Ja anders neem je beide de obstakels en lig je samen op de grond.quote:Op zondag 18 mei 2014 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al vind ik soms ook wat ongemakkelijk hoor. Dat ie dan zit te wachten en kijken of je goed zit en die deur dicht kan. Gooi ik hem liever zelf dicht.
Of bij t lopen dat hij dan degene is die dan ervoor zorgt dat jij gewoon door kan lopen en hij dan de obstakels neemt.
Maargoed ik ben zelf gewend de ander voor telaten, dus ik moet dan enorm omschakelen

De praktijk is vaak wat tegenvallendquote:Op zondag 18 mei 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
Ja anders neem je beide de obstakels en lig je samen op de grond.
Al is dat in al die romcoms juist goed.

En ik uiteindelijk dan maar voorging.
 En ik uiteindelijk dan maar voorging.

Geen idee, nog nooit gevallen.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De praktijk is vaak wat tegenvallend
Al kregen we nu wel van die momenten dat we dus beiden stoptenEn ik uiteindelijk dan maar voorging.

Ah, de meetcute.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja anders neem je beide de obstakels en lig je samen op de grond.
Al is dat in al die romcoms juist goed.

Nouja wel een keer beiden op de fiets, en toen elkaar willen zoenen, sturen tegen elkaar, en op de grond gepleurd.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
Dan weet je toch ook niet of dat in de praktijk tegenvalt

Op de fiets moet je ook niet zoenen natuurlijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wel een keer beiden op de fiets, en toen elkaar willen zoenen, sturen tegen elkaar, en op de grond gepleurd.

Stuk van m'n tand eraf en alles

Dat ging daarvoor echt tig keer goedquote:Op zondag 18 mei 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
Op de fiets moet je ook niet zoenen natuurlijk.

Op de fiets zoenenquote:Op zondag 18 mei 2014 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wel een keer beiden op de fiets, en toen elkaar willen zoenen, sturen tegen elkaar, en op de grond gepleurd.

Stuk van m'n tand eraf en alles

quote:

Sorry hoorquote:
 Maar als jij er al vanuit gaat dat het misgaat..
 Maar als jij er al vanuit gaat dat het misgaat.. 

Welnee.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry hoorMaar als jij er al vanuit gaat dat het misgaat..
De ware liefde vinden is dan ook onmogelijk

Aah okquote:Op zondag 18 mei 2014 20:30 schreef Royco1 het volgende:
Het is vrij rustig in mijn liefdesleven eigenlijk.
Maar ben ook niet actief er mee bezig.

Volgende keer beter. Of heb je nooit meer gezoend? hahaquote:Op zondag 18 mei 2014 20:40 schreef sneakydesert het volgende:
Ik zoende een keer een meisje op de fiets.
Ik viel om.

Natuurlijkquote:Op zondag 18 mei 2014 20:41 schreef Royco1 het volgende:
Maar misschien toch maar weer eens een beetje gaan daten

Dat was een paar jaar geleden. Ik heb daarna nog vaak genoeg gezoendquote:Op zondag 18 mei 2014 20:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgende keer beter. Of heb je nooit meer gezoend? haha

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |