Dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef VelitoX het volgende:
Uplay is gewoon een onnodig grafprogramma (zelfs als je de game op steam koopt mot je nog die meuk gebruiken) waar je niet eens je nickname kan veranderen, die af en toe games die je notabene fysiek geïnstalleerd hebt van disc, "vergeet", servers die bizar vaak offline zijn rond releases van games (en tijdens steamsales van ubi producten), etc, etc, etc.
Zelfs EA doet het veel beter met Origin.... En dat zegt wat. Dr zit zowaar een store in die uplay meuk, maar als je een uplay game installeert komt dr nergens een shortcut voor het programma, dus hoe de fuck mensen die store uberhaupt zullen moeten gaan vinden.....
Ubisoft is gewoon een falend bedrijf in dat opzicht, de games zullen best prima zijn, maar hun hele service e.d. is gewoon belachelijk slecht.
En dan ga ik nog niet beginnen over het feit dat de pc versie van WD opeens ook maar 60 euro moet gaan kosten, ipv de standaardprijs van 50 euro die het normaal gesproken is bij pc games.
Origin beter? tegenwoordig wellicht iets, maar het is nog steeds niets vergeleken met Steam.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef VelitoX het volgende:
Uplay is gewoon een onnodig grafprogramma (zelfs als je de game op steam koopt mot je nog die meuk gebruiken) waar je niet eens je nickname kan veranderen, die af en toe games die je notabene fysiek geïnstalleerd hebt van disc, "vergeet", servers die bizar vaak offline zijn rond releases van games (en tijdens steamsales van ubi producten), etc, etc, etc.
Zelfs EA doet het veel beter met Origin.... En dat zegt wat. Dr zit zowaar een store in die uplay meuk, maar als je een uplay game installeert komt dr nergens een shortcut voor het programma, dus hoe de fuck mensen die store uberhaupt zullen moeten gaan vinden.....
Ubisoft is gewoon een falend bedrijf in dat opzicht, de games zullen best prima zijn, maar hun hele service e.d. is gewoon belachelijk slecht.
En dan ga ik nog niet beginnen over het feit dat de pc versie van WD opeens ook maar 60 euro moet gaan kosten, ipv de standaardprijs van 50 euro die het normaal gesproken is bij pc games.
^Dit en wat ik al zei; hetzeflde met Day-1 DLC en DLC in het algemeen... dat is al jaren aan de gang (horse armour anyone?) En toch blijft die ongein komen... en dat is niet omdat niemand het koopt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:45 schreef OMG het volgende:
En toch blijven mensen massaal Ubisoft games kopen en spelen, dus zo heel erg vervelend is het blijkbaar toch niet. Zelf kan ik me trouwens de laatste keer niet herinneren dat ik een Assassin's Creed niet kon spelen doordat er niet bij uplay of iets kon worden ingelogd (iets wat je bij AC4 zelfs kunt annuleren tijdens het starten van de game).
Origin is supersnel, werkt de laatste tijd gewoon. Verwijderd mijn saves niet (Uplay) en is zeer overzichtelijk. Uplay heeft al deze punten niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Origin beter? tegenwoordig wellicht iets, maar het is nog steeds niets vergeleken met Steam.
En dit soort akkefietjes zitten me ook dwars met Origin:
http://www.cinemablend.co(...)Entire-PC-36690.html
Uplay is niet perfect maar kan me echt niet vinden in alle issues die hier gemeld zijn en heb dan alle AC-games bijv. (weliswaar voor de xbox). Geen connectie met uplay is op de xbox geen issue iig. Af en toe eens een melding als ie zo'n speciaal uplay achievement wil syncen ofzo.
Geen een vd problemen die je meldt ooit tegengekomen. Special edition voor WD kost ook maar 50 euro, en kan je wss nog goedkoper krijgen elders. En de shortcut voor je games zit onder "games", verrassend genoeg....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef VelitoX het volgende:
Ik vraag me af waar jij kijkt dan? De duurste is 50 die ik kan vinden!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:41 schreef VelitoX het volgende:
Slaat uplay saves op? Ik heb het nooit gebruikt op de PC iig. misschien scheelt datquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:35 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Origin is supersnel, werkt de laatste tijd gewoon. Verwijderd mijn saves niet (Uplay) en is zeer overzichtelijk. Uplay heeft al deze punten niet.
tuurlijk doet het dat, geen idee waar ze dat vandaan halen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Slaat uplay saves op? Ik heb het nooit gebruikt op de PC iig. misschien scheelt dat
Dat heeft helemaal niks te maken met Origin als client..... Dus wat is je punt? En ja je kan met origin gewoon screenshots maken (oh en je nickname veranderen!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:37 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
EDIT: kijk eens hoe leuk origin is:
http://www.rockpapershotg(...)-removes-game-modes/
Je hebt een game gekocht, en ze snijden gewoon content ervan weg. Ja Origin is de max!
Heb het over de basisgame, die is 60 euro fullprice op steam, dat is de prijs die Ubi ervoor wil hebben. Tuurlijk kan je hem goedkoper krijgen (vooral als je gewoon een uplay key koopt), maar dat is mn punt niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar jij kijkt dan? De duurste is 50 die ik kan vinden!
http://tweakers.net/pricewatch/312683/watch-dogs-pc.html
PC gamers die een game voor 60 kopen op steam terwijl een andere digitale variant ongeveer de helft is, zijn in mijn mening heel erg dom bezig..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks te maken met Origin als client..... Dus wat is je punt? En ja je kan met origin gewoon screenshots maken (oh en je nickname veranderen!). Het is gewoon een betere client imo.
[..]
Heb het over de basisgame, die is 60 euro fullprice op steam, dat is de prijs die Ubi ervoor wil hebben. Tuurlijk kan je hem goedkoper krijgen (vooral als je gewoon een uplay key koopt), maar dat is mn punt niet.
Overigens heb ik ook last gehad van het niet opslaan / verdwijnen van savegames met uplay....
Hmjah ik vind het wel nais om games op Steam te hebben, toevoegen als non-steam game kan ook, maar meh lolquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
PC gamers die een game voor 60 kopen op steam terwijl een andere digitale variant ongeveer de helft is, zijn in mijn mening heel erg dom bezig..
Je weet dat je als je ubisoft games op steam hebt ze alsnog via uplay starten he? Dus je hebt de keus nu hem te kopen op uplay for 33, of je kan wachten tot de winter dat hij misschien op steam is voor 40 waarna je alsnog via uplay moet starten. En dan ga je wachten?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:26 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah ik vind het wel nais om games op Steam te hebben, toevoegen als non-steam game kan ook, maar meh lol. Ik wacht wss wel gewoon tot ie op Steam een beter prijs heeft in de winter ofzo
.
Hmjah tis gewoon een gemaksding idd. Het helpt zowieso dat ik niet zo bizar zin heb in WD, dat maakt de beslissing eventueel te wachten ook makkelijker. Als ik wacht wordt ie bij keysites ook gewoon nog goedkoper natuurlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je weet dat je als je ubisoft games op steam hebt ze alsnog via uplay starten he? Dus je hebt de keus nu hem te kopen op uplay for 33, of je kan wachten tot de winter dat hij misschien op steam is voor 40 waarna je alsnog via uplay moet starten. En dan ga je wachten?
Ja het komt wel van EA he. Als ik moet kiezen tussen een client die wat beperkend is en me altijd online vraagt, of eentje die gewoon content uit mijn game schrapt, is mijn keus snel gemaakt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dat heeft helemaal niks te maken met Origin als client..... Dus wat is je punt? En ja je kan met origin gewoon screenshots maken (oh en je nickname veranderen!). Het is gewoon een betere client imo.
Ehm, ik heb win7 en hij staat gewoon tussen mijn programma's in het start menu (mapje ubisoft) en ik kan hem gewoon starten zonder een game aan te klikken.. Waarschijnlijk heb jij iets uitgevinkt bij het installerenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef VelitoX het volgende:
Blijf het wel raar vinden dat je uplay op zichzelf in 1e instantie niet kan opstarten, je moet het via een game .exe doen of de uplay files op je pc gaan opzoeken. Dat snap ik niet, want zo krijg je niet/nauwelijks mensen in die uplay store (je zou denken dat dat belangrijk zou zijn voor ubisoft).
En nogmaals, hiet is niet de client die de content eruit haalt, maar de developers/publisher zelf, heeft niks met Origin te maken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:59 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Ja het komt wel van EA he. Als ik moet kiezen tussen een client die wat beperkend is en me altijd online vraagt, of eentje die gewoon content uit mijn game schrapt, is mijn keus snel gemaakt.
Zowel Anno 2070 en Trials Fusion heb ik boxed geïnstalleerd, niks uitgevinkt, de client staat nergens anders dan de map waar het programma zelf geïnstalleerd staat (program files \ ubisoft \ ubisoft game launcher )quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ehm, ik heb win7 en hij staat gewoon tussen mijn programma's in het start menu (mapje ubisoft) en ik kan hem gewoon starten zonder een game aan te klikken.. Waarschijnlijk heb jij iets uitgevinkt bij het installeren
Ok nou hier staat hij echt gewoon standaard in het start menu. Maar heb je win8? Anders zal het daar wel aan liggen ik lees wel meer gezeik over win8 icm games.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
En nogmaals, hiet is niet de client die de content eruit haalt, maar de developers/publisher zelf, heeft niks met Origin te maken.
[..]
Zowel Anno 2070 en Trials Fusion heb ik boxed geïnstalleerd, niks uitgevinkt, de client staat nergens anders dan de map waar het programma zelf geïnstalleerd staat (program files \ ubisoft \ ubisoft game launcher ).
Nop win7, zei niks over tiles?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok nou hier staat hij echt gewoon standaard in het start menu. Maar heb je win8? Anders zal het daar wel aan liggen ik lees wel meer gezeik over win8 icm games.
Ja sorry had files gelezen maar tiles onthouden. Dan weet ik t ook niet. Hoe dan ook, ik zou gewoon lekker voor 33 de wd download kopen of voor 50 de vigilante editie als je graag meer wilt uitgevenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:18 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nop win7, zei niks over tiles?.
Overigens ben ik natuurlijk nogal gekleurd omdat uplay het bijvoorbeeld ook leuk vond om meerdere keren te vergeten dat ik Anno 2070 uberhaupt had.... (stond gewoon geïnstalleerd)... En dat ik vast zit aan mn ubi.com nickname uit 2003/2004 is ook gewoon gay, maarja dat had ik al gezegd.
Dus EA heeft niets met origin te maken? Was het maar waar, dan had ik misschien mijn advertenties niet constant in het frans...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:14 schreef VelitoX het volgende:
[..]
En nogmaals, hiet is niet de client die de content eruit haalt, maar de developers/publisher zelf, heeft niks met Origin te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |