quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:37 schreef picodealion het volgende:
Maar even serieus Robby. Dat je altijd een beetje raar deed op het forum was ik al wel aan gewend, maar sinds je niet meer naar meets durft te komen gedraag je je steeds meer als een lompe hork. Het wordt er niet bepaald gezelliger op met je posts de afgelopen tijd. Kan je dat nog een beetje bijschroeven denk je?
zekerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:15 schreef picodealion het volgende:
Heb je dat plaatje nou speciaal gemaakt hiervoor?
committment heet datquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:22 schreef picodealion het volgende:
Goed van je. Ik ga even pannenkoeken bakken hoor.
Zag ik eerder vandaag inderdaad, geniaal!quote:
quote:
Door je kont?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef wyccie het volgende:
Van voren ziet het jurkje er netjes uit. Was het misschien aan de achterkant erg kort? Kan het zo, zonder knieën niet inschatten.![]()
Ik heb me regelmatig omgekleed omdat een jurk toch te kort bleek aan de achterkant.
En in een ziekenhuis gaat er toch een witte jas over.
Misschien was dat meisje streng religieus.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:14 schreef picodealion het volgende:
Daarmee word je vast veel.. aangestaard.
Staat genoteerd.quote:
Dat is al de tweede keer deze week dat je over verkering begintquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:35 schreef picodealion het volgende:
En nee ik ben niet stiekem aan het vissen of je ooit verkering met me wil, dat meen ik oprecht .
Haha, ja herkenbaar. Maar bij dit jurkje viel het wel mee. Als ik hem helemaal naar beneden trek komt hij ook tot vlak boven mijn knieën, hij kruipt alleen een beetje omhoog.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:07 schreef wyccie het volgende:
Van voren ziet het jurkje er netjes uit. Was het misschien aan de achterkant erg kort? Kan het zo, zonder knieën niet inschatten.![]()
Ik heb me regelmatig omgekleed omdat een jurk toch te kort bleek aan de achterkant.
En in een ziekenhuis gaat er toch een witte jas over.
Misschien was dat meisje streng religieus.
Ik dacht juist dat mijn vorige opmerking tegen me gebruikt zou worden, dus dat probeerde ik te pareren.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer deze week dat je over verkering begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |