Vaker Sport1 kijken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:30 schreef tong80 het volgende:
Wat neurosciens zegt. Dit is extremer dan verwacht. Heeft ook geen image om dat te doen. Als je nou Helder of Bogarde bent kijk ik er niet van op. Dit had ik echt niet verwacht.
Omdat ze zwart zijn?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:30 schreef tong80 het volgende:
Als je nou Helder of Bogarde bent kijk ik er niet van op.
Het zijn negers die Tong blijkbaar niet mag.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch niet zwart man. Lichtbruin, hoogstens.
Okquote:Op zondag 18 mei 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toch niet zwart man. Lichtbruin, hoogstens.
Vreselijke opmerking. Ik had ook Gascoinge of Tony Adams kunnen noemen. Doe normaal imbeciel.quote:Op zondag 18 mei 2014 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zijn negers die Tong blijkbaar niet mag.
Je doet het allemaal zelf, racist.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijke opmerking. Ik had ook Gascoinge of Tony Adams kunnen noemen. Doe normaal imbeciel.
quote:
Noem je dat een neger?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het zijn negers die Tong blijkbaar niet mag.
Dat is die gozer van Heat, toch? Dat leek me al zo'n bajesklantquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:35 schreef Nober het volgende:
Danny Trejo werd bokskampioen van de San Quentin gevangenis in de jaren 60 tevens verslaafd geweest aan alcohol en drugs en inmiddels een wereldberoemde acteur.
Kan allemaal in 70 jaar tijd.
Klopt, we zijn wel wat negers gewend hierquote:Op zondag 18 mei 2014 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem je dat een neger?
Nouja, je komt uit Eindhoven dan snap ik het wel
En geen van hun is een neger stompzinnige boerquote:Op zondag 18 mei 2014 13:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, we zijn wel wat negers gewend hier
[ afbeelding ]
Hoezo netjes? Is puur om het geld wat hij zelf ook aangeeftquote:Op zondag 18 mei 2014 03:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Toch netjes dat hij met dit verhaal naar buiten komt, hulde
Wijnaldum bedoel je?quote:Op zondag 18 mei 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En geen van hun is een neger stompzinnige boer
quote:Op zondag 18 mei 2014 13:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum bedoel je?
Dat is een Nederlander, geen Afrikaan stompzinnige mongooltje.
uh okquote:Op zondag 18 mei 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]joh
Ik zeg toch ook 'geen' van hun.
Maar jij noemt Indo's en Antilianen dus al neger. Ok
Poor little white boy IV.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, we zijn wel wat negers gewend hier
[ afbeelding ]
Te triest weer.quote:
Terwijl ik gewoon gelijk heb. Maar laat hem maarquote:
Toen was hij als het goed is al een hele tijd clean.quote:Op zondag 18 mei 2014 13:45 schreef Bosscielny het volgende:
Op dumpert staat ook zo'n filmpje dat ie in slaap valt, heeft er vast mee te maken
Die woorden gebruiken vind ik nog erger.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terwijl ik gewoon gelijk heb. Maar laat hem maar![]()
Kan hij ook niks aan doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |