Voordeel is wel meer dan 6 euro. De Sanyo's zijn ook de grote aanrader voor $11 voor 2 stuks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je 3 weken wil wachten voor 6 euro voordeel met het risico dat je inferieure meuk krijgt, moet je dat doen. Ik zou niet snel batterijen en laders in China bestellen. Dat ze "waarschijnlijk" hetzelfde zijn is voor mij niet voldoende.
Blijkbaar spaanse straattaal, zoek maar eens op google. Google vertalen vertaalt hrt overigens zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:52 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij...
Zou lekker zijn voor al die vrouwen die zo heten in Spanje en elders.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:39 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Blijkbaar spaanse straattaal, zoek maar eens op google. Google vertalen vertaalt hrt overigens zo
quote:So Conchita = pussy in Spanish, and Wurst = sausage in German. Pussy Sausage. It gets better and better.
Thanks voor de updatefotosquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:20 schreef roflcat het volgende:
Vandaag nog een Earson binnen, vorige weggegeven aan een vriend voor z'n verjaardag (aanrader!)
Ze hebben het ontwerp een beetje vernieuwd!
Dat vervelende flapje is nu een stuk beter geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie verbetering dus! Bij de vorige zat een Engelse handleiding, en nu een Chinese, dat dan weer wel. Ook valt de eerste (ik gok) halve seconde van het opstart-, koppel- en aflsuitgeluid weg, maar dat maakt ook niks uit eigenlijk.
Het klepje sluit inderdaad beter, en een stuk makkelijker ook!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
Thanks voor de updatefotos
Dat is inderdaad een hele verbetering zo te zien! klepje lijkt nu veel beter te sluiten..
Deze heb je bij banggood vandaan?
Dat zou hélemaal fantastisch zijn, want dan heb ik straks 2 nepperds. Eén via Aliexpress en één via Chinabuye. Kan ik ze wel mooi vergelijken: welke is het nepst.quote:Iemand ook de Xiaomi Power Bank bij Chinabuye besteld?
Ik heb mijn bestelling binnen van Chinabuye maar deze begint al met de verpakking dat dit een imitatie is. Korte vergelijking met een origineel die ik al had bevestigt het alleen maar meer.
Dat is dan pas onlangs gewijzigd, want ik heb een week of 2/3 geleden een van Banggood binnen en die heeft nog een niet goed passend flubbertje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:20 schreef roflcat het volgende:
Vandaag nog een Earson binnen, vorige weggegeven aan een vriend voor z'n verjaardag (aanrader! )
Ze hebben het ontwerp een beetje vernieuwd!
Dat vervelende flapje is nu een stuk beter geworden
24 april hier, en nog niet binnen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:28 schreef roflcat het volgende:
[..]
Het klepje sluit inderdaad beter, en een stuk makkelijker ook!
Banggood ja, 9 mei besteld, dus over de snelheid ook niks te klagen.
Als hij op is, nieuwe erin... niet opnieuw opladen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:11 schreef N22 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam losse batterijen verkiezen boven een interne accu?
De earson is te groot?quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:22 schreef sanboederij het volgende:
Heeft iemand nog ervaringen met een goede kleine bluetooth-speaker die lekker goedkoop is ( uit china)?
Ik was er even naar aan het zoeken maar ja, de geluidskwaliteit zeggen ze natuurlijk niet
Niet met vage shops in zee gaan, ik krijg nagenoeg geen mail van toko's. En bij een aantal heb ik me weer afgemeld gewoon in die mail zelf, werkte prima.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:26 schreef bierjoost het volgende:
Even iets anders. Ik gebruik PayPal met mijn 'echte' emailadres, maar blijf hierdoor die spammailtjes krijgen van al die shops. Gebruiken jullie een spamemailadres voor PayPal om dit te voorkomen of hebben jullie andere tips?
Hmm. Zijn gewoon de normale grote shops, maar zal me nog eens afmelden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet met vage shops in zee gaan, ik krijg nagenoeg geen mail van toko's. En bij een aantal heb ik me weer afgemeld gewoon in die mail zelf, werkte prima.
Ik krijg ze graag, maar ik weet dan ook nooit wat ik nu weer zal kopen en kan alle inspiratie gebruiken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:37 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet met vage shops in zee gaan, ik krijg nagenoeg geen mail van toko's. En bij een aantal heb ik me weer afgemeld gewoon in die mail zelf, werkte prima.
Inderdaad, we kopen ze ter vervanging van vuurwerk..quote:
Heeft toch weinig met je paypal account te maken.. Eerder met het emailadres waarmee je je account hebt geactiveerd/geregistreerd bij 1 van de shops..quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:26 schreef bierjoost het volgende:
Even iets anders. Ik gebruik PayPal met mijn 'echte' emailadres, maar blijf hierdoor die spammailtjes krijgen van al die shops. Gebruiken jullie een spamemailadres voor PayPal om dit te voorkomen of hebben jullie andere tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |