Sochi als in de Russische stad of Sitochi?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:02 schreef isax het volgende:
mannen
kunnen jullie je meer vinden in marcel of sochi?
en waarom dan?
tgif
ik vergeet iedereen zijn naam vandaagquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Sochi als in de Russische stad of Sitochi?
Marcel en Emil vergelijken, niet mogelijk.
Ik gebruik altijd deze: * Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:05 schreef ChocoFan het volgende:
ik stream momenteel bijna alles via stream tv
zolang de site blijft bestaan natuurlijk
verdwijnt ie dan zoek ik gewoon weer een nieuwe
dat is mijn back upquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd deze: * Video(link) verwijderd op last van Talpa
Werkt altijd goed.
Welke heb jij dan ?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is mijn back up![]()
als die ander een serie niet heeft
amateurs, gewoon downloaden in goede kwaliteit en met eigen subsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is mijn back up![]()
als die ander een serie niet heeft
Maar die staan niet na een halve dag na uitzenden in the us al online.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
amateurs, gewoon downloaden in goede kwaliteit en met eigen subs
niks amateurs, dan komt er iedere keer zooi op mijn pc en dat neemt ruimte in beslag en als je iedere keer weer van alles verwijdert is dat ook niet goed voor je pcquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
kijk gewoon zonder subsquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
op torrents en nieuwsgroep ookquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar die staan niet na een halve dag na uitzenden in the us al online.
Hier wel.
Prutser![]()
inderdaad ik kijk meestal de volgende ochtend nadat het is uitgezondenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier wel.
Prutser![]()
De laatste aflevering van Homeland kon je wel al binnen een halve dag downloaden.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier wel.
Prutser![]()
Loop ook te gallen, maar ik hoef ze niet op de harde schijf, als ik een aflevering gezien heb hoef ik hem niet nog eens te zien.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De laatste aflevering van Homeland kon je wel al binnen een halve dag downloaden.
juist ik wil gewoon geen zooi op mijn pc, word ie alleen maar trager van na verloop van tijdquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Niet altijd, maar wat maakt het uit, ik hoef ze maar 1 keer te zien, dus doe ik via stream.
hihi maar die sites waar die streams op staan zijn juist spy- en malware sites, dus beveilig je browser maar goed.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
juist ik wil gewoon geen zooi op mijn pc, word ie alleen maar trager van na verloop van tijd
en op sidereel.com hou ik alles bij wat ik kijk en kan ik zien wanneer iets word uitgezonden
erg handig want vroeger schreef ik het op en werd het erg onoverzichtelijk want ik kijk best wel veel
ja ik weet het, ben geen amateurquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
hihi maar die sites waar die streams op staan zijn juist spy- en malware sites, dus beveilig je browser maar goed.
Dat is waar, ik heb een dubbele beveiliging, die tot op heden goed werkt, maar anders had ik mijn pc vol met rotzooi gehad.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
hihi maar die sites waar die streams op staan zijn juist spy- en malware sites, dus beveilig je browser maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |