere ratings 1.9 reageer retweet
de pin van kluisje 143, en die cabal groep niet goed bekeken?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:12 schreef Breuls het volgende:
Vermakelijke eerste twee afleveringen. Ben benieuwd of het nog aanhaakt op andere Marvel-titels (behalve dan dat die zero matter de Darkforce van Doctor Strange is), en we nog lijntjes vanuit het heden naar de 40's zien lopen.
Ja, inmiddels wel. Het is een mogelijke Hydra-connectie. Leuk om te zien, al vond ik het ook wel leuk om eens een keer een niet-Hydra-organisatie te zien.quote:Op donderdag 21 januari 2016 12:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de pin van kluisje 143, en die cabal groep niet goed bekeken?
Oh, dat staat me echt helemaal niet meer bij.quote:De darkforce materie is ook dezelfde als die stalker van de celliste in de aflevering "light in the darkness" (of zoiets) van seizoen 1 van Agents of SHIELD
Zijn die kijkcijfers nog wel leading tegenwoordig? De beslissingen van de zenders om een serie wel of niet te vernieuwen zijn af en toe niet meer gebaseerd op alleen maar kijkcijfers.quote:Op donderdag 21 januari 2016 10:41 schreef wolfrolf het volgende:
twitter:TVGrimReaper twitterde op woensdag 20-01-2016 om 17:08:03#AgentCarter ratings (1.0, 0.9) start low. Last season it was renewed with borderline ratings. Those might not be borderline. reageer retweet
twitter:TVGrimReaper twitterde op woensdag 20-01-2016 om 17:17:49History lesson: 2015 #AgentCarter premiere ratings 1.9 reageer retweet
100%quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:07 schreef drexciya het volgende:
[..]
Zijn die kijkcijfers nog wel leading tegenwoordig? De beslissingen van de zenders om een serie wel of niet te vernieuwen zijn af en toe niet meer gebaseerd op alleen maar kijkcijfers.
Ja en nee. Tegenwoordig kan het indirect ook voortaan veel geld opleveren al was het maar om de verwevenheid met de films.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
100%
Alles wat anders wordt beweerd is dikke nonsens. Reclame geld is heilig.
Onzin. ABC studio moet het van de reclame inkomsten hebben. En pas bij 88 eps wordt syndicatie winstgevend.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 21:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja en nee. Tegenwoordig kan het indirect ook voortaan veel geld opleveren al was het maar om de verwevenheid met de films.
Overigens leuke episode. Dat zero matter gebeuren deed mij denken aan die handgranaten van shield.
ABC is onderdeel van Disney net zoals Marvell nu is. Met het linken van de series willen ze ook de films nog populairder maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onzin. ABC studio moet het van de reclame inkomsten hebben. En pas bij 88 eps wordt syndicatie winstgevend.
Laat je niks anders wijs maken.
Fabeltjes zoals dat Heroes Reborn altijd bedoeld was als event serie. Als het had gescoord had het gewoon doorgegaan.
Als jij in die waan wilt blijven, prima. tv en film staan zakelijk los van elkaar.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ABC is onderdeel van Disney net zoals Marvell nu is. Met het linken van de series willen ze ook de films nog populairder maken.
Niets mis mee om deze wapens in te zetten om meer kijkers te trekken. Dat zagen we niet zo vaak in seizoen 1.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
En Dottie (Bridget Regan) is ook geweldig. Prima cast wat dat betreft. Ik begrijp niet direct waarom deze serie zulke slechte kijkcijfers heeft. Het is geen prestige dramaserie, maar prima vermaak en daar is niets mis mee.quote:Op woensdag 17 februari 2016 20:47 schreef padlarf het volgende:
Mooie dubbele episode vandaag. Whitney begint echt eng te worden. Goede actrice.
Vandaar dat ik achterloop, snapte er al niets vanquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:47 schreef padlarf het volgende:
Mooie dubbele episode vandaag. Whitney begint echt eng te worden. Goede actrice.
Hoe zijn de kijkcijfers dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Jammer dat dit (hoogstwaarschijnlijk) alweer het laatste seizoen isde overgang van SSR naar SHIELD zal er niet meer inzitten...
weet ik niet, hou ik me niet mee bezig. Maar blijkbaar niet heel goed.quote:
Zou zonde zijn. Echt een fijne serie wbt setting.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Jammer dat dit (hoogstwaarschijnlijk) alweer het laatste seizoen isde overgang van SSR naar SHIELD zal er niet meer inzitten...
Goed nieuwsquote:Op maandag 7 maart 2016 12:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijkbaar zou er toch sprake zijn van een 3de seizoenik zou het niet erg vinden iig, en er dan een mooi verdienen einde aan te geven.
http://screenrant.com/agent-carter-season-3-renewal/
Ik heb de 10 eps ook nog opgeslagen staan... Geen aanrader dus?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:38 schreef planethugo het volgende:
laatste afleveringen opgespaard maar dat viel me toch flink tegen. De ene na de andere domme wending in het verhaal, onlogische karakters, veel matige pief paf poef actie en de finale sloeg helemaal nergens op met Frost (het enige wel leuke karakter) die even hatseflats binnen 5 secondes geraakt wordt en gearresteerd wordt.
En als er een seizoen 3 mag het zich eindelijk eens op de vorming van SHIELD concentreren ipv inwisselbare verhaaltjes. Was dat niet ooit de bedoeling toen men met deze serie kwam, zodat we zouden zien hoe SHIELD ontstaan is.
Seizoen 1 was ook niet perfect maar had een stuk meer charme als dit cliché seizoen
het begon nog wel redelijk en is opzich nog wel kijkbaar, maar goed is het helaas nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb de 10 eps ook nog opgeslagen staan... Geen aanrader dus?
De een klaagt dat het slecht is, de ander vindt het goed. Ik vond het wel vermakelijk, leuker dan S1quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb de 10 eps ook nog opgeslagen staan... Geen aanrader dus?
ach, op sommige momenten was het wel redelijk cheesy. Maar ik vind het een zeer leuk vermaak gedurende de SHIELD pauze. De interactie/chemie tussen Carter en Jarvis vind ik persoonlijk zelf zeer leuk. En de kleine beetjes achtergrond info over de Dark Matter, de 0-8-4 uit s01, enzo.... zijn leuk voor de vaste MCU kijkersquote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
De een klaagt dat het slecht is, de ander vindt het goed. Ik vond het wel vermakelijk, leuker dan S1
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:52 schreef padlarf het volgende:
Niet de beste aflevering, wel vermakelijk, en progressie in het verhaal
Edit: wow, ik dacht in het agents of shield topic te zitten![]()
![]()
Het zal nooit een show zijn voor onderscheidingen, maar de kleding, de decors en de sfeer zijn geweldig. Het is een periode die niet zo vaak terugkomt in series en dat is ook een plus, maar de uitvoering is ook goed gedaan. In seizoen 2 zie je dat ze ook elementen uit de films/shows van die tijd hebben overgenomen, met name het musicalnummer in een van de afleveringen. Dat is af en toe wat cheesy inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
De een klaagt dat het slecht is, de ander vindt het goed. Ik vond het wel vermakelijk, leuker dan S1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |