Nee!quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is wat veel om even in te halen. Had wel zin in een marathon en dan aanhaken, is het een leuk seizoen?
jawel hoor en toch elke keer die blind sides, echt leuk manquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat is wat veel om even in te halen. Had wel zin in een marathon en dan aanhaken, is het een leuk seizoen?
welke wil jij dat wintquote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En Survivor South Africa is dit seizoen eigenlijk veel leuker!
Veel leukere mensen. In de 'gewone' Survivor zit eigenlijk niemand die ik de overwinning gun. Nou na, eentje.
Oh dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
En Survivor South Africa is dit seizoen eigenlijk veel leuker!
Veel leukere mensen. In de 'gewone' Survivor zit eigenlijk niemand die ik de overwinning gun. Nou na, eentje.
geen idee, kijk nooit tvquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
op wel nummer kan ik die vinden op me afstandsbediening?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het een maandje terug ineens staan. En het is dezelfde setting, lekker strandje met palmpjes enzulks.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet.
Maar het eiland heeft voor mij ook wel meerwaarde.
Emil bedoel je?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:02 schreef isax het volgende:
mannen
kunnen jullie je meer vinden in marcel of sochi?
en waarom dan?
tgif
rare streams zit jij opquote:Op zaterdag 17 mei 2014 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah, waarschijnlijk op de zelfde manier hoe ik S.O.A volg.
Gewoon online streamen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |