abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:27:32 #1
428031 blondje-030-
blondje-030- i dont know
pi_140048352
ongeveer een weekje geleden ben ik me pil 2 dagen vergeten..
ik had die 2 dagen bij mijn vriend geslapen dus we zijn met elkaar naar bed geweest een paar keer..
en ik heb de pil niet veder geslikt omdat als ik meestal de stopweek heb of ik vergeet 1 pil dan word ik gelijk ongesteld dat was vorige weer niet zo 2 dagen de pil vergeten sex gehad ik heb 4 dagen moeten wachten tot het kwam ik noem het niet echt ongesteld zijn normaal ben ik het heel erg. maar de 2 dagen dat ik (ongesteld ben geweest) kwam er heel weinig donker rood bloed heel weinig en dat is na 2 daagjes verdwenen..ik heb expres de pil niet in genomen omdat ik het raar vond dat ik na 2 dagen was gestopt. weten jullie hoe dit komt??

En dan het 2e
ik les overal wel verschillende dingetjes dat je wel zwanger kan worden als je de pil slikt maar vergeet maar ook weer dat et niet kan dus ik snap het zelf helemaal niet meer wat nou echt waar is

ik heb wel last van een paar symptonen
1, misselijkheid hele dag door bijna tot kokhalzend toe
2. buikpijn (kramp lijkt het wel)
3. mijn tepels zijn donkerder geworden
4, ik heb rare bultjes rond mijn tepel

ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.. vandaag koop ik een zwangerschaptest maar ik kijk deze week nog even aan misschien komt de menstruatie terug!!

dankjulliewell
zwangerr!!!! of niet Zwangerrrr
pi_140048365
Ik zal even in mijn glazen bol kijken.
Mokkel met stuntstok
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:29:28 #3
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_140048383
Je bent hoop ik niet serieus :')
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_140048384
Gefeliciteerd, je word moeder!
pi_140048390
Gefeliciteerd! Hopen jullie op een jongetje of een meisje?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_140048400
Een tweeling (symptoom 2), leuk toch!
Silence can mock
pi_140048420
Doe even n testje.
En ga naar je huisarts.
Professioneel gifmenger.
pi_140048438
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:32 schreef Buurpoes het volgende:
Doe even n testje.
En ga naar je huisarts.
Ja maar een forum, daar zitten de experts, die kunnen op afstand toch zien of ik zwanger ben??!#@%#4
Mokkel met stuntstok
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:39:04 #9
428031 blondje-030-
blondje-030- i dont know
pi_140048514
zou er een kans kunnen zijn datik zwanger ben dan?
pi_140048518
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:27 schreef blondje-030- het volgende:
ongeveer een weekje geleden ben ik me pil 2 dagen vergeten..
ik had die 2 dagen bij mijn vriend geslapen dus we zijn met elkaar naar bed geweest een paar keer..
en ik heb de pil niet veder geslikt omdat als ik meestal de stopweek heb of ik vergeet 1 pil dan word ik gelijk ongesteld dat was vorige weer niet zo 2 dagen de pil vergeten sex gehad ik heb 4 dagen moeten wachten tot het kwam ik noem het niet echt ongesteld zijn normaal ben ik het heel erg. maar de 2 dagen dat ik (ongesteld ben geweest) kwam er heel weinig donker rood bloed heel weinig en dat is na 2 daagjes verdwenen..ik heb expres de pil niet in genomen omdat ik het raar vond dat ik na 2 dagen was gestopt. weten jullie hoe dit komt??
Ik heb het twee keer geprobeerd te lezen. Daar laat ik het maar bij.
Je bent in elk geval niet verantwoord bezig. Misschien moet je voortaan aan de prikpil.
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:40:51 #11
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_140048539
Ja, daar is kans op. Ik zou me niet meer aan seks wagen als je toch niet zo goed begrijpt hoe het werkt allemaal.
pi_140048568
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:39 schreef blondje-030- het volgende:
zou er een kans kunnen zijn datik zwanger ben dan?
Ja.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:45:33 #13
428031 blondje-030-
blondje-030- i dont know
pi_140048606
ik begrijp het wel maar vind het raar dat ik een hele lichte menstruatie heb gehad van maar 2 dagen met echt donker rood bloed.. ben niet achterlijk hoor weet heus wel hoe ik een kind moet opvoeden heb me zus de zoontje opgevoed vanaf baby's af aan,
Hallo, ik weet het niet hoor ik stel alleen een paar vragen waar ik graag normaal antwoord op zou willen.
hebben. dat jullie misschien allemaal al een kind hebben dan is het logish dat je het allemaal weet.
pi_140048617
De pil werkt sowieso niet 100%.
Echt verantwoordelijk ben je in ieder geval niet als je m regelmatig vergeet.
If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
pi_140048622
Hoe ga je het kindje noemen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_140048709
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:45 schreef blondje-030- het volgende:
ik begrijp het wel maar vind het raar dat ik een hele lichte menstruatie heb gehad van maar 2 dagen met echt donker rood bloed.. ben niet achterlijk hoor weet heus wel hoe ik een kind moet opvoeden heb me zus de zoontje opgevoed vanaf baby's af aan,
Hallo, ik weet het niet hoor ik stel alleen een paar vragen waar ik graag normaal antwoord op zou willen.
hebben. dat jullie misschien allemaal al een kind hebben dan is het logish dat je het allemaal weet.
Dus omdat wij je wijzen op je fout, hebben we meteen maar allemaal een kind :')
Dit soort dingen leg je bij de huisarts neer, niet op een forum.
Ga aan de prikpil ofzo, kun je het ook niet regelmatig vergeten.
If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
pi_140048725
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 mei 2014 10:45 schreef blondje-030- het volgende:
Hoe oud ben je?
Mokkel met stuntstok
  zaterdag 17 mei 2014 @ 10:51:52 #18
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_140048742
Je vergeet de pil en neemt het omdat je dan een doorbraakbloeding krijgt meteen helemaal niet meer?
Volgens mij wil je gewoon echt zwanger worden of weet je niet helemaal hoe de pil in elkaar steekt.

Iig gefeliciteerd met je zwangerschap ;)
  roze zaterdag 17 mei 2014 @ 10:52:33 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140048757
quote:
:') _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_140048759
Not sure if serious

Maar hier is een centraal topic met meer ervaringen, begin daar even met lezen en evt reageren

SEX / [TVT] De Pil deel 13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')