Ja klopt, maar helaas moet je voor tandheelkunde wel een CCVX examen afleggen. Anders had ik ook zeker voor het Boswell examen gekozen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:40 schreef m.w. het volgende:
Ik vind die CCVX tentamens altijd heel pittig en zeker boven het VWO niveau. Ik leg aanstaande dinsdag een scheikunde tentamen af van het Boswell bèta en die zijn gelukkig een stuk beter te doen. Ik geloof dat de ruime meerderheid ook zakt bij het CCVX, het gebrek aan passende oefenprogramma's speelt vast ook mee.
De antwoorden komen denk ik niet online, in ieder geval niet snel.
Waarom per se op die vragen eigenlijk?quote:Op zondag 18 mei 2014 00:11 schreef schijngestalte het volgende:
Mocht je het gaan inzien als je het niet gehaald hebt, focus je dan op opgave 1a, en eigenlijk heel vraag 1, en opgave 5c en 6g.
Wow... maar wat voor gevoel had je nadat je die toets had gemaakt? Had je het gevoel dat je een 5 zou hebben, of had je toch het gevoel van: het wordt waarschijnlijk rond de 2 of 3?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:17 schreef m.w. het volgende:
Ik heb het CCVX Scheikunde gemaakt en ik ben gezakt met een 2![]()
Ze zijn heel streng, significantie is belangrijker dan op de VWO examens en je uitleg moet echt goed overeenkomen met wat ze verwachten. Ze hebben geen normering die ze aanpassen, het puntenmodel is altijd de helft goed = geslaagd. Voor mij maakte het instituut gelukkig niet uit, voor jou helaas wel...
Die 80% heb ik van een corrector van de UvA.
Heey, sorry voor de late reactie.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef Johnson1 het volgende:
Heey Messan,
Weet je al wat je uitslag is? ben zeer benieuwd.
Ik ben gezakt met een 5,1 en had vandaag me inzag gedaan en kwam erachter dat er echt heel frappant is nagekeken.
Nope. Mijn GR stond letterlijk helemaal vol met aantekeningen. Er is niemand gecontroleerd.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:18 schreef Awsom het volgende:
Controleren ze bij het CCVX eigenlijk op applicaties als notefolio etc op je GR?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |