Met minder investeren bedoel ik het wat lichter houden. Als je er bij de eerste date meteen heel veel geld/moeite in stopt wordt het alleen maar beladen en komt er een soort druk op van beide kanten. Het ligt er meteen zo dik bovenop. Als je haar vraagt om te gaan wandelen door het park heen/de eendjes te gaan voeren heeft ze geen flauw idee wat er gaat gebeuren. Geen verwachtingen dus, en je kunt allebei meer loslaten en genieten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom zie jij in alles een "investering"? Sommige mensen houden van avontuur en spanning, en anderen van chillen enzo. Niks met investering te maken, althans in mijn visie.
Ah zo zie ik het niet. Ik ben eerder voor avontuur en spanning en ik heb liever een leuke date dan een date waar ik mij zou vervelen. Daarbij hoeft de kerel niet altijd te betalen,het gaat erom dat we gewoon plezier maken en als we een bepaalde activiteit leuk vinden, maakt de rest niet uit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Met minder investeren bedoel ik het wat lichter houden. Als je er bij de eerste date meteen heel veel geld/moeite in stopt wordt het alleen maar beladen en komt er een soort druk op van beide kanten. Het ligt er meteen zo dik bovenop. Als je haar vraagt om te gaan wandelen door het park heen/de eendjes te gaan voeren heeft ze geen flauw idee wat er gaat gebeuren. Geen verwachtingen dus, en je kunt allebei meer loslaten en genieten.
Beide!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een leuke date vind ik vooral afhangen van de kerel, niet van de activiteit.
Net als dat Royco een heel weekend wou doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef habitue het volgende:
Ik stelde keer voor om op eerste date een weekend weg te gaan. (Had nog vakantieveiling bon met mn ex die op moest) ik werd voor gek verklaard. Tja ik hou er wel van om gewoon uit het niets wat absurds te doen.
Daar hou ik ook van! Heerlijk gewoon iets anders dan van die kerels die altijd maar voorstellen om wat te gaan drinken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef habitue het volgende:
Ik stelde keer voor om op eerste date een weekend weg te gaan. (Had nog vakantieveiling bon met mn ex die op moest) ik werd voor gek verklaard. Tja ik hou er wel van om gewoon uit het niets wat absurds te doen.
Maat van me heeft hetzelfde gedaan toen hij met z'n bestuur een weekend naar Belgie ging. Ze zei ja, hebben een awesome weekend gehad, en er is een relatie uit gekomenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef habitue het volgende:
Avontuur is gewoon de max! en een kerel die avontuurlijk isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Maat van me heeft hetzelfde gedaan toen hij met z'n bestuur een weekend naar Belgie ging. Ze zei ja, hebben een awesome weekend gehad, en er is een relatie uit gekomen
Adventure is awesome.
Precies. High risk high rewards.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Maat van me heeft hetzelfde gedaan toen hij met z'n bestuur een weekend naar Belgie ging. Ze zei ja, hebben een awesome weekend gehad, en er is een relatie uit gekomen
Adventure is awesome.
Blij te horen dat er avontuurlijke fokkers zijnquote:
Ben iemand na een paar uur vaak wel weer zat.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:35 schreef habitue het volgende:
Leukste vind ik om ergens in het centrum te meeten, en niets in te plannen (of in ieder geval het haar niet vertellen).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo zie ik het niet. Ik ben eerder voor avontuur en spanning en ik heb liever een leuke date dan een date waar ik mij zou vervelen. Daarbij hoeft de kerel niet altijd te betalen,het gaat erom dat we gewoon plezier maken en als we een bepaalde activiteit leuk vinden, maakt de rest niet uit.
Hangt af van wat jullie doen. Praten kan inderdaad snel vervelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben iemand na een paar uur vaak wel weer zat.
Je kan een persoon ook zat zijn als er weinig gepraat is hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:44 schreef complicate het volgende:
Hangt af van wat jullie doen. Praten kan inderdaad snel vervelen.
Duh!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan een persoon ook zat zijn als er weinig gepraat is hoor.
Dan ga je naar huis.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben iemand na een paar uur vaak wel weer zat.
Ik wilde niet meteen een heel weekend, daar kwam iemand anders mee geloof ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Net als dat Royco een heel weekend wou doen![]()
Neh voor mij niet weggelegd
Owjaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik wilde niet meteen een heel weekend, daar kwam iemand anders mee geloof ik
Jij kunt zo'n meid toch best een weekend verwennen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde niet meteen een heel weekend, daar kwam iemand anders mee geloof ik
Uiteraard, maar dat is voor later dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kunt zo'n meid toch best een weekend verwennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |