quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kinky! En dan als beloning een houten belt!
Yep, morgen na het gala 24 uur aanvraag!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wordt "Hell on earth"
Emil weet morgen van die ruzie, de helft van het zooitje is laveloos of lam van de drank, denk einde Emil morgen.
Nog even worstelgala, en dan done.
Script ?
ik ga denk ik echt niet slapen, want de wekker gaat inderdaad vroeg en dan kan ik dat gelijk volgen, want ja emil gaat zwaar pissed zijn door die egoisten allemaal. echt briljantquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wordt "Hell on earth"
Emil weet morgen van die ruzie, de helft van het zooitje is laveloos of lam van de drank, denk einde Emil morgen.
Nog even worstelgala, en dan done.
Script ?
ja het is natuurlijk al laat dus dan functioneren sommige lichaamsfuncties niet helemaal meerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:03 schreef Miek37 het volgende:
Ik heb een giegeltje van de knoflooksaus zeg.
levert allemaal mooie en emotionele beelden opquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:05 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hahaha, ja past prima bij het hele fake gebeuren.
We BBQ-den om 19uur, maar het komt nu pas los geloof ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja het is natuurlijk al laat dus dan functioneren sommige lichaamsfuncties niet helemaal meer
Wou nog een poll aanmaken, maar weet niet hoe het moet.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Yep, morgen na het gala 24 uur aanvraag!
10 uur is de planningquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe laat is dat worstelgala afgelopen?
Kwenie, het begint om 19 uur dus ik denk 21 uur hooguit een uurtje later.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe laat is dat worstelgala afgelopen?
Ik denk dat er ook een paar stiekem hun bed in duiken gedurende de dag.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wou nog een poll aanmaken, maar weet niet hoe het moet.
Wie gaat er morgen, ondanks drankverbod, toch zuipen.
Ik zeg:
Vanessa
Billy
Charlotte
Laura
Ruud
Wie jullie ?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:07 schreef Miek37 het volgende:
[..]
We BBQ-den om 19uur, maar het komt nu pas los geloof ik.
Vanes en Lot!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zeg:
Vanessa
Billy
Charlotte
Laura
Ruud
Wie jullie ?
ben het eens met dit lijstjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zeg:
Vanessa
Billy
Charlotte
Laura
Ruud
Wie jullie ?
ruud zeker na vanavondquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook een paar stiekem hun bed in duiken gedurende de dag.
Anyways, Emil raakt morgen over de zeik, er gaan mensen zich niet aan de afspraak houden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben het eens met dit lijstje
oh en onze heumo ook denk ik
Die gaat echt kwaad worden. Worstelen is zijn leven.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Anyways, Emil raakt morgen over de zeik, er gaan mensen zich niet aan de afspraak houden.
absoluut, ken niet missenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
Anyways, Emil raakt morgen over de zeik, er gaan mensen zich niet aan de afspraak houden.
Ach, ik gun Emil een waardig afscheid, hij regelt wel alles van tevoren, ben bang dat een deel van die 'MENSEN" er een rotzooi van maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut, ken niet missen![]()
ik zeg, ik hou ervan
![]()
Wie lager er dan op bed toen hun aaan het feesten waren?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:13 schreef ChocoFan het volgende:
ze zijn lang doorgegaan met de alcohol, toen de ruzie, het is laat geworden
dus ik denk een prima combinatie voor chagerijnige mensen morgen die moeten werken maar dat niet gaan willen![]()
ja dat wel, als ie gaat en ze maken er morgen een zooitje van dan is het gewoon kut voor hem. dat snap ik helemaal, alleen snappen ze dat daar geloof ik dus niet in hun ikutopiaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, ik gun Emil een waardig afscheid, hij regelt wel alles van tevoren, ben bang dat een deel van die 'MENSEN" er een rotzooi van maken.
Die is kwaad, Billy genomineerd en Isa de credits voor de koeien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:15 schreef Miek37 het volgende:
Ik begrijp alleen nog niet helemaal waarom Ruud ineens zo pissed off zn nest uitkwam, die loopt zelf hele nachten te narren?
geen idee, het ging echt wel snel allemaalquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:15 schreef Miek37 het volgende:
Ik begrijp alleen nog niet helemaal waarom Ruud ineens zo pissed off zn nest uitkwam, die loopt zelf hele nachten te narren?
Werd Gio gestuurd door Emil?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat wel, als ie gaat en ze maken er morgen een zooitje van dan is het gewoon kut voor hem. dat snap ik helemaal, alleen snappen ze dat daar geloof ik dus niet in hun ikutopia
Opsomming van frustraties en dan afreageren op Dennis dus?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die is kwaad, Billy genomineerd en Isa de credits voor de koeien.
En hij kreeg vandaag een veeg uit de pan van Isa omdat het met de koeien en kippen wéér niet goed was gegaan.
ja dat klopt aardig naar mijn meningquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:19 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Opsommimg van frustraties en dan afreageren oo Dennis dus?
Yep, want Gio viel Isa aan, en Dennis, en zelfs Lot, vielen Isa bij.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:19 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Opsomming van frustraties en dan afreageren oo Dennis dus?
toch viel gio niet gelijk isa aan, ok hij gaf een opmerking dus een soort van aanval maar hij wilde doorgaan naar de rest, alleen pikte isa dat dus niet en toen ging het losquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Yep, want Gio viel Isa aan, en Dennis, en zelfs Lot, vielen Isa bij.
Toen begonnen ze tegen Dennis, Dennis kreeg wel hulp van Isa.
ik snap er ook geen reet van maar het was wel ff sensatie en daar hou ik vanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:23 schreef Miek37 het volgende:
Die Gio snap ik dan echt niet met zn pauwenkreten in de nacht en dat geroep en gejoel op dat luchtkussen tot 4 uur 's nachts terwijl er B&B gasten waren.![]()
Ga je echt opblijven Choco?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ga naar bed. Ik wil vanmiddag nog even lekker in de zon zitten. Goodnight.
[ afbeelding ]
Wel, duidelijk op het filmpje in film topic te zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch viel gio niet gelijk isa aan, ok hij gaf een opmerking dus een soort van aanval maar hij wilde doorgaan naar de rest, alleen pikte isa dat dus niet en toen ging het los
ja dat klopt wel ongeveerquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:25 schreef Punkman het volgende:
Betere omschrijving, alle pijlen van Gio waren gericht op Isa, Dennis en Lot namen het voor Isa op.
Gio zei "jij loopt altijd te zeuren dat we stil moeten zijn, en nu loop jij te zingen ? "
Toen zeiden Lot en Dennis er wat van, en toen ging het naar Dennis.
Dennis zei "jij hoort mij nooit, nooit, lul niet"
Dat ging toen verder en toen kwam Ruud erbij over dat hij Dennis ook vaak hoorde, en Dennis zei weer "Jij hoort mij niet gozer, onmogelijk" toen SL.
Ik zou het ook niet pikken, opzouten met die klapmongool!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch viel gio niet gelijk isa aan, ok hij gaf een opmerking dus een soort van aanval maar hij wilde doorgaan naar de rest, alleen pikte isa dat dus niet en toen ging het los
ik weet het ook niet meer precies, bepaalde gedeeltes van mijn hersens functioneren minder nuquote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel, duidelijk op het filmpje in film topic te zien.
trustequote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:27 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet pikken, opzouten met die klapmongool!![]()
M'n Samsungetje mot aan de lader zegtie.. ga ik ook maar ff opladen trusten peops.![]()
![]()
Da's niet eerlijk, ik verwees jou eerder naar het filmpje.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het ook niet meer precies, bepaalde gedeeltes van mijn hersens functioneren minder nu
vandaar ook mijn verwijzing naar het filmpie
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Da's niet eerlijk, ik verwees jou eerder naar het filmpje.
Zou graag willen, maar mijn lichaam zegt nee..quote:Op zaterdag 17 mei 2014 04:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]dat kan, ik geloof je meteen
ga jij ook nog weg of ga je ook de uitdaging aan van een nachtje door en alles vroeg gaan volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |