UTO / [UTOPIA SC #100] HAPPY 100th SC!! Everybody cum and celebrate!!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Wiesdadan? Joezie zeker? Ik kan het bijlezen hier niet meer bijhouden namelijk.![]()
Vanavond..... BBQ![ afbeelding ][ afbeelding ]
Zó gezellig een feestelijk altijd!
Vooral omdat je om vier uur al aan de wijn begint met je knar in de zon. Echt láát wordt het dan ook zelden, wat fijn voor de buren is.![]()
Heb de streams ook voor de verandering weer een keer aan...quote:
quote:
Zonder dat stukje extra info was het een erg vage post iddquote:
zo een?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Er past wel een kroket in. Een frikandel moet wel in 2 stukken.
Wat menen "jullie" dat "We" de afgelopen dagen gemist hebben dan?quote:
Dan lijkt me dus echt helemaal niks he....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik mocht gisteren groente friet proeven bij de appie, dezelfde hoeveelheid vet,alleen dan met witte bonen, wortels en andere groenten die je niet terug kon proeven nadat ze gefrituurd waren en ws ook van de dagelijkse vitamines ontnomen waren.
Het smaakte niet vekeerd trouwens.
Opzich vond ik het wel lekker, maar dat kwam ws meer omdat het gefrituurd was en dat de korst zo zout was, dat je de 'groentjes' amper kon onderscheiden en omdat ik er mayo bij mocht doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan lijkt me dus echt helemaal niks he....![]()
Ik hou het wel bij aardappels en vlees...
alhoewel... Loempia zit ook groente in
Zo kun je piepschuim nog smakelijk makenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Opzich vond ik het wel lekker, maar dat kwam ws meer omdat het gefrituurd was en dat de korst zo zout was, dat je de 'groentjes' amper kon onderscheiden en omdat ik er mayo bij mocht doen.
Lezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb de streams ook voor de verandering weer een keer aan...
Maar wat doe je in de COS?
Wat valt hier nou voor commentaar op te leveren?
me vol proppen? met ham kaas croissants?quote:
Is een goede Thriller geen leuke optie?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:20 schreef Miek37 het volgende:
Zit nog in dubio, wordt het Dolf Jansen, een detective of het worstelgala vanaaf..
LOL!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:55 schreef Inodder het volgende:
Dat die COSsers me negeren ben ik wel gewend...
Maar Liesje
Heb je een mooi kleurtje gekregen? Wel goed je lichaam ingesmeerd he, de zon kan al verraderlijk fel zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Ik zat lekker in de tuin, maar nu is mijn zon op en ga ik verder liggen lezen op bed.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Ik zat lekker in de tuin, maar nu is mijn zon op en ga ik verder liggen lezen op bed.
Ik heb het plan om een SC promotie team in te gaan hurenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
me vol proppen? met ham kaas croissants?
Nee hoor... Heb er maar 3 op vanmiddag
Lekkere dames in te korte rokjes?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik heb het plan om een SC promotie team in te gaan huren
Komt die op tv vanavond?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
Is een goede Thriller geen leuke optie?
Op bed? tis 15:30u! Je lijkt wel een Utopiaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Dat zou maar saaie statische beelden opleveren denk ik...quote:
quote:
Wellicht kan je een deal maken met hot peppers prague... Die doen ook promoties geloof ik...quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kijk die eet tenminstr een beetje beschaafd, niet dat geprop zoals Joezi doet.
O, da's geen probleem dus. Beter dan andersom!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
Er past wel een kroket in. Een frikandel moet wel in 2 stukken.
Ik dacht even dat het heel ergens anders over ging.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
O, da's geen probleem dus. Beter dan andersom!
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het heel ergens anders over ging.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het heel ergens anders over ging.
ben nog steeds dirty minded gelukkigquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:12 schreef Gert het volgende:
Deze is ook mooi. Weet niet of het zo moeilijk was omdat ik een extreem dirty mind heb, maar ik vond het nog best even lastig om te zien hoe het werkelijk "zit".![]()
[ afbeelding ]
Lekkâh.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ben nog steeds dirty minded gelukkig
Heb jij een COS BBQ? Waarom zijn wij niet genodigd?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekkâh.![]()
Ah, de gasten. BBQ-en en aan de drank.![]()
Fijne avond en bis zum späterder... vielleicht!
Is idd moeilijk te zien... Heb vaker van dat soort foto's gezien... ook iets met een arm... Erg vermakelijk!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:12 schreef Gert het volgende:
Deze is ook mooi. Weet niet of het zo moeilijk was omdat ik een extreem dirty mind heb, maar ik vond het nog best even lastig om te zien hoe het werkelijk "zit".![]()
[ afbeelding ]
Dan houden Joezi en ik wel een eigen SC-BBQ.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekkâh.![]()
Smakelijk!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekkâh.![]()
Erg smakelijke Spaghetti Bolognese.... Met Gehaktballen!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat ga jij eten vanavond? Weer wat bestellen? Ik twijfel nog een beetje.. Misschien mijn nieuwe grillpan uitproberen die ik vorige week bij de Ikea heb gekocht, ben er best wel nieuwsgierig naar. Volgens mij kun je daar zonder olie op grillen!
Hoop ik ook... Pics please!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]Hai Isaxxx. Lekker weertje he, wat heb je aan vandaag? Iets luchtigs mag ik hopen?
mijn onesie, sorryquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:31 schreef Joezi het volgende:
[..]Hai Isaxxx. Lekker weertje he, wat heb je aan vandaag? Iets luchtigs mag ik hopen?
Goed niet, maar zal vast wel lukken.... temperatuur van de pan laag houden, en wat water toevoegen...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:27 schreef Joezi het volgende:
Dat klinkt verdomd lekker zeg, dat recept ken ik ook. Daar heb ik volgens mij nog een restje van in de vriezer. Maar ben denk ik te laat om te ontdooien. Zou ik dat op die grillpan goed kunnen opwarmen?
Goed bezig!quote:
krijg je dan een cameltoe?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:35 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn benen zijn maar ietsje te langnormaal kan ik die dingen niet dragen
Kan stiekem op een rare manier nog eigenlijk best sexy nou ja das niet het goede woord.... Opwindend zijn...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:35 schreef isax het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn benen zijn maar ietsje te langnormaal kan ik die dingen niet dragen
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan houden Joezi en ik wel een eigen SC-BBQ.![]()
Sexy blote enkels dusquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:37 schreef isax het volgende:
[..]
ergerik heb benen die niet eindige lijkt wel
serieus?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Kan stiekem op een rare manier nog eigenlijk best sexy nou ja das niet het goede woord.... Opwindend zijn...
Yep....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:39 schreef isax het volgende:
[..]
serieus?![]()
ik vind het alles behalve opwindend.
Niets er onder is idd bijna een vereiste....quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:46 schreef isax het volgende:
[..]
als de rits open is en er niets onder zit?
nee maar wel een coltruiquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:48 schreef Inodder het volgende:
[..]
Niets er onder is idd bijna een vereiste....
Maar je gaat me toch ook niet vertellen dat je daar normaal een BH onder draagt? Een slip okay...
ik ging er altijd heen als klein kindjequote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
daar ben ik vroeger een keer uit gezetZwemmen met het voetbalteam
We gingen met blote konten van die glijbanen, dat gaat hard joh!quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik ging er altijd heen als klein kindje
was 5 minuten fietsen![]()
heb er geloof ik zelfs nog zwemles gehad
viespeukquote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
We gingen met blote konten van die glijbanen, dat gaat hard joh!
Dan snap ik dat je je niet sexy voeltquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 16:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je je niet sexy voelt
Na het douchen ook even wat gemakkelijks aangetrokken...quote:
jij verwacht veel lekkere wijven bij dat worstellenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Na het douchen ook even wat gemakkelijks aangetrokken...
[ afbeelding ]
Ga je er heen?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:05 schreef isax het volgende:
[..]
jij verwacht veel lekkere wijven bij dat worstellen
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wacht, dat was echt?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
Uiteraard... daarom is ie ook weer weg.... Ik wacht niet tot het topic dicht is....quote:
het word kinky hierquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Uiteraard... daarom is ie ook weer weg.... Ik wacht niet tot het topic dicht is....![]()
ik blijf wel kijken danquote:Op zaterdag 17 mei 2014 17:14 schreef isax het volgende:
[..]
het word kinky hier
misschien moet ik mijn breezertjes laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |