Niet leuk!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ik was getrouwd. Twee week geleden zijn mijn vrouw en ik tot de conclusie gekomen dat we er beter een punt achter konden zetten. En dan ben je ineens weer single
Maar 2 weken geleden is de punt erachter gezet. Maar wonen jullie nog samen ofzo?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:31 schreef bondage het volgende:
En gezien ik ook moeite heb met versieren ga ik dit topic even volgen
Is dat niet te vroeg? Moet je dat eerst niet verwerken? of was het al een tijd dood tussen jullie?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:31 schreef bondage het volgende:
En gezien ik ook moeite heb met versieren ga ik dit topic even volgen
Dankjequote:Op zondag 18 mei 2014 21:31 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet leuk!![]()
![]()
SterkeEn neem jouw tijd om het te verwerken. Goede nieuws is dat je weer jouw vrijdheid hebt. Maar ok, leuk is anders natuulijk.
Precies! Dat is dan zo'n heerlijk moment.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Er is niets heerlijker dan als een man zo diep in de ogen kijkt of gedurende seconden zo aankijken, alsof hij zo spreekt van "ik weet wat je nodig hebt", soms doet dat veel dan woorden. haha
Sterkte in ieder geval, neem een biertje zou ik zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ik was getrouwd. Twee week geleden zijn mijn vrouw en ik tot de conclusie gekomen dat we er beter een punt achter konden zetten. En dan ben je ineens weer single
Ah dat is goed.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef bondage het volgende:
[..]
DankjeEn het heeft idd twee kanten, uiteindelijk is dit wel de beste beslissing aangezien het gewoon niet meer ging. Is even moeilijk maar komt wel weer goed, ik begin er al een beetje aan te wennen
Nee, ze is vorige week bij een familielid ingetrokken. Ik woon nu nog in het huis.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar 2 weken geleden is de punt erachter gezet. Maar wonen jullie nog samen ofzo?
En alweer toe aan wat nieuws dan?
Of een leuke rebound. grapje.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Sterkte in ieder geval, neem een biertje zou ik zeggen.
Ging al bijna een jaar niet goed tussen ons, we waren meer huisgenoten dan een getrouwd stel. Ik vind het moeilijk om alleen te zijn, ik zou heel graag een nieuwe relatie willen beginnen en dit zo snel mogelijk achter me willen laten.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat niet te vroeg? Moet je dat eerst niet verwerken? of was het al een tijd dood tussen jullie?
Maar ga je dan niet te snel een relatie beginnen om maar niet alleen te moeten zijn?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ging al bijna een jaar niet goed tussen ons, we waren meer huisgenoten dan een getrouwd stel. Ik vind het moeilijk om alleen te zijn, ik zou heel graag een nieuwe relatie willen beginnen en dit zo snel mogelijk achter me willen laten.
Thanks. En vruchtensapje ook goed? Ben niet zo van het bierquote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Sterkte in ieder geval, neem een biertje zou ik zeggen.
quote:
Uhm.. volgens mij is dat niet de juiste reden om een relatie aan te gaan (het niet alleen willen zijn).quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef bondage het volgende:
Ik vind het moeilijk om alleen te zijn, ik zou heel graag een nieuwe relatie willen beginnen
Natuurlijk! Ken genoeg mensen die liever geen bier drinken hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Thanks. En vruchtensapje ook goed? Ben niet zo van het bier
Ah ok, dan had je dat al een tijdje geaccepteerd.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Ging al bijna een jaar niet goed tussen ons, we waren meer huisgenoten dan een getrouwd stel. Ik vind het moeilijk om alleen te zijn, ik zou heel graag een nieuwe relatie willen beginnen en dit zo snel mogelijk achter me willen laten.
Ik heb het gevoel van niet. Maar blijkbaar is het wel te snel gezien de reacties op mijn berichtquote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ga je dan niet te snel een relatie beginnen om maar niet alleen te moeten zijn?
Ja maar uiteindelijk weet jij of je er klaar voor bent of niet, wat anderen ook denken het blijft jouw beslissing om nu terug te gaan daten of niet. Maar een relatie zou ik toch niet zo snel zoeken...quote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel van niet. Maar blijkbaar is het wel te snel gezien de reacties op mijn bericht
Over te snel kunnen wij niets zeggen, want daar kan alleen jij wat over zeggen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel van niet. Maar blijkbaar is het wel te snel gezien de reacties op mijn bericht
Op het moment kan ik er nog niet van genieten, maar dat komt vast nog wel als ik het een beetje verwerkt heb. Zal er ook wel mee te maken hebben dat de relatie tussen mijn vrouw en mij al geruime tijd niet goed liep. Ik wil graag een leuke meid leren kennen die echt bij mij past en waar ik lol mee kan hebben en leuke dingen kan doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm.. volgens mij is dat niet de juiste reden om een relatie aan te gaan (het niet alleen willen zijn).
Misschien juist de tijd om daar eerst even van te genieten / mee te dealen.
Dan zal de volgende relatie eerder een aanvulling zijn, dan opvulling van leegte
Had je dat nu niet dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wil graag een leuke meid leren kennen die echt bij mij past en waar ik lol mee kan hebben en leuke dingen kan doen.
Dus eigenlijk was je met de verkeerde vrouw getrouwd?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Op het moment kan ik er nog niet van genieten, maar dat komt vast nog wel als ik het een beetje verwerkt heb. Zal er ook wel mee te maken hebben dat de relatie tussen mijn vrouw en mij al geruime tijd niet goed liep. Ik wil graag een leuke meid leren kennen die echt bij mij past en waar ik lol mee kan hebben en leuke dingen kan doen.
Nee, wij pasten uiteindelijk niet goed bij elkaar. Ze had andere interesses dan ik en ook op seksueel gebied ging het niet goed. Ze gaf zelf aan dat ze sneller volwassen was geworden dan ik en dat dat één van de oorzaken was dat het niet meer klikte. Op seksueel gebied is het altijd al lastig geweest maar daar hadden we uiteindelijk een tussenweg gevonden.quote:
Interesses, uit elkaar gegroeid en lopende zaken welke dit versterkte. Ik had op het moment dat ik ging trouwen nooit verwacht dat het ooit kapot zou kunnen gaan, helaas is dat wel gebeurd en ben ik er best wel kapot van.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was je met de verkeerde vrouw getrouwd?Waar ging het fout? Je komt over als iemand die eigenlijk veel miste in jullie huwelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |