schattig hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:34 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
zo zit ik op een zaterdag avond
It's so fluffyquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:34 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
zo zit ik op een zaterdag avond
ik ben zo moe vandaagquote:
aaahhhh ook schattigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben zo moe vandaag![]()
zit dan ook zonder mijn astma medicatie
vandaag was de pup even rustig. toen zijn we samen op de bank in slaap gevallen
ik ben nooit moe normaalquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aaahhhh ook schattig
en van je medicatie is kut natuurlijk
en niet zo raar dat je moe bent, ik ben de laatste dagen ook moe, te laat naar bed iedere keer
ik heb een oude ziel met een krakkemikkig lichaam dus laat maar komen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je bent nog onder de 30, wacht maar af
Die ziet er al 20 jaar uit alsof hij op water en brood leeft,een sort van Dolf Jansen, alleen dan minder grappig en met minder kleur in zn haar.quote:
en nu heeft die de afgelopen 137 uur ook nog maar 6 uur geslapenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die ziet er al 20 jaar uit alsof hij op water en brood leeft,een sort van Dolf Jansen, alleen dan minder grappig en met minder kleur in zn haar.
je ging toch naar bedquote:
Ik wilde op tijd naar bedquote:
Ik was vandaag even dood en heb UTO gevolgdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leven... Heb helemaal van alles gemist geloof ik
dat ken ik, blijf dan inderdaad nog maar ffquote:Op zondag 18 mei 2014 00:01 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik wilde op tijd naar bedIk ontdekte dat ik mijn medicijnen nog niet gehad had.
Dan lig ik nog zo'n tijd wakker. Dus blijf nog ff zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |