Ik ben al actief op zoek naar een koophuis, ik wil hier niet blijven zitten. Ik wil opnieuw beginnen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Of een reisje plannen gedurende 2 weken om alles op een rijtje te zetten, want dat huis zal jou nu nog veel aan haar doen denken waardoor je je misschien nog meer eenzaam gaat voelen.
Klopt, ik ben ook wel eens met iemand samen foto's gaan maken in Rotterdam, is redelijk ver hier vandaanquote:Op zondag 18 mei 2014 22:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Zat te kijken in het fb van bondage, als hij ook fotografeert is dat zeker aan te raden
Ah das wel goed!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben al actief op zoek naar een koophuis, ik wil hier niet blijven zitten. Ik wil opnieuw beginnen.
Inderdaad, en dan heb ik ook mijn eigen plekje welke ik naar wens in kan richten. Gaat wel moeilijk worden, mijn vrouw nam meestal de beslissingen aangezien ik daar nogal wat moeite mee heb. Dat is ook één van de dingen die ons uit elkaar heeft gedreven.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah das wel goed!nieuw omgeving enzo.
Ik hou me aanbevolen. Ben zelf ook van de foto's. Wat fotografeer je?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook wel eens met iemand samen foto's gaan maken in Rotterdam, is redelijk ver hier vandaan
Gebouwen, mensen (in dit geval degene waar ik bij was), natuur (vooral bijzondere plekken, heuvelachtige gebied spreekt me bijvoorbeeld heel erg aan) en industriële gebieden.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hou me aanbevolen. Ben zelf ook van de foto's. Wat fotografeer je?
guilty as chargedquote:Op zondag 18 mei 2014 22:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat aardig van ze![]()
Ben je van de Guilty Pleasures? : P
Precies.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:26 schreef bondage het volgende:
Maar om het even kort samen te vatten: jullie advies is om eerst op mezelf te komen, dingen te ondernemen en later pas aan een vaste relatie te beginnen. Ik kan me daar wel in vinden en denk dat het ook het beste is, uiteindelijk wil ik niet dat een nieuwe relatie in de soep loopt omdat ik te snel wou.
Alleen reizen!quote:Op zondag 18 mei 2014 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit alleen gereisd. Maar je bent wel op je zelf aangewezen. Ik heb een tijd mee getourd met een zanger en zijn bandje, en heb daar foto's gemaakt. Heel veel contacten gelegd, terwijl ik best wel op mijzelf ben van nature.
Van mijn bedrijfsborrel?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Af en toe ben ik best redelijk
Maar ik hoor de details dan nog wel
Nou denk niet dat er veel te vertellen valt.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als jij denk dat dat interessant kan zijn voor mij
Dan misschien wel interessantquote:Op zondag 18 mei 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
Nou denk niet dat er veel te vertellen valt.
Zijn met allemaal mannen
Ik heb eigenlijk geen idee wat er allemaal bij ons werkt. Ken er 4 tot nu toe.quote:
Dan doe ik het maar met jouquote:Op zondag 18 mei 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee wat er allemaal bij ons werkt. Ken er 4 tot nu toe.
En daar zit niks voor je tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |