abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140052920
Hoi allemaal,

Gisteren was de CCVS tentamen. Ik vroeg me af wie dit nog meer hebben afgelegd en hoe het bij jullie ging. Ik vond hem eerlijk gezegd wel erg pittig :S

En weet iemand of de antwoorden nog online komen? Of is er iemand die de antwoorden heeft gekregen van een scheikunde docent?

Ik hoor graag jullie mening hierover :)
Be the change you want to see in the world
pi_140057668
Ik vind die CCVX tentamens altijd heel pittig en zeker boven het VWO niveau. Ik leg aanstaande dinsdag een scheikunde tentamen af van het Boswell bèta en die zijn gelukkig een stuk beter te doen. Ik geloof dat de ruime meerderheid ook zakt bij het CCVX, het gebrek aan passende oefenprogramma's speelt vast ook mee.

De antwoorden komen denk ik niet online, in ieder geval niet snel.
pi_140060801
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 17:40 schreef m.w. het volgende:
Ik vind die CCVX tentamens altijd heel pittig en zeker boven het VWO niveau. Ik leg aanstaande dinsdag een scheikunde tentamen af van het Boswell bèta en die zijn gelukkig een stuk beter te doen. Ik geloof dat de ruime meerderheid ook zakt bij het CCVX, het gebrek aan passende oefenprogramma's speelt vast ook mee.

De antwoorden komen denk ik niet online, in ieder geval niet snel.
Ja klopt, maar helaas moet je voor tandheelkunde wel een CCVX examen afleggen. Anders had ik ook zeker voor het Boswell examen gekozen.

Heb jij, of ken je iemand die, al eerder een CCVX tentamens heeft afgelegd? en zo ja, hoe zijn ze met het beoordelen?

En denk je dat als er bijvoorbeeld 80% van de mensen zakken, dat ze dan de normering iets zullen aanpassen net zoals bij de landelijke examens of niet?

In ieder geval wens ik je veel succes met het examen dinsdag!
pi_140061281
Ik heb het CCVX Scheikunde gemaakt en ik ben gezakt met een 2 :@

Ze zijn heel streng, significantie is belangrijker dan op de VWO examens en je uitleg moet echt goed overeenkomen met wat ze verwachten. Ze hebben geen normering die ze aanpassen, het puntenmodel is altijd de helft goed = geslaagd. Voor mij maakte het instituut gelukkig niet uit, voor jou helaas wel...

Die 80% heb ik van een corrector van de UvA.
pi_140076173
Mocht je het gaan inzien als je het niet gehaald hebt, focus je dan op opgave 1a, en eigenlijk heel vraag 1, en opgave 5c en 6g.
pi_140079836
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 00:11 schreef schijngestalte het volgende:
Mocht je het gaan inzien als je het niet gehaald hebt, focus je dan op opgave 1a, en eigenlijk heel vraag 1, en opgave 5c en 6g.
Waarom per se op die vragen eigenlijk?
Bedoel je dat ze onduidelijk waren? of dat ze die vragen ten onrechte fout zullen hebben gerekend?
pi_140087171
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 19:17 schreef m.w. het volgende:
Ik heb het CCVX Scheikunde gemaakt en ik ben gezakt met een 2 :@

Ze zijn heel streng, significantie is belangrijker dan op de VWO examens en je uitleg moet echt goed overeenkomen met wat ze verwachten. Ze hebben geen normering die ze aanpassen, het puntenmodel is altijd de helft goed = geslaagd. Voor mij maakte het instituut gelukkig niet uit, voor jou helaas wel...

Die 80% heb ik van een corrector van de UvA.
Wow... maar wat voor gevoel had je nadat je die toets had gemaakt? Had je het gevoel dat je een 5 zou hebben, of had je toch het gevoel van: het wordt waarschijnlijk rond de 2 of 3?

Want ik heb zelf het gevoel dat ik tussen de 5 en 6 zit. Maar kan ik er dus erg naast zitten denk je?
pi_140093165
Ik gokte op een 4, ik had al het idee dat het slecht ging en had me niet zo goed voorbereid. Desondanks was een 2 wel erg laag en zo had ik het niet ingeschat. Vooral omdat VWO oefenexamens me wel goed afgingen. Desondanks is het moeilijk om je cijfer in te schatten. Ik heb geen correctiemodel maar heel vaak krijg je al punten zonder dat je ook maar in de buurt van het antwoord bent gekomen.

Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten op je uitslag.
pi_140914947
Wie kan mij helpen?!!

Een hele vreemde vraag maar ik heb een brief nodig van de CCVX waarop staat dat iemand is gezakt.
pi_140916321
Helaas is die van mij al door de versnipperaar. Gelukkig wel het boswell beta examen gehaald *O*

Waar heb je die voor nodig?
pi_141488592
Heey Messan,

Weet je al wat je uitslag is? ben zeer benieuwd.

Ik ben gezakt met een 5,1 en had vandaag me inzag gedaan en kwam erachter dat er echt heel frappant is nagekeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Johnson1 op 24-06-2014 14:18:30 ]
pi_143187796
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef Johnson1 het volgende:
Heey Messan,

Weet je al wat je uitslag is? ben zeer benieuwd.

Ik ben gezakt met een 5,1 en had vandaag me inzag gedaan en kwam erachter dat er echt heel frappant is nagekeken.
Heey, sorry voor de late reactie.

Maar ik heb de uitslag al een tijdje binnen en ben gelukkig geslaagd met een 6. Niet echt super hoog, maargoed ik mag niet klagen. Zeker niet aangezien ik hem zo moeilijk vond.

Maar wel echt jammer van die 5,1 ;( heb je inmiddels al de herkansing gedaan? En zo ja, hoe ging het?
  Moderator zondag 25 januari 2015 @ 20:18:40 #13
257132 crew  Awsom
pi_149052519
Controleren ze bij het CCVX eigenlijk op applicaties als notefolio etc op je GR? :P
  zondag 25 januari 2015 @ 20:47:27 #14
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_149053814

[ Bericht 100% gewijzigd door Fanest op 25-01-2015 20:48:10 ]
pi_149065446
quote:
99s.gif Op zondag 25 januari 2015 20:18 schreef Awsom het volgende:
Controleren ze bij het CCVX eigenlijk op applicaties als notefolio etc op je GR? :P
Nope. Mijn GR stond letterlijk helemaal vol met aantekeningen. Er is niemand gecontroleerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')