ik kom alleen op fok tijdens een rls of als ik iets wil wetenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
Yep de COS gaat ten onder aan zijn populariteit. Ben ook een aantal jaren niet hier op Fok! geweest maar op een kleiner forum... dan gaat het een stuk relaxter.
Nee dat zou niet leuk zijn voor Joez...quote:
ik dacht nu zal ik het te zien krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nee dat zou niet leuk zijn voor Joez...
ps Isax, hoop niet dat ik je teveel teleurgesteld heb sorry
ik krijg nietsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
stuur je het wel ff door aan mij dan, ik wil ook graag kijken
ik dacht al hoe weet jij dat ruud en dennis elkaar omarmde, je hebt toch geen streams, maar je leest denk ik mee in de cos, veraaierquote:
kijk wel uitquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:34 schreef Inodder het volgende:
Laten jullie dames hier eerst in dit topic nog maar eens wat zien...
Nee, ik had het filmpje gezien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht al hoe weet jij dat ruud en dennis elkaar omarmde, je hebt toch geen streams, maar je leest denk ik mee in de cos, veraaier
Ik wou zeggen dat die slapjanussen nog geeneens een fatsoenlijke tijd boos op elkaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik dacht al hoe weet jij dat ruud en dennis elkaar omarmde, je hebt toch geen streams, maar je leest denk ik mee in de cos, veraaier
oooohhhhquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, ik had het filmpje gezien.
ik ben alleen een beetje sarcastischquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. en daar gaat die hele SC-COS discussie nu steeds over..
dus tik ik het hier, want daar zijn het er al genoeg die het doenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja.. en daar gaat die hele SC-COS discussie nu steeds over..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |